Samoanaliza bez samokritike

Svega ovoga ne bi bilo da sam čitala Frojda. A ja sam od Frojda imala samo kesu sa ovim printom

what-s-on-a-man-s-mind-sigmund-freud

i prašnjavi komplet knjiga na polici, nikada pročitan. 

********************

Pokušavam ja tako s vremena na vreme da analiziram sebe, pa mi neretko bude neprijatno što o sebi imam baš visoko mišljenje. Ali baš.

tumblr_o718wry9xm1r3z3gbo1_500

Iako znam da realno nemam nikakvu potporu za ovu tvrdnju. Ja sam toga svesna, a onaj ko mi ne veruje, neka dokazuje, jer tako se to radi u naučnom svetu.

Kada poseduješ više od pola veka, toliko te zabole dupe ko o tebi šta misli, da li uopšte misli, da li imaš stavove, da li ih menjaš, da li kroz život ideš srcem ili mudima, ili samo ideš i saplićeš se. Imaš tu širinu da radiš  šta hoćeš, sa kim hoćeš, kad god hoćeš i sve (uglavnom) zavisi od tebe.

Kada napuniš pola veka, jako je poželjno i da se zaljubiš. Do ušiju. Jer to je tada bez kalkulacije. I onda imaš ono čudno muljanje u stomaku – a nije proliv.

Kako rešila, tako i ispunila! Moja rešenost da se ove godine zaljubim urodila je plodom. Htela sam i ostvarilo mi se.

Ali, kao što obično biva, a lepo kažu naši stari: „Pazi šta želiš, možda ti se ostvari“, ja se jesam zaljubila, ali u slova! Kud nisam bila decidna: u muško, u žensko, u babu, u crva… 

giphy

Elem, od te silne zaljubljenosti u ono što sam sama izmaštala, ja realno nisam imala ništa osim sjaja u očima i manjka par kilograma. Bila sam dobra i drugima i sebi. I stalno pozitivna. I gledala sam samo svoja posla. I osećala sam se super. 

tumblr_o1u8huuy2i1uz0c9ao9_500

A onda…

Onda sam rešila da se odljubim.

giphy1

Trenutno sam u fazi distanciranja, skinula sam se sa tog sajta i patim. Tako to valjda treba. Ljubav, pa patnja i bol.

Od bolova trenutno posedujem sinusne i nešto malo u leđima i kolenima. Mission accomplished. 

I još sam htela ovo da vam kažem:

Od te jebene širine koju posedujem, ja sam našla da se ponašam skučeno, kao da me je neko strpao u kutiju šibica. I se sve nešto preračunavam u smislu ŠBBKBB. A realno koga zabole šta bi bilo, možda i bude, možda i ne bude, uzmi od života sve što ti se nudi, i Qrac i Milku od 300gr, i ratluk i žito, jer ko zna da li ćeš sutra da budeš na nogama ili na nosilima.

PS Ako vam se učinilo da sam možda sebe u ovom postu negde kritikovala, obavestite me putem mail-a pa da ispravim. Kao što znate – kritiku ne podnosim! A mail ne delim. 

**********************

Je l’ može neko da pozove hitnu, nešto mi nije dobro… 

 

 

 

46 одговора на “Samoanaliza bez samokritike

  1. Eto, ovi novi, priučeni Frojdovi što sebe zovu life coach (valjda dobro napisah), kažu misli pozitivno i daj sto evra da te naučim da promeniš život u potpunosti, da privučeš uspeh, ljubav, pare… A kako da mu platim ako nemam pare? Nek me nauči na veresiju, pa kad ja te pare privučem, daću i dvesta.
    Ovako u se i u svoje kljuse, pri čemu sam i ono se i kljuse, jer kljuse nemam. A ni Milku nemam, od kad nas preseliše, nigde prodavnice da čovek kome pomognem ima gde da kupi nešto u znak pažnje. Nema tu da otvore prodavnicu kao u nekim boljim bolnicama, kobajagi za posete i pacijente, a sve vrste viskija i parfema izložili, a i Mocart kugle. Treba pacijenti da piju viski i da mirišu na francuske parfeme, treba da jedu Mocart kugle.
    Dakle, draga, ti si najbolja sebi, niko neće da te hvali ako se sama ne pohvališ.

  2. Blago tebi, zaljubila si se u slova. Slova su postojana, obično ono što predstavljaju ima značenje i ne menja se.
    Ja sam se zaljubio u ženu. Prelepu, inteligentnu ženu. I oštećenu. Uložio se emocionalno, fizički…
    I posle godinu dana, bijem i ja glavom o zid. Mrzi me, samo zato što sam živ, što nisam kao ostali, što je volim…
    Drži se slova, veruj mi.

Оставите одговор

