4 venčanja i 1 napomena

Drage dame, 

kada nosite haljine od satena i žerseja, naročito one pripijene uz telo, MOLIM VAS vodite računa o donjem vešu. Samo čipka može da podnese sve. Nekada ni ona. 

Toliko.

Hvala na pažnji. 

**********************

 

Ovo je bila napomena, a sada o 4 venčanja.

Bogufala sve neke lepe stvari evo unazad mesec dana. Prvo se udala mlada komšinica, pa se oženio moj sestrić, pa se udala deverova ćerka i na kraju moja sestričina. Svaka svadba na svoj način, a opet lepa. Mladenci, zvanice, muzika, veselje – sve 5+! 

10553-vencanje1

Sve u svemu, svadbe su danas investicija u budućnost svoje dece. Ono „dam ti sada, da mi se vrati posle“. To je tako vazda bilo, takav je i red. Srećom pa se sada na svadbe nose pare, a ne kao nekada: Qrci/palci koji ti nikada ne zatrebaju (oklagija, šerpe, vibrator sa 3 brzine, mlin za kafu).

U moje doba pravile su se i torte, one domaće sa kilo oraha na kilo čokolade i putera, pa smo jednu takvu, pošto je bila ogromna, ostavili kod komšinice u zamrzivaču za „kad nam dođu gosti na čast“. Ova nadigla dupe i otišla na plac u Nepričavu, a njen sin lepo pozvao društvo, napravili žurku, smazali tortu i ćao/poyy.

 

I ajd’ sad, jebeš tortu, jeste da je bila najbolja, najveća, do yaya, nego što mi o tom činu nismo imali pojma, pa došli gosti, a mi ajd’ po tortu a ono Qrac.

tina-fey-cake

I tako… posle komšinica od blama donela materijal da se pravi nova, mi napravismo tri omanje i tako im sve oprostismo.

Što se tiče tih bezveznih običaja, mnogo je bilo glupavo da se kupuje (a kupovalo se) cveće. To je brate čist materijalni izdatak. Nikome u džep, a vama iz džepa ohohooo!

Kome je još do cveća pored para i poklona? Ono, samo treba da paziš da ga ne oboriš, da premeštaš sa stola na pod, sa poda na policu, sa police aupičkumaterinu jebem ti cveće! I baciš. 

Isto važi i za sahrane. Samo, što ono kaže narod „filuješ guskino dupe maslom“ tj. puniš džepove onim hohštaplerima iz cvećara grobljanskih, naplate ti boga oca, posle još i mak’nu sa groba ako šta pretekne, da mogu da uvale drugom i tako u krug.

Bejah ja na više sahrana, a ono bilo naroda tušta i tma, a cveća, suza i venaca kupljeno kao za jednu solidnu cvećaru. Razumem ja sve to, poštovanje, počast, red, ali zar nije pametnije bilo da stoji neko pored ulaza u kapelu, drži kutiju neku, pa ko je hteo da kupi cveće, a obično svi kupuju, pare da meTne unutra, pa da se ovima što su pretekli pomogne i olakša i onako težak udarac. 

********************

Ja sam, kao što se i sami mogli da zaključite, jedna vrlo praktična osoba. I u sve se razumem, od gaća do kutija za skupljanje para za sahranu. 

To što ja nosim gaće kakve nosim, znači samo jedno – da ja u haljine od satena ne ulazim po cenu života! 

379607_z_f

*********************

I, čitam ja sada šta sam napisala, pa se pitam odakle mi uopšte ideja da pišem o svemu ovome, kud strpah i cveće i pare i gaće i sahrane…

Trebalo bi me hospitalizovati na određeno vreme.

Ili mi samo fali Qrac.

Ili oboje.

Ili sam genije.

Ili sam samo jedna obična nežna žena u doba tranzicije… 

16 responses to “4 venčanja i 1 napomena

  1. pravo da ti Kazem, na toliko sahrana sam bila da su mi one, kao dobar dan. Skoro da mu lakse padnu od svatova. Na oim prvim, svi puse Napolju, a u svatovima pusi i ko ne pusi, muzika preglasna, frka, trka, i najvise volim da i ne idem. Mozda sam Namcor, ali mi, sestro, uopte ne prija. Sa garderobom nema probLema, uvek sam imala ili kupila nestoda

  2. Извини, а шта ти то имаш против ношења доњег веша преко горњег веша? Имају нека људска права и ови што не плаћају… да вире у излог.

Оставите одговор

