Nije ovo dugačak post, a nije ni Petrovdanski, nego vi sporo čitate babe jedne!

Kad žene polude, one izgleda polude za sve pare. Šta se desi kada neko ima mnogo para? Hm…

Dve moje koleginice, pre dve nedelje postale su počasne nosilice napućenih usana. Čestitamo!!!

Da ne razvlačim priču kako je sve počelo, skratiću besedu.

Jedna od ove dve je moja ljubimica. Drugu ne volim da vidim ni iz autobusa.

Mojoj ljubimici su sada usta groznija nego ovoj zloćki. Posle prve intervencije neprimetno joj je jedna strana gornje usne ispala malo veća i to sam joj rekla kada sam bila pitana. 

Sledeći naš susret desio se pre neki dan i usta su joj bila još napućenija. Po principu „kol’ko para tol’ka ti usta“, a ova nije para bez, rezultat – usne veće za pola broja i ponovo neravnomerne + džombaste, imaju neke kvrge, nešto pojma nemam šta, ali da je lepo, ma ni blizu. 

Nešto ovako, kao na gornjoj slici, vidljivo, ali ne baš ovoliko naglašeno, ne znam kako drugačije da vam dočaram

Džaba si krečila sestro!!!

 

Mogu samo da zamislim kako je izgledao razgovor u toku korekcije br. 1:

Ona: – Dodaj ovde još 0,2 kubika!

Dr: – Eo!

Ona: – U jebote, aj’ sad na ovu stranu 0,1 da izbalansiramo.

Dr: – Važi!

Ona: – Ček, sada je ova gornja usna tanja. Pumpaj dole!

Dr: – OK!

I moglo je tako u nedogled… valjda se i doktor dozvao pameti pa stao na vreme, mada mislim da će doći i do korekcije br. 2, samo da izgustira ovaj broj. 

Ova druga, moja neljubimica prošla je odlično. Za 150e može da se šutne u dupe, jer je dobila baš ono što je tražila – lepe, fino oblikovane usne, da ne kažem prirodne, eto!

To što su joj usne tvrde kad hoće da uradi ono čuveno

 

pa šta!? Nije vama tvrdo, nego njoj. Možda to ima nekih prednosti kod nekih seXualnih igrarija, ali to je u kompetenciji njenog muža, švalera, jebača presretača.

Ja da imam para kao ova prva, samo bih putovala. Da imam para koliko ova druga, kupila bih 5gr mozga i dosta!

 

Šta natera lepu ženu da bude „još lepša“? Kompleksi? Kriza srednjih godina? Nesigurnost? Dokonost? Manjak samopouzdanja, ili samo pusta ženska želja da se bude još lepša i lepša, pa šta košta da se plati!?

Čekaj bre!

Povećaš dupe, sise, bokove, pa ako nisi baš zadovoljna, možeš uz pomoć trikova da središ, kamufliraš, povećaš ili smanjiš veličinu vizuelno, nekom odevnom kombinacijom, al’ usta AMAN!?

Ne kapiram. Vrlo smelo i nesmotreno.

Ja bih morala da imam muda do kolena pa da se podvrgnem bilo kakvoj intervenciji, a naročito onoj koja bode oči. Njima je izgleda cilj i bio da svi primete i eto! Najgore je bilo što je nas desetak išlo na taj put, pa je muški svet pitao mene i moju Milicu šta su to radile sa ustima. – Besne, nemam drugi odgovor. 

Za one slučajne prolaznice kroz moj blog, a koje razmišljaju da urade nešto slično na sebi, neka prvo pročitaju ovo http://budilepa.com/hoces-da-povecas-usne-kako/ i možda se dozovu pameti. AKo ne, ličite na babuna, ja nemam ništa protiv. I onako je to vaš izbor. 

Srbija & L’Oreal mat karmin sezona Proleće/Leto 2015. 

KONKLUZIJA: Samo lude žene imaju pare. Ne! Samo lude žene imaju silikone. NE!! Samo pare donose sreću! NeneneneneneNE! Koga zabole za konkluziju, al’ svi blenemo u silikonske sise.

Da! I staramajka!

Toliko o silikonima, pređimo na manje zahtevne teme.

SEX!

Od seksa ni S u najavi. Neko da se javi za reč? Niko!? Tako sam i mislila. Zatvaramo temu.

Sledeće: Zabava!

Išla sam na put, jeeeee

Na putu ka „tamo“ videla sam ovo

 

20150611_104153

KO PLAĆA SVE OVO, MAJKU LI VAM JEBEM LOPOVSKU!?!?!?!

Da udahnem pa da nastavim, opet se iznervirah…

Par dana sam boravila sa kolegama i mojom Milicom u jugozapadnoj Srbiji i provela se za sve pare. Tuđe doduše. I ne, nisam postala sponzoruša, ovo je bilo u organizaciji neke firme, pa tako nisam potrošila ni 500 dinara, osim za kineski šorЦ, jer sam zaboravila pidžamu, a ja, kao i svaka poštena žena, ne mogu da spavam samo u gaćama, ili ne daj Bože gaća bez, pa sam tako svoju „gospoЂu“ sakrivala ispod pamučne tkanine. Neko bi to nazvao zlostavljanjem, a ja brigom da ne nazebe, proslinavi, počne da kija … Brižna sam.

Eto, i to sam vam priznala a nisam morala.

Ukratko, bilo nam je super. Išla sam u neko etno selo, nije ni selo, nego domaćinstvo + likovna kolonija, pila sok od zove, jurile me neke čudne bube, videla mače koje je tek progledalo, pomazila ga po leđima i dosta. Neću valjda da se emotivno vezujem za pufnu!?!

Mala digresija…

Što se mene tiče, sve životinje bih volela u nekoj hm.. nazovimo to „bonsai“ varijanti. Da nikada ne porastu. Zamisli da imam po kući mače bebu, meče bebu, tigra bebu, žirafu bebu. Možda im se (kao i kod bonsaija) seku nogice, rukice, uši, pa dobijem neku smanjenu verziju omiljene životinje, evo ne znam, glasno razmišljam… Je l’ neko probao? (Za stidljive: Kontakt u inbox)

Milica i ja smo se smejale od četvrtka do nedelje bez prestanka. Na svečanoj večeri utrnula su mi usta od smeha, a narod oko mene mora da je pomislio da sam mrtva pijana, drogirana, šlogirana, ko zna kakva. Pet para ne dam.

Ogovarale smo i direktora, i onu popadiju direktorku, zamišljale ih u raznim nezgodnim situacijama, vrištale od smeha dok nismo saznale da je direktor u gostima u sobi pored naše, i da je verovatnoća da nas je čuo celih  100%.

Snimao nas je i dron neke visoke rezolucije sa sve tonom (ovo snimanje nema veze sa nama nego sa turističkom organizacijom jednog grada), baš nekako u tom intervalu dok smo ogovarale ovo dvoje. Onda je Milica rekla da će snimak sigurno da izađe na TV-u i da smo najebale, pa je brže-bolje počela da podiže majcu i da pokazuje sise, jer jedino tako ne može da bude u kadru u normalnom terminu. Ko vid’o – vid’o, aupm!

Bile smo i na Srebrnom jezeru na ledenoj limunadi i to je to. Za prošlu nedelju ocena (što bi otpevala Savka Karan) ODLIČAN 5!

I da zaključim ovaj post kako Bog zapoveda:

Leto je stiglo i u moj grad. Ja sam srećna i svi oko mene su srećni. Nekome su za sreću potrebni silikoni a meni sunce.

Dobro, i pare.

I putovanja.

I zdravlje.

I dečko.

I ono na S a nisu silikoni.

I… td. 

Imam jedno intimno pitanje za vas:

Jebaste li nešto, aman ljudi, žene!?

Slažite!

Počinjem da brinem i za vas, a to je nešto što sebi ne mogu da priuštim. Ne zato što nemam vremena, nego nemam ni para. 

Nema šta nemam, to vam pričam. 

 

 

 

 

 

 

 

35 одговора на “Nije ovo dugačak post, a nije ni Petrovdanski, nego vi sporo čitate babe jedne!

  1. (Sigmund Frojd)
    „Veliko pitanje na koje nikad nije odgovoreno i na koje ni ja nisam bio kadar da odgovorim, uprkos mom tridesetogodnjem istraživanju ženske duše glasi: šta žena hoće?“ 🙂

  2. Šta natera lepu ženu da bude „još lepša“? Kompleksi? Kriza srednjih godina? Nesigurnost? Dokonost? Manjak samopouzdanja, ili samo pusta ženska želja da se bude još lepša i lepša, pa šta košta da se plati!?

    Ženo, znaš li da nedostaješ, čim te nema. I ako odlučiš opet da zabušavaš, ima da te nema.

    • Tačno sam znala da nisam jedina! Ima nekih sorti tih životinjki, ali su ružne kao akrepi. Ja verujem u brzi razvoj nauke, za koju godinu imaćemo čitavu menažeriju, videćeš. Mislim da bih se emotivno vezala za pandu bebu, i delfine. Zamisli imaš akvarijum od 5 litara i unutra 3 delfina. Ludilo 😀

  3. Na ono tvoje čuveno pitanje, odgovor je i dalje NEEEEE!
    Idemo dalje. Ne treba mi ništa na S! Treba ,mi na E(vri) pa bih i ja, kao ti, samo putovala. Nije više bitan ni nameštaj, ni escajg, ni tepisi, ni lusteri, sve mi je jedno, no, ovaj put u Sloveniju me je obogatio, duševno. No, znam, nema lepšeg mesta od Srbije, samo je nisam dovoljno istražila, tj. nema ko da me vodaka, kao po Sloveniji, Kristina.
    I ja bih „bonsai“ živuljke, mada imam već jednu takvu, samo malo „genetski modifikovanu“!
    Zagrlj, zagrlj! 😀

    • Slušaj Dudolina, od tog NEEEE moŽ se rikne jebote!!! Evo ja sam prestravljena, već mi se vrte slike detinjstva i rane mladosti, k’o pred koljivo koje ja neću da probam. Neće to na dobro da izađe, a-a.

  4. Секс?
    Неки дан сам хтио и трећи пут, срећа па сам заспао.

    Него,
    „Da ne razvlačim priču kako je sve počelo…“
    Тачно ме дјелимично занима како је почело. Контам да су то жене у најбољим годинама (не тако младе… него таман) и онда питање, који ће им то к.?

Оставите одговор

