Život k’o rezervni točak

Nešto sam danas mozgala o tome kako uglavnom sve u životu ima svoju rezervnu opciju. Ne valja se bandoglavo držati nekih principa, zadatih ciljeva, tema, jer život nije toliko predvidiv. Možda tek par sati, retko kada duže.

Počnimo od doručka.

Šta ja znam šta će mi se jesti sutra? Kupim ujutru pre posla šta mi se prijede i to je to. Čitave prošle nedelje jeo mi se Eurovafel. Čudo jedno. Mislim da mi se smučio. 

Pređimo na stav.

Stav je stav. Ali i on može da se menja u zavisnosti od „više sile“. Npr. moj stav prema popovima je vrlo kritičan. I  dalje tvrdim da su svi do jednog lopovi i hohštapleri, da je to jedna banda bradata koja hara ovim prostorima. Ali, spram Pape i ostalih govnara, ovi naši su male mace. Tako da moj stav prema popovima (dok sam ovde) i našim popovima (ako sam negde preko), nema veze s vezom. Stav se znači menja iz fundamenta ako sam preko, a nisam bila odavno, tako da je stav isti kao s početka ovog pasusa. Banda lopovska! 

http://www.magazin-tabloid.com/casopis/?id=06&br=259&cl=35

Ili recimo odmor.

Isplaniraš godišnji, tačno znaš i gde ti se ide, i sa kim, i kada, i čime, ali te finansije naprasno izdaju, pa preusmeriš sredstva na krečenje stana, kućni odmor, posete prijateljima i rodbini. Pa šta? Biće dana i za te Maldive, jeboihotac što su na kraj sveta… Dobro, ne baš na kraj, ali, iz ove perspektive, kao da su na drugoj planeti.

Odeća.

Ne teram modu evo ima par eona. Nikada uveče nisam znala šta ću da obučem sutradan za posao. To je jedan od razloga što u firmu ulećem u poslednjoj stotinki, da me direktor ne bi ribao.

 

Neko to radi unapred, jer zna/planira/zamisli kombinaciju, ja ne. Možda će mi se nositi nešto narandžasto ako je sunčano vreme, ili sivo, teget, teksas, ne znam! Jedino što znam je (ako je poledica ili debeli minus): natrontaj sve što imaš na sebe, rekla Macura slojevito! Bitno je ne otići go. I musav. I izgužvan. I u karirano+cvetno+prugastoj kombinaciji.

Da me neki silovatelj presretne, posle desetog minuta bi me oterao u pičku materinu i zaradio doživotnu impotenciju.

 

Posao.

Radiš posao koji: ili voliš, ili ne. Ako ga voliš onda okej, pravi si srećnik. Ali, ako ga ne voliš, postoji rešenje. Nađi način da ga zavoliš. Ja sam se tako grozila tabela, sve dok ih nisam „obojila“. Smarala me je bela boja, sada imam skoro sve nijanse osim crne, sive i braon. Vesele boje utiču na raspoloženje. Podmetač za miša mi je poklonila kuma. A na sliki neki golišavi maneken koji preko bedara ima peškir. Tako da, gde god se okrenem, ja imam pogled na nešto lepo. Lep pogled odmara oči!

Kolege.

Biraš da se „družiš“ samo sa onima koji su pozitivci. Nismo mi došli tu da se orodimo, nego da imamo korektne odnose, pa i nekog prijatelja više. Negativce terati od sebe hladnim pogledom, usiljenim osmehom (mada je najbolje osmeha bez), gledanjem kroz njih ili u pod, plafon, zanoktice.. nebitno. I to sve bez pardona. Nije moja majka meni rodila kolege, nego sam ih dobila po nekoj karmičkoj zasluzi ili kazni. Pa kako se izborim. A borim se, šta ću. Sa dobrima dobro, sa ološem na mute.

Partner.

E, bitna stavka. Partnera biraš iz glave, želuca, interesa, ljubavi, strasti i ostalih niskih pobuda. Tu vazda možeš da se zajebeš. I šanse su lapo/lapo da dobiješ ono što tražiš. Jer uvek hoćeš više, misleći da vrediš više. Ali, ako bismo bili iskreni prema sebi i drugima – uvek dobijemo baš ono što smo zaslužili. Ili tu negde. Partner je kao igračka. Igraš se dok je ne pokvariš. Ili se pokvari sama, pa joj otpadne deo, prestanu da rade baterije, zagubi se ispod kreveta i zaboraviš da postoji. Ne treba zaboraviti da je partner zamenljiva kategorija. Kao i nepokretnost. Kad ti dosadi, batališ. Nema tu suza. Ja još nikoga nisam upoznala da je plakao kad je menjao kola, stan, plac, kupone za noževe u Maxi-ju. 

Prijatelji.

Ako ih do sada niste stekli, vama realno prijatelj i ne treba. Koji će vam kurac? Što da vas guši neka budala sa svojim problemima, kada ne znate ni šta ćete sa svojim. Ja imam par prijatelja. I gušimo se međusobno. Još nam nije dosadilo. Neka tako i ostane. Da nemam prijatelje, kupila bih lutke na naduvavanje, posedala ih okolo i razvila diskusiju. Može to da izleči, sigurna sam. Znam da mi aromaterapija ne pomaže. Možda bi ih i tukla, šta znam. 

Familija.

Svi imamo po nekoliko članova familije koje ne volimo, koji nam idu na živce, koji se kurče tek radi kurčenja. Ali, to je tako, i to tako i treba prihvatiti. Praviš se da ih slušaš, a misliš šta ćeš da skuvaš za sutra, kako se nahvatala paučina po plafonu, a i parket nije odavno izvoskiran i dok si reko čips, ode rođak u svoju pećinu mudrosersku. Mada, moram da priznam, a možda sam vam već i ranije rekla, telefoni sa identifikacijom kao i kamere na ulaznim vratima mogu da vas poštede ovakvih brutalnih nasilnika na vaš mentalni integritet.

Dakle, šta ste naučili iz ove poučne priče?

Život je borba. Birajte ono što vama odgovara. Ako nešto ne odgovara, zamenite, ignorišite, odjebite – ali ne trpite. Ili trpite do prve prilike. Kao rezervni točak. On služi samo do prvog vulkanizera. A onda, gas do daske!

Točak

 

 

Dobro! Ne baš ovako!

Nego, jebete li šta? 

 

 

 

 

27 responses to “Život k’o rezervni točak

  1. sjajno i velebajno, kao i uvijek, i točno i dobro napisano, i stil i sadržaj (samo bih ja izuzela papu Franju, on mi je prirastao srcu). izdvajam ono o partneru, jer tu se najteže „preusmjeravamno“: Partner je kao igračka. Igraš se dok je ne pokvariš. Ili se pokvari sama, pa joj otpadne deo, prestanu da rade baterije, zagubi se ispod kreveta i zaboraviš da postoji.

  2. Slušaj, znam da nećeš doći, a znam i zašto, al’ da te ipak obavestim- Bg promocija mi je 11. marta. Te tako, sve i da ne dođeš, iz opravdanih ti razloga, računaj na one istorijske urme…negde između 11. i 15. Pa ti sad vidi. Al nemoj da te nema, kad ti Saška podvikne 🙂

Оставите одговор

