De ste!? Šta ima?

Pitanje je, naravno, vazda retoričko.

Tu ste, čitam vas u poslednje vreme. Nisam stigla ranije, morala sam sijaset gluposti da obavim.

Volim vas i dalje ♥ a zašto!?! – pojma nemam.

Valjda sam upala u neki emotivni vakuum. Oprostite, neće dugo da me drži, a i kak’i ste, ništa mi za N. godinu niste kupili, pitam se čime ste vi to zaslužili? Tu ljubav bezgraničnu, bezrezervnu, tu emociju nedorečenu,  to stanje poluludila, teško sa vama, još teže bez vas. Tačno ste me omađijali. Cccc… Udarate tamo gde sam najtanja – u privrženost onlajn ljudima! Stidite se!

Elem…

Posle sweet november-a, sačekao me je okrutni decembar, i još okrutniji januar. Od drugog januara me je steglo sve – kičma, vrat, glava, ramena, nos, grlo. Malo li je sve to na jednu ženu, majku, kraljicu?! 😦

Kako mi je godina krenula, do oktobra ima da jedete

Bez šlaga, dabome!

Šta sam radila sve ovo vreme pojma nemam, ali godina prođe dok si rek’o seks! A od seksa ni s.

Jebeš 2014., bila je sušna i pored onolikih poplava, razgolićenih glumaca na kiši, Čede iz LDP-a. Nisam zadovoljna prošlom godinom, jer se ama baš ni jednom nisam zaljubila. Ma ni blizu. Godina bez leptirića je kao dva dana u Sahari bez vode.

E, da. Ono što sam zaboravila da kažem je da sam boravila na Tviteru jedno 3 meseca, uglavnom u večernjim satima dok sam radila… ŠKK sam radila, lupam…Dakle, dok sam dokonisala.

I, sada, iz ugla svežeg rekonvalescenta mogu da zaključim da me je isti Tviter i razboleo. Načitala sam se raznih zastrašujućih tvitova i komentara. Dobro, bilo je i duhovitih.

Ja mislim da se tamo svi sprdaju i da vazda izmišljaju. Sve. I mnogo su vickasti. I maštoviti. I mnogo lažu. Jer, ako je ono što sam pročitala delimično istina, ja onda definitivno ne želim da živim više u ovoj usranoj zemlji.

Ali moram. Jer – jedno su želje, a drugo pozdravi, čestitke i mogućnosti. Ko mi kriv kad nemam mikrofon pa nisam žena sa mudima, da spakujem kofere i odem negde daleko?

 

Je-bem ti život!

Kud me ne napravi neki Nemac, Šveđanin, leteći Holanđanin pa da živim u blagostanju, ja na jednu, a deca na drugu stranu, i svi da imamo, politika da nas ne zanima, ni oskudacija, ni Zvezde Granda, nego Mercedes, Volvo, vetrenjače+klompe+lale …

Pošto državu ne mogu da promenim (trenutno) rešila sam da učim strane jezike.

Google translate je čudo. Kad god mi je dosadno ukucam prvo što mi padne na pamet i prevodim (ali zvučno) i ponavljam naglas.

Ukucaš recimo „jedi govna“ i pustiš prevod na trenutno popularnom francuskom, jer ste svi vi ŠARLI a ja NISAM. I ono što čuješ deluje kao da si rekao, hm… najbliže bi bilo „maži marmeladu“. Niđe veze, ali je zabavnije od Tvitera.

Čega je još bilo u protekloj godini…

U decembru sam se svađala sa ljudima na poslu. Prvo sa dvojicom kolega. Jer su neodgovorni.

Rekoh ja i ostadoh živa. A jesu!

Totalno neodgovorni prema poslu. Prema privatnom poslu u toku radnog vremena su vrlo odgovorni, i to moram da priznam i javno pohvalim. Bra0! Bra0!

Ostalo je da napičim jednu koleginicu prvom prilikom. To je za sada jedini zadatak koji nisam obavila u prethodnoj godini, a nije red da se razvlači i u ovoj. Da me ne bije maler.

Šta se još dešavalo…

Duhovi prošlosti uredno su se javili da čestitaju NG i Božić. Svi da jedu govna!

Žao mi što sam potrošila pare na sms da im uzvratim, ali sad je kasno. Kad god sam bolešljiva, uvek se ponašam neuračunljivo i radim stvari koje inače ne bih. Možda me zato i prati maler, jer sam svima odgovorila sa „Hvala“ + tu i tamo „takođe“. A nije trebalo ni toliko. Blokiraš govna i ćao&zdravo.

Definitivno, što si finiji – to si veća budala, pa te jaše svaka još veća budala koja nema pametnija posla. Hoću ja da budem ta veća budala u 2015. pa da jašem/điham ove malo manje pa da vidimo na šta će to da izađe. Na dobro svakako neće, jer prag tolerancije u ovoj godini svodim na minimum minimuma.

U to ime sam otkačila i sestru, jer je napravila drugi faul i time zvanično zaradila crveni karton. A onda sam bratu dala jedan žuti. Karton, dabome. Možda je on meni zalepio crveni, još zvanično nisam obaveštena, ali je bilo naznaka.

I tako… U gadnu babu rastem.

I svega ovoga ne bi bilo da nisam otišla na Tviter… Jer, ako me sećanje dobro služi, do pre tri meseca bila sam normalna žena, ljupka, nasmejana, vesela, tolerantnija, čakštaviše i du0vita…

Sada sam samo lepa, sexy, poželjna, ________________ (dopisati po nahođenju i u superlativu)

To je to!

Čitaćemo se, družićemo se, ostaje samo da budemo zdravi i da čekamo 2017-tu!

PS1

Why do you prefer this Stats page?

  • It’s faster.
  • It shows more information.
  • It’s less confusing.
  • I’m used to it.

Vote!

Je l’ i vas ovako zajebavaju ovi iz WordPress-a? Čisto da znam, da ne mislim da sam se samo ja  zamerila Velikom Bratu, pa me teroriše svako malo istim pitanjima.

Možda nisam tačno odgovorila … 😦 Ako neko ima tačna rešenja, neka mi zaokruži hemijskom!

Btw, Reader često ne prikazuje postove blogera koje pratim, pobrljavi, a ja nemam više živaca da pratim te promene jer, kao što znate, ja sam žena tradicionalista i prilično konzervativna i to je trebalo da se ima u vidu.

PS2

U međuvremenu sam se još jednom ukočila, ali sam u međuvremenu (imala sam fore 4 radna dana) nabasala na onu koleginicu koju je trebalo da napušim. Bila sam pre-bla-ga. PRE-PRE-bla-ga. Starim. To je to.

 

 PS3 Još uvek sam ukočena. Ako sam vam slučajno rekla da vas volim, to je zbog zdravstvenog stanja. Izvinite. 

 

29 одговора на “De ste!? Šta ima?

  1. Da ozdravis, a mozda da bude i repete tog raspusavanja 🙂
    Sve nas mori WordPressom reader/editor. ja im uvek odgovaram sa „It’s less confusing“, svaki dan redovno po 10 puta posaljem, ne bi li to malo doterali ili vratili na staro, da skinu mene dosadnu sa one stvari.

    • Ne znam, TW me je totalno razboleo. Saznala sam o stvarima koje nas okružuju i ni malo nisam srećna. Lepše je meni bez novina, političkih emisija i opštenarodne obaveštenosti o svemu. Lepše je živeti u neznanju, majke mi.

      • ЛОЛ
        Ма, може још један:
        ЛОЛ
        Па онда:
        ‘Ајде.
        Није згорег ни један:
        А је ли?
        🙂

        Неки дан обиђем блог овај, видим оно писмо Дједа Мразу да сам прескочио а онда сконтам да није баш свјеже.
        Шта да кажем на то сем ЈЕБО ТЕ ТЊИТЕР ДА ТЕ ЈЕБО ТЊИТЕР, па макар исти био у облику Антонија Бандераса или макар Жељка Самарџића (прије незгодације са обрвама).

  2. 🙂 🙂 aaaah, ovo je nedostajalo u blogosferi!
    I mene wordpress anketira i ne posluša, da mogu biti zbunjenija nego što jesam bila bih, a također propuštaju me obavijestiti o novim postovima, k tome, za mnoge ne dobivam obavijest ni mejlom, iako sam upisala da me ne tu adresu obavještavaju…
    ukratko uvijek mi je lakše kad pročlitam tvoj post!

  3. Đes ljubavi??!! Mamicu onom ko te nije masirao u tim teško-zimskim ukočenim vremenima! Ne, ne govori mi ko je taj, pustiću kerove!
    Umesto da pišeš blog i vadiš ovaj narod iz recesije, ti se tamo razmahala po tviteru…Eto ti sad, vidiš da ti je ovde najbolje 🙂

  4. Baš Te volEm, takvu, kakva si. A kad dodješ u moje godine, TEK ćeš onda videti šta je bes. Neeee, on ne popušta sa godinama, već je sve goriiiiii! Uf, užasno brzo pobesnim, uglavnom zbog svojih sranja, kojih je svaki dan, sve više. Poooojma nemam, zbog čega! 😉
    Tviter sam ja davno „pročitala“ i ukapirala da je on zaista samo za one koji se uuuužasno dosadjuju. Meni je glup do bola, no, oni koji uživaju u njemu (a kažu da ima i pametnih informacija, što ja neću proveravati, jer ni ne znam kako bih više ušla u tvit), samo neka uživaju, ja nemam vremena, vidiš i sama. Jako sam retko i na blogu.
    Baš mi je žao, što ni nemam više o čemu da pišem. Isčačkavam neke teme!
    Trebala bi da nadješ nekog da te otkoči,’bem li ga! 😀

Оставите одговор

