Uradila domaći!

Rada rešila malo da nas za’ebava pa zadala domaći, a ja ne biti lenja, uraditi domaći za 5!

Zadate reči:

 

 

Današnje sunce isteralo me je na ulicu. Posle kišnog proleća i leta, jedva sam dočekala da protegnem noge.

Kuda da krenem? Na koju stranu? 

Svi putevi vode u Rim. Samo moj vodi u seljanu. I iz seljane u centar metropole srpske.

A u centru, sjatilo se naroda sa svih strana. Muškarci, žene, deca, bebe, klovnovi, ulični svirači, prodavci marama i đinđuva, pomahnitale selfi devojke i latentni gejevi …

Skrećem desno, prema Kolarcu, mirnije je… Usput kupujem kokice i krećem lagano niz ulicu.

Neko pomahnitalo kuče na povocu, jedan od onih groznih pekinezer sorti, zalaja kao da sam mu otela kost ispred njuške.

– Odjebi, zmaju!

Ali prgavom stvorenju reč „odjebi“ ne znači baš ništa, i potrča ka meni, sa sve povocem i gazdom.

U tom cimanju, da se izmaknem od malog nadrka, ispade mi kesa sa kokicama.

– ‘šupičkumaterinu! Ooooo sve ti jebem!

Čujem smeh.

Lajanje i smeh.

Matriks jebote!

Podignem glavu kad On. Moja prva ljubav

„Gde si mačko?“

– Mačke ti oči vadile! Evo me šabane, jebem ti psa ludaka i njegovog gazdu! Š’a ima? Mora da te je bivša izbacila iz gajbe, a kao utešnu nagradu dobio si ovog monstruma!

„Pas je ćerkin, šetam ga dok je na ekskurziji. Nisam se razveo, ne nadaj se… „

Opet smeh…

„I dalje voliš slatkiše? Hm.. izvini, vidi se da voliš.. Da te vodim na kolače, tortu?“

– Jok! Sa tobom sam uglavnom jela govna, nije red da mešam.. aj’ pa tako… vi ludaci prva desno, u zdravlje!

******************

Domaći da urade Robin, Sluh za duh, Branislav Bojčić, Nena3110 i duledudule

Plajvaz u ruke, zapisuj!

Porez, Cipela, Krv, Urgentni, Sudija

 

PS I nemoj da bi me neko opet prozivao da radim domaći! I ovo sam jedva smislila 😦 Rajka, prebiću te! :* 

 

 

35 responses to “Uradila domaći!

  1. „Jok! Sa tobom sam uglavnom jela govna, nije red da mešam.. aj’ pa tako… vi ludaci prva desno, u zdravlje!“ …. Hahaha… pa ovo ne da nije za 5, ovo je čistu 10… Obožavam kad kliknem na ovaj WP Reader pa kad vidim kvadratić pun šarenih nasmejanih cvetića 🙂 uvek mi popravi dan 😉

Оставите одговор

