Has mo kar, so majmuno haso banana!

E baš tako! 

Ovo se odnosi na onaj deo o smanjenju plata i penzija. Straše nas evo ima par meseci… te smanjiće „ni dinar preko 10%“, pa onda 10 i 15%, pa iznenadnih 25% (dojavio Kurir), pa 10 i 20%…

HoćeL se dogovoriT o nekoj razumnoj cifri ili će ovako da nas prže još koji mesec, sve dok neko ne precrkne od straha, nervoze spontane ili dijareje!? 

A bre, bre…. neozbiljno je to.

Sada crkavamo od straha do ponedeljka. Da li će biti 5, 10, 15, 20… kao da igramo žmurke jebote!

Realno, zabole mene baš taj kar, ja sam u govnima još od prošle ili pretprošle postave. A ništa mi nisu oduzimali od plate do sada. Sama pala, sama se ubila.

Al’ što ove penzionere svako malo cimaju?

Pa kakva je to država kada o nejači ne može da brine i da je zaštiti? Od beba su uzeli neke novce!?! Što bi narod rekao „oteli mu od sise“. 

I šta se ja sada kao čudim što će i od starih i bolesnih… Valjda su rešili da ih izmore glađu i bez lekova, e sve ne bi li smanjili davanja iz penzionog fonda, jer penzioneri su marva, teret, nepotreban trošak, rupa bez dna

I struja kanda rešila da zabiberi, a zna se šta sve ide još uz struju… ulošci, šljive, bojleri od 50L, svemirske stolice, kineski med, japanska prepeličija jaja i muda od labuda! 

 

Volim taj uređeni sistem. Gde svako primi do balčaka.

 

I nema posle da se žali.

„Jesi primio?“

– „Jesam“

„Je l’ primio i onaj do tebe?“

– „Jeste“

„A onaj pre tebe“

– „I on“

„Eto!“

Tako se valjda prima redno i u EU, tamo prima i muško od ženskog, i muško od muškog, pa zašto takav sistem ne bi funkcionisao i u jednoj politički korektnoj zemlji na brdovitom Balkanu?

Kada smo primali metke ćutali smo.

Kada su padale bombe ćutali smo i primali.

Hoćemo li sada da ćutimo drugovi i drugarice!? 

Jašta ćemo!

I da ga primamo svi redno, nego šta!

Nema više zajebancije sa sistemom!

I to ti pričam…

Moreeeee… Has mo kar so…

 

 

25 responses to “Has mo kar, so majmuno haso banana!

  1. Toliko smo mi, penzioneri krivi ovom narodu, da se već gadim samoj sebi, stvarno. Jebem mi sve po spisku što sam MORALA da se penzionišem, po sili zakona. E, ti isti nas sad trte što dva tri radnika treba da ODRADE za jednog, skrnavog, matorog, izgladnelog, željnog svega, usamljenog, smrdljivog, penzionera!
    Pravo da ti kažem, kad malo bolje razmislim, jebe mi se. I ja sam rmpala 35 godina za raznorazne penzionere i u to vreme, nikome nisu smetali, ti isti. A sada, samo upiru prste u stare (ne osećam se ja još tako) kao da su gubavi. I, to što ti reče, treba ih (nas) dokrajčiti što pre, da se kraće mučimo. 😕

  2. Mislim da smo sami krivi – bahati smo i toga nismo svesni…zato država treba da nam pokaže put! Mi smo nebeski narod! Jedemo svaki dan i po vise puta, umesto da lepo prihvatimo sudbinu nebeskog naroda i počnemo da živimo od vazduha! Pazi koja je to ušteda! Svako u svoju pećinu, nema plaćanja računa, nema kupovine hrane, odeće, nema frizera, pranja kose, telesa…Raj! I to vrlo brzo dostižan, koliko već sutra!

  3. Ne znam sta bih mudro napisala na zadatu temu jer Labilna me skoro uvek osvoji postom u svakom smislu (duhovito, pametno, seksi, izbor slika sjajan – video klipove nisam jos pogledala) tako da malo ostaje za mudrovanje.

    Ono sto sam davno ukapirala jeste: cim u medijima cujemo da treba da se desava neki p*c sirokih narodnih masa, a prva postava se busa u grudi i vice da takvo nesto nece dozvoliti – to je prvi znak da je to sto (kao) nikako ne sme da se dogodi gotova stvar, koja upravo pocinje da se sprovodi. Planski, lagano, s cisternama vazelina, tek da se naviknemo.

    Licitiranje od 10-15-20-30% sluzi, verovatno, kao cenkanje na pijaci. Ako ne bude taj maksimum vec neka niza cifra, smatracemo se sretnima jer smo, eto, dobro prosli. Mislim da se igramo psiholoskih igara vec dugi niz godina.

Оставите одговор

