Došlo vreme kuma da budem!

Nešto sam ovih dana intenzivno opsednuta – umesto seksom, tornadima! Mora da tu postoji neka podsvesna povezanost, ta sabijena energija koja preti da implodira ili eksplodira… raznese, ojadi, unesreći ili da se možda nekome i posreći…

Gledajući desetak snimaka tornada, sve mi se čini da imamo nešto zajedničko. Tu neku moć da pokidamo šta nam dođe pod ruku…

 

Ah taj seks… 

Ah ta priroda…

Izgleda da nas danima šamara iz nekog razloga.  Ja bih lično volela da me neko pljesne po dupetu, onako senzualno, ali nikada nije bilo preče moje dupe od meteorologije, pa neće ni sada. Sažaljevam slučaj, strpljenja malo… doći ćemo i do dupeta u dogledno vreme.

Dakle, kao što vam je poznato, tamo „preko bare“ tornada imaju svoja cenjena imena.. od A do Z. I nekako se čini da je lakše ako kažeš da te je strefila Katrin, ili da te je pokid’o Antonio, nego tornado/uragan/orkan. Kao šarena laža, varalica, lilihip…

 

Ovaj dasa se prikazao negde u blizini Sombora… 2010.g.

http://www.youtube.com/watch?v=j6xseA8nBps

 

Jebo majku … tornado…  (on)

aaa nije pravi tornado (ona)

 

Kao što red nalaže… kumovi da budemo, predloge da dajemo… to se od nas „blogera“ očekuje, pa da ne izneverimo naciju. Ja nešto kratko mozgala o imenima pa uzela tastaturu u ruke, da ovekovečim!

 

Anđelija  Aranđel

Bisenija Bogoljub

Veselinka Veroljub

Grozdana Gvozden

Dobrila Dragutin

Đurđija Đurađ

Emilija Evgenije

Živka Živomir

Zagorka Zvonimir

Ivanka Ilija

Jefimija Jordan

Kosanka Krsta

Lidija Luka

Ljubinka Ljubodrag

Milica Milomir

Nataša Novak

Njegovanka Njegomir

Ognjenka Obrad

Petrija Prvoslav

Roksanda Rođa

Stanojka Srbivoje

Tatjana Toma

Ćana   Ćirilo

Ubavka Uroš

Fiona Filip

Hristina Hristan

Cojka Cvetko

Čedomirka Časlav

Džanarika Džiber

Šumadinka Šumadinac

Dodajte ako negde fali, napišite i vaše predloge. RHMZ će sigurno da nas obraduje poklonima u vidu kišobrančića, kabanica, protivgradnih raketa, zidnih kalendara, hemijskih olovaka i blokčića…

I za kraj… dupe!

Dupe!

 

 

 

16 одговора на “Došlo vreme kuma da budem!

  1. Nismo ni stigli valjano do dupeta, kako onda da nam dođe iz istog u glavu?

    Inače, ja kad naiđe taj tornado (ako mi ne isporuči kakvu Doroti, a neće, jerbo već duže vreme sumLJam da i nema tornada, nego su sve tornadice), ja se ondaK izvrnDUPEčim ispod jorgan planine. JBG za drugu najbližu planinu, treba preći Danjub, a vremena sad nema, jer treba dobar ručak, prvo da se sprema…

  2. Moji danas stigli na Zlatibor, a tamo, prava jesen. Pospičnjavali se od hladnoće, pa tražili grejalicu da se deca ne razbole. Smak sveta, čini mi se. Ne treba nam još i tornado a za ONE TAMO, zabole me!
    Što se tiče imena, nemam ideja, u žalosti sam. Fale mi klinci, VEĆ! 😉
    Što rek’o jedan: kod nas se samo vreme menja!

Оставите одговор

