Žena bez mozga – DA, pa!?

 

Jebeš mi mater (ovo je dakako figurativno), sedim nešto i razmišljam. Stižu neka teška vremena. Smanjenja plata, poskupljenja dažbina, otkazi, Qrci, palci… a meni se vazda jebe. I to ne samo figurativno 😉

Sve što smo mogli da umanjimo, umanjili smo. Pakete za mobilni, godišnji odmor, odeću, obuću. I kada kažem da smo umanjili, ne znači da sada svi nosimo minić! 

 

Ni baba!!!

Sve što smo mogli da proširimo, proširili smo. Sada kupujemo deterdžent od šestopedesetosamipokila, omekšivače od petiljadalitarapluskesugratis, wc papir od iljadudvestarolnitroslojnihnegošta!

Sledeće za proširenje je garderoba. Nikako da smršamo aupičkumaterinu!

 Al’ zdravlje na usta ulazi, te generalno možemo da zaključimo da smo mi jedna prilično zdrava familija. Neka tako i ostane, pu pu puuu da ne ureknem! 

 

                                                  Zdrava porodica – temelj zdravog društva                                                                Podnaslov – Da trčimo more kroz pšenična polja, jašta! Svi!

Kažu da su na konju oni koji se prvi snađu u nadolazećem haosu.

Ovo sam makla sa http://www.wrangler.com ofišl sajt!

Rešila sam da budem jedna od prvih snađenih. Mogu ja to. Pomirljive sam prirode.

Jebeš ga, obrni, okreni, nešto u životu mora da te jebe.  Bolje onda da me jebu ekonomske mere, nego neka zadrigla budala sa kamarom para. E, sad nisam baš sigurna da li je bolje, ali jeste logičnije…

(dramska pauza…. )

…valjda…

 

Elem, dok mere jebu mene, ja jebuckam ekonomiju. Pa tako sada kupujem cigarete na Buvljaku, bez akcizne markice, ili sa markicama naših bliskih suseda Republike Kosovo, Kraljevine Grčke, Kneževine Moldavije, Boga oca pitaj odakle sve ne….

 

Ko zna kakva govna sada pušim, al’ pušim. I, ako računamo ekonomiju – jebem se! Eto, već sam snađena!

Jadi me snašli….

Nego da me ne uApse posle ovakvih izjava… Računam na vašu svesrdnu pomoć u svedočenju oko moje sužene svesti, prirodne neinteligencije, poimanja realnosti kroz slomljenu prizmu svakodnevice, laganja svuda i na svakom mestu, bez obzira na pol, uzrast i versko opredeljenje do otcepljenja! 

I ako ja sada uopšte znam o čemu sam ‘tela da vam pričam… Ali o ovome nisam, sigurna sam.

E, da.

Onaj vragolan što čuva onu „za stare dane“ svako malo izjavljuje neke nebuloze. Valjda misli da sam žena bez mozga.

 

I u pravu je.

Štalimikojikuractrebadasevazdasmaramsabudalama poooojma nemam. Biće da je to neko psihičko oboljenje izazvano sveopštom krizom globalnih razmera. Ali, ja mozga nemam, pa me baš briga. Mislim i živim od danas do sutra.

Ne znam ni šta ću ujutru da kupim u pekari za doručak.

Aha! Lažem!

Pirošku za 55 rsd.

Bahatnica!  

More Labilna jedi bre… ma jedi bre…. 

Pst! Da zucnuli niste! 

 

22 responses to “Žena bez mozga – DA, pa!?

  1. Kad nema jebaaanje, ostaje jedeeeenje! Navali!!!!!
    Znam šta si ‘tela da nam kažeš. Svi mi bi mogli da potpišemo SAMO tvoj tekst, jer, isti takav NIKO, AMA, BAŠ NIKO, u ovoj, i susednim nam bivšim dragim, ne bi umeo tako da sroči! Čestitam na umeću pisanja. Uvek me razvedriš u ovim smornim i teškim vremenima. 😀 Kissindžer

  2. Drago mi je što nekom ovakav tekst ulepša veče.
    Da sam se nasmejala-jesam, priznajem.
    A da sada plačem, priznajem i to.
    Ti samo umeš, savršeno dobro umeš da na duhovit način napišeš kako smo svi najebali, tešimo se preživećemo, snaći ćemo se, a veliko je pitanje da li ćemo.
    Meni su bili isključili internet zbog jednog neplaćenog računa, ranije su tolerisali dva. Otišao muž i uplatio, oni pustili. Sledeći mesec, neće biti mogućnosti da se plati, živećemo uz sveću vrlo brzo, svi hoće svoje, ali njima plate dobre,pa sit gladnom ne veruje. Kad sve prestanemo da plaćamo, neće ni oni imati svoje palte.
    Idem da se isplačem k’o žena, možda se neka suza u biser pretvori 😀

    • Da je lako – nije, da će biti teško – biTi će… Ali sve to nije razlog za plač, Bogufala zdravi ste.. a to je bogatstvo.

      Odi da te cokim :*

      Nemoj da plačeš iznad tastature, ubiće te struja! A znaš koliko struja povuče kilovata kada je kurCšlus… ihaaaaajjj 😉

Оставите одговор

