Suma sumarum…

Izvodim neku računicu ovih dana, šta sam dužna, kome, koliko, gde mogu dugove da reprogramiram, pod kojim uslovima… Da sam jedina, nekako bi me uhvatio strah, ali ovako ne dam 5 para…

Ne zato što neću, nemam!

E tugo moja, živote moj jadni i bedni, zar u 50 godina da živim kao pseto, emotivno i duhovno slabašna, mentalno posrnula ženo/majko/i/kraljice!?!

Sve i da mi taj reprogram kod Infostana daju na rate, ja to ne bih mogla ni seksom da otplatim, računala sam.
Kažu da je pojeftinila 3,14čka… 500 dinara komad !?! 

Da se prTZam od sada pa do kraja života, ne mogu da otplatim Infostan i kredite, realno 🙂

I, kao što rekoh, to nije toliko ni bitno. Bitnije su mi one stvari koje mi krepe dušu.

A situacija je trenutno sledeća:

Putovanja bez.

Seksa bez.

Parfema skoro bez.

To li je život, majku mu?

Kako reče jedan… „Sve se nema, a po dva bubrega se furaju… „

Sećam se one idijotkinje premudre ministarke koja je predlagala da se stanovi prodaju, porez državi da se plati. MenE mi malo glupo da prodam stan radi 10 dana brčkanja u nekom toplom moru.

Za seks bih još nekako i mogla da se nategnem (bez da prodajem stan), ali šta ću grdna za parfem!?

Infostan neka sačeka.

Kredit može da se refinansira.

Ohoho! Vidim li ja to svetlo na kraju tunela?! 

Svetlo na kraju tunela!

Vidim Qrac!

Figurativno!

OkleN mi pare!?

Znate li da volim poklone, naročito bez povoda!? Znate li da umem lepo da se zahvaljujem? Umem i da se osmehnem, trepćem takođe bez povoda… 

Valjda ste do sada shvatili o čemu vam pričam i u kom smeru vodi ova interakcija? Naglasak na AKCIJA!

Evo vam i slika, pa kupite šta vam je najisplativije…

 

 

Iskreno vaša i samo vaša Labilna (pri čistoj svesti i zdravoj pameti), narušenog zdravlja i finansijske konstrukcije.
#Ljubav

PS Računam na vašu empatiju i međusobnu koordinaciju  #LoveIsInTheAir

42 responses to “Suma sumarum…

  1. Šibni mi aTresu da ti pošaljem kopiju ovih, onu s pijace – jedino za tu varijantu imam u novčaniku… Šta ćeš, ženske u Srbiji se pre snađu za sex nego za parfem… a da smo pametne to bi išlo jedno za drugim… Kad nijesi starleta…

  2. E, draga moja, da onomad nisi bila duševna, pao bi i parfem i još ponešto, a ti, teraš čoveka da se ispoveda, nadam se da nauči nešto pod „ stare dane“… 🙂

  3. Skromno ti se prišljamčim što se tiče poklona u mirisu (daj malo)!
    E, draga moja, potpisujem sve što si napisala, s tim što bih dodala još i na kvadrat! Jebem ti život i državu. Šetam sa drugaricom i pizdim što ne mogu na usranu kafu da sednem da popijem negde i uživam, rasterećena. Eto, čisto da znaš da ima i gorih. A na more su me vodili (bez povoca), da bih mogla da nabavljam, kuvam, trčim za decom i sl. Odradila sam ja to „besplatno“, more.

    • Ja sam bre Dudo svako malo izlazila na kafu pre dve godine. Prošle godine osetno manje. Za ovu da ne pričam, evo sada malo više dok sam bila na odmoru, i sporadično, obično nekim povodom.. Ću uvenem bre! 😀

    • Ja čula da je 500RSD 🙂 Tačno mi dođe da ‘ebem za ‘iljadarku! 😀 😀 😀 MenE mi to nešto baš malo 😀 Pa to je litar mleka, litar jogurta, lebac i žvake! 😀

      Za šupak nisam čula kako se kreće cena na tržištu, al’ računam… duplo je manji! 😀 Znači 250RSD 😀

  4. Sledeće viđanje zakazujem, može i u proširenom sastavu, ispred neke perfimerdžirnice- jel se tako kaže. I nemo neki da se usudio da bude ozbiljan. A tebi strogo zaranjeno. Oću bre, da se smejem, od uveta do uveta, pa i oko glave, ako se može. Beš parfem, glesi život i nas, željne smeha, u njemu.

  5. Draga, a je’l baš mora parfem?
    Imam ja šta da poklonim, nego to nikom ne treba.
    Posebno niko neće da kupi, a ima ih što imaju pare, ima…viđam ih kojekuda, a najviše u mojoj kancelariji. Dođu tako, prekoračili brzinu, auto vredi deset soma evra, cipele dvesta evra koje nosi, a on, baja nezaposlen, ni žena mu ne radi, žive od kevine penzije. Pa to samo kod nas u Srbiji ima. I to ne droga i oružje, nije baš od tih 🙂

Оставите одговор

