Kamo fer plej?

Na odmoru sam! Od čega odmaram, pojma nemam, ali, kad svi koriste to pravo, ko velim – dUzNem i ja, jes’ da sam godišnji za ovu godinu uveliko okrnjila, spajala moguće sa nemogućim, uspavljivala se uglavnom, jebavala ale.. ali ostalo još, pa da se ne baci…  

Ne koristi se odmor samo da se negde putuje, nego i za neke normalne stvari – da se duže spava, da se kasnije leže, da se pije pa da se zorom povraća, da se ispoštuje familija, prijatelji, kumovi… Za svakoga da se potroši bar 1 dan, da se ne zaboravite… 

Elem… 

Narednih 10 dana sam isplanirala neke posete, izdogovarala neke kafe, što sa poznatima, što sa nepoznatima… valja se radi balansa u Kosmosu… 

Sjeba me kiša u ponedeljak, iz kuće nisam provirila – računam propade dan. 

U utorak sam bila na jednoj kafi, sa jednim mnogo finim čovekom. Pričah ja vama skoro o jednom takvom finom

….da od takvih treba da se bega. E pa i bila sam u pravu. Zaključićete sami… 

Idealni uslovi za izlazak na kafu, druženje opušteno uz smeh, lake doskočice bez poskočica… nije red, prvi put je, pa da se čovek ne prepaNe…  

Ispričasmo se kao da se znamo, malo o deci, malo neobavezno …

 A on baš pričljiv.

Imam tu širinu, kako bih vam rekla, da pokušavam da shvatim neke životne situacije, razvode, prevare, krizu srednjih godina na obe strane… čak i krizu identiteta.  Možda ta širina ima neke veze i sa mojim horoskopskim znakom (vaga), jer kažu da vage umeju da slušaju svoje sagovornike. Tačno. 

Izašla sam iz čiste radoznalosti, kao što to uvek i radim, onda kada procenim da takva vrsta izlaska ne može da me ugrozi fizički ili pomeri emotivno, psihički, da sagovornika mogu kontrolisano da držim na distanci, da se ne kreveljim i cerekam kao napupela tinejdžerka, već da budem suzdržana, da se ne istrčavam sa komentarima bržim od jezika i tako..

Znači, izašla sam sasvim sigurna u sebe, u to da ČAK i ako se nenadano pojavi neka hemija (što je ravno statističkoj grešci) da to odmah anuliram iz više razloga:

1. ne živi u Beogradu

2. ne verujem u veze na daljinu

3. nije mi baš zapelo da putujem po varošicama i gradovima ne bih li se ogrebala za snošaj

4. sve i da ima zlatnu patku, takve postoje i u metropoli – znači manje km – više seXa 

5. ima još, mrzi me da nabrajam…

Koliko god da se on meni dopao (a jeste), Bogu fala te ostadoh pri čistoj svesti i zdravoj pameti, jer po intuiciji i ličnoj konkluziji, nešto tu ne štima… 

Nekako stade dobar deo njegovog života u tih 120 minuta.

O deci koja su uspešna (evidentno uspešna), o svojoj nekoj karijeri uspešnog sportiste (i danas je aktivan, što kao trener, što kao igrač), o razvodu, o nekoj vezi, pa još o jednoj vezi (trenutnoj)… 

Ta neka njegova trenutna bolja polovina (pametna, mladolika, ‘vaka, ‘naka, na sva usta hvaljena, pa mi bi neprijatno što nisam ni cipele da joj brišem) nema pojma gde je on trenutno. 

Ishvali on nju kako je ona posvećena, mirna, divna, imaju o svačemu da prozbore po koju, verovatno i da se seXaju na milion raznih načina, kao što Nadalina muti jaja, taj deo mi je prećutao, ALI… 

Ona je nekako suviše mirna, tiha, stabilna, mirna luka, žena bez ispada u glavi i na delu, a on je i dalje pun života, ludovanja, oseća se mlađim nego što izgleda,  puca od snage, u kondiciji je (što je evidentno takođe) i da bi ona bila super – da on sada recimo ima 65 godina.

On je ne bi menjao.

Divna jedna žena tako za starost pustu.

(WTF!?!)

Pustim ja (bez komentara) ovu glupost da izađe iz objekta, napravim se kao da nije ni izrečena, ali mi se nekako želudac napravi u čvor. Pa se mislim u sebi – kako ga bre nije sramota? I kakav je to muškarac? Čuva nekoga za starost, a švrlja okolo pa šta uvati? I iste sekunde popi minus kao vrata – za neljudskost.

Zašto nisam komentarisala? Jer on nije ni izrekao da bi da je menja. To sam sama zaključila. Možda i grešim…

Fakat je da ima sve atribute pravog muškarca.

Da sam sa njim izašla da bih ga na prevaru odvukla u jazbinu, sada vam ne bih ni pričala o ovome, nego bih ga zaskakala svako malo, sa posebnim osvrtom na njegovo dupe i fantastična ramena (awwwwww), nego izađoh nekako neplanski (dogovor je bio za sledeću nedelju), računam – ako počne da smara, izmisliću nešto, lagati bar umem, prestala sam više i da crvenim 🙂

Kad ono dasa, ali – ljigavac. 

Sada tu ženu (mukicu) zamišljam kako sedi u 4 zida i čeka da se ovaj pojavi, da mu se obraduje, da mu postavi sto i da ga pita kako je prošao u Beogradu na nekom zakazanom tretmanu. A on sedi sa mnom i blebeće.

O glupostima.

O nebitnostima.

O njoj.

O onoj pre nje.

O bivšoj ženi. 

Pa prijateljE… nije to lepo. 

Rastasmo se prijateljski. Ali sa nekom gorčinom u vazduhu…

I istera me iz pameti to razmišljanje o muško-ženskim odnosima. O nekom fer odnosu? O nekom poverenju? O iskrenosti, posvećenosti, sebičluku…

Kamo taj fer plej? Ili bar tajm aut dok promeniš postavu.

                           Postava

Ne razumem… 

Dobro je što sam sama. Bar nemam te muke.

A opet… Kada ništa ne znaš, ne može ni da te zaboli.. i tako se vrtim mislima u krug i ne mogu da shvatim neshvatljivo, pa sve mislim kako starim da sam gluplja, da obraćam previše pažnje na sitnice, na neke abitnosti dok mi život prolazi ispred nosa…  

Poslao mi je sms. Potom još jedan. Odgovorila sam na prvi. Šturo. 

49 responses to “Kamo fer plej?

  1. ŠTA TI JE ŽIVOT…ČOVEK T JA MAJMUN…DIGNE KAMEN, VIDI ZMIJU, PADNE U NESVEST…DIGNE KAMEN, VIDI ZMIJU, PADNE U NESVEST…DIGNE KAMEN, VIDI ZMIJU, PADNE U NESVEST….DIGNE KAMEN, VIDI ZMIJU, PADNE U NESVEST….DIGNE KAMEN, VIDI ZMIJU, PADNE U NESVEST….DIGNE KAMEN, VIDI ZMIJU, PADNE U NESVEST….jebi ga 🙂

  2. Đubre bre, tinejdžersko, u debeloj krizi omatorelih godina. Treba njoj poslati sms opomene… Mukica, primila se na sponzora, a on glumi Don Juana po velegradu. Beograđanke mu dižu rejting u pričama koje prosipa po diskoteci svojim „ortacima“.Već ga vidim… Budi barem ti pametna. 🙂

  3. Ima mnogo tih „nemirnih“ koje je nekad neka sjebala za sve pare, pa sad oni idu okolo i sjebavaju koga stignu, jer ne mogu da se oprave. To je dijagnoza! 🙂

  4. ovo je pravo stivo za Bazar ili neki zenskis, gde se digne zenska paljba citateljki sa svih strana. Ma jasno je svasta, boze moj, nisi mu ti ni mama ni tetka da ga vaspitavas, ni njega ni druge. Jbg, ti pristade da popijes kafu, on se izuo covek i ok. Ali i ti nisi bila nespremna sa zeljama, tako da je egal. 🙂

  5. Falim te, ženo, da si konačno ukapirala da je super što si sama i da NEĆEŠ naći sebi srodnu dušu za starost. Ako bi da se „valjaš“, za to ti ne treba neka pamet, jbg, videla si. Ja sam sama, skoro će 20 godina. I veruj mi, svaki dan se uveravam u to da, definitivno, nisam napravila grešku u ovakvom izboru. Daleko sam ja od savršenstva, ali, muškarci su (čast izuzecima, mada ih je užasno malo), uf, uf, uf.. Nemam živaca i nerava i ne mogu da ih slušam, definitivno i tačka! 😕

      • Iza svakog razgovora stoje životni stavovi prema kojima se ljudi nalaze i zbližavaju ili udaljavaju. Ne znam šta bih i zašto pričao sa nekim ko ima stavove drastično suprotstavljene mojim. Naročito neka moralna i etička pitanja…

        • A zašto da ne? Ja se ne bojim razgovora sa ljudima, baš im dozvoljavam da pokušaju da me ubede u ispravnost svojih stavova 🙂 Možda ja grešim…

          Možda sam ovim postom samo dovela do toga da ga većina osudi, a realno, on to možda i ne zaslužuje.. samo je izrekao svoje mišljenje o osobi sa kojom je.. Možda samo ćuti i trpi i čeka da napuni 65 😀

          Da sam imala više vremena, pa da ga propitam malo, možda bi ovaj post izgledao smisleno 🙂

  6. Sad ti ja odgovaram na poslednji odgovor, tj. odgovor Ironijexl-u.
    Da, moguće je da si trebala malo više da ga propitaš, ali se meni zgadio, kao i tebi, stavom o svojoj ženi. Djubre je, zaista, moraš priznati. Ne mogu da shvatim da on ide na sastanke sa drugim ženama a ima svoju kod kuće, koju čuva! Ma, jebem ti kretena.
    Veruj mi, najbolji razgovori se vode sa prijateljicama! 😀 😀 😀

    • To su te životne priče… meni do sada nepoznate. Da ti neko potpuno odgovara, ali ne sada!?! Ne razumem tu mušku logiku…

      Za prijateljice si potpuno u pravu, one su kao psihijatri 🙂 Lepo te dočekaju, skuvaju ti kafu, naprave nešto slatko i samo kažu „Pričaj….“ 😉

  7. Napljuvaše ti simpatiju samo tako! Ti draga odluči, ‘oćeš zabavu, ljubav ili nešto treće. nije čovek mogo’ isprve da te “ provali“ pa igra na više karata! 😉

    • Vidiš ti to? 😀 A ja pokušavam da ga opravdam … nekako 😀 Klasična kriza srednjih godina… u kojoj se i sama često nađem 🙂 Mislim da imam 25, a onda kad sve pomnožim sa 2 zaboli me glava 🙂

      • A ja nešto sve mislim da je to nesigurnost… Imam utisak da čika nije siguran da zaslužuje tu divnu ženu, ako je divna, pa bi da ipak nadje sebi backup, jer šta će ako ga Divna ostavi? A možda je i željan potvrde da Divnoj nema ravne. Ili još najcrnja varijanta po njega – Divna je nadmašila Bivšu Ženu, ali nije nadmašila strah od toga da propadne Divan Odnos. Samo što jadničak ne kapira da je u tome potencijalni problem, jer nema introspekcije, samo sistem lažnih uverenja o stvarnim razlozima sopstvenog ponašanja.

      • Bolje da si se bacila na uživanje, a posle ako ‘oćeš razmišljaj! I sama reće da je kriza srednjih godina, zato mani se, „mnogo analize vodi do paralize“!. Srećno drugi put!

  8. Eto, posto zivim kod Autokomande, odmah je proglasila da nisam iz Beograda (jeboe „krug dvojke“), zbog moje opaske da sporadicno igram sah brze-bolje me proglasava sportistom. Ostale izmisljotine necu ni da komentarisem, ipak sam ja jedan Fini gospodin.

  9. Mudrost, zeno, mudrost… 🙂 To je ono sto, mislim da, te je navelo da dobro osmotris situaciju. I pravo na izbor, i tvoj i njegov. Nisam se jos izvestila dovoljno , ali pokusavam da se sto manje sekiram zbog likova ovog tipa, a ima ih, da se ne lazemo. Cak vise nisam sigurna gde li se kriju oni drugi (ispod kog kamena).

    Po mom skromnom misljenju uradila si dobar potez sto si otisla, izrazgovarala se i stekla prvi utisak. Verovatno je ispravan i znas sta ti je ciniti, a sta ne. Lepo si se provela, koliko shvatam, sto je odlicno (mogla si i gore da prodjes :shock:) i sada nakrivi sesir, pripali mustiklu, obuci seksi haljinu i visoke potpetice na svoje zmijsko tijelo i shibaj dalje… 😀

Оставите одговор

