Pa ko se to meni oženio!?

Fin neki čovek. Stvarno fin. I vaspitan. Čak i lepuškast, ima ga (reklo bi se po sliKi) šta i videti, zgodnoća jedna (mada ne znam od kuglanja da l’ to tako može, ili je u pitanju genetika). 

Pokušavao je na mali milion načina da me ubedi da treba da popijemo kafu, ispričamo se. Kaže da sam „normalna“ (!?), da me ništa ne obavezuje osim te kafe, eto, ima želju da se vidimo a ja mu zaličila na Deda Mraza. 

Ispričao je on još hiljadu gluposti a vezanih za mene lično. Svako ima pravo da nekoga doživi i ovako i onako, a on me doživeo kao finoću neprskanu, dobru dušu, odličnog sagovornika, na trenutke čak i duhovitu… 

– Oli ti meni čoveče da daš telefon, da ti ja reČem jedno dve tri, pa da stavimo tačku na tu imaginarnu kafu, jer ja nemam baš puno vremena za ispijanje i utucavanje vremena sa anonimusima?

Slagah. Vremena imam, al’ želje nemam. Al’ to on ne mora da zna, fin je čovek, nije zaslužio da ga izlažem neprijatnostima i tako… dade mi broj.

 

Jedan razgovor bio je dovoljan da shvati da nemam ama baš nikakva interesovanja sproću njega, pa me ostavi na miru neko vreme.

Javi se povremeno, čestita šta je za čestitanje. Čak mi se uredno javio kada je kretao u Libiju na neki privremeni posao, ja mu poželela dobar wi-fi i tako… 

Od kako se vratio iz inostranstva, nešto se nismo ni čuli ni dopisivali. 

Pre neki dan stiže poruka:

– Pozdravljam te, ali sada malo drugačije… R.

– Da se nisi oženio? 🙂

– Kako si pogodila? Pa ja te čekao i čekao, ali ti si baš bila neozbiljna 🙂 Možda si propustila nešto lepo, a možda si se i spasila 🙂

– Bez dileme – spasila :))

– Uh! Ali ako ti tako misliš – no comment!

– Eto, da sam ja (kojim slučajem) ta izbaranica, ti bi sada sms-ovao sa nekom drugom.. Cok, cok, cok… glasno negodujem!

– Hehe, ja sam ipak veran muž i kao što vidiš, nisam te pozvao da se vidimo, već da ti kažem da sam se oženio. Nismo neprijatelji pa da ćutimo.

– Da li to treba da znači da JA sada mogu da VAS zovem kad god mi padne na pamet? 😀

– Hehe, da smo se upoznali i postali prijatelji, naravno da DA, ali ovako naravno da NE, jer sam sada oženjen čovek, a uz to i ozbiljan, ma kako to tebi izgledalo.

– Eto, o tome ti pričam. Sa mnom se dopisuješ bez ženinog znanja. Da sam na njenom mestu, ja bih te sada ostavila bez pardona 🙂

– Pišem, ali ne flertujem, i ne udvaram ti se, već sam ti odmah rekao da sam se oženio što nije ništa loše. Ali ok, onda ti se više neću javljati.

– Tako je jedino logično 🙂 Sve najbolje 🙂 

– Hvala.. takođe 🙂 

I, ja ostadoh u čudu.

Hvali li se on to meni?

Hvalisavac

 

Treba li ja sada da patim? Krokodilske suze da ronim?

 

 

Vene da sečem, o kanap da se kačim?

Šalje li on to meni poruku kako je uradio nešto bitno u životu, a ja kao nebitnik sada treba da se osećam mizerno, jer sam tu gde sam, ista meta, isto rastojanje?

 

Možda da sam loša, da nisam za „prirodni odabir bračnog partnera“,  svašta mi pada na pamet, ne znam ni zašto razmišljam o tome…  

 

 

Poooojma nemam šta je hteo. Što bi rekla jedna moja drugarica, moŠ me jebat, al’ pameti nemam!

 

Da nema taj lepi običaj da se u poruci „potpiše“, ne bih ni znala ko mi je šalje. A onda bih okrenula broj, naravno u nedoba (Dnevnik RTS1 u 19:30), i naravno da se ne bi javio, i ostala bih uskraćena za najnebitniju informaciju u svom životu.

Ovako, razmišljam šta je on u stvari hteo da mi porukom prenese.

Valjda da sada ima redovan seks… 

Biće da je to.

Možda sam sada mogla da budem srećno udata, ili nesrećno, ali jedno znam… Od tih mnogo finih treba bežati i ne osvrtati se 🙂 

 

39 responses to “Pa ko se to meni oženio!?

  1. ma htio se napraviti važan, normalno, i osvetiti ti se što ga nisi htjela, jadnik jedan. i jadna mu žena, I ja bih ga odmah ostavila da je mene oženio a drugoj esemesao, zbog karakterne mane i zbog nevjere. Znači, nije oženio onu koju je htio nego onu koju je mogao. Bljak lik!
    Potpisujem ovo!

  2. Čovek sebi diže cenu po skali, a ti tako sva Labilna!
    Skala ide vako:
    oženjen – 2 poena
    udovac- 1 poen (ipak treba biti podozriv, šta znaš kako je postao udovac :P)
    razveden- pola poena (polovnjača)
    samac – 0 poena

    I sad, zašto se javio??? Pa da objavi porast poena – kako si ga crna odHebala mislim da će uskoro pasti na pola poena 😀 Nema od tebe ni za lek pa kako jadan brak da leči? 😀

  3. Jao, jadnica je ona koju je oženio, tako na brzaka. A ni njegov naglasak, tj. govor, mi, baš i ne leži!
    ‘teo je da se hvali, kao, vidi gusko šta si propustila! Ma, jebeš takve. More bit’ da se usr’o da ga ne zoveš, a žena mu se javi na telefon. Ko bi za znao?
    Begaj od takvih, mrrrrrš, od Labilne! 😀

  4. Joj, joj! Đuvegija džigere ždere i ovako sa monitora. Čini mi se da je to tip „šta se ložiš, samo pričamo“ 🙂 Labilna, naj volim tu tvoj labilnost. Nek’ si mu rekla. 😀

  5. Smatrao čovek da je lepo vaspitano da tebi koju je muvao kaže da sad više neće. A možda je i hteo da se osigura za slučaj da se ti predomisliš pa rešiš da pozitivno, iako retroaktivno, odgovoriš na njegovo udvaranje. E da ne bi, pošto je sad oženjen, on ti javio za promenu. Kad ga vidiš na ulici, da mu kažeš hvala, ali samo ako bude išao bez gospođe.

    • A neeeee, to mu je samo „veza“ koja je u hibernaciji do 65. 🙂 Posle će valjda da je ženi… Do tada će se napiti kafa i kafa, prevrnuti šta se prevrnuti da, i to je to.. može mirno u penziju 🙂 A do tada ima dobrih 15 godina…

Оставите одговор

