Kad se nema gaća na doopetu…

… nit’ pidžame u komodi noćnoj…. 

(prikladna muzička podloga)

 

Oj-ha!

Da nemam ona dva para za „kod lekara“, tačno bi me strah neki uhvatio. Da se brukam, gologuzankom da me zovu, ko zna kakve bih još epitete pokupila… 

Pre neki dan pričamo moja Milica i ja o brojnom stanju gaća. Suma sumarum… koliko god ona da ima novih gaća, obrni, okreni.. ja mogu na taj broj da dodam samo 2. Eeeee muko moja… 

Moja Milica nosi nove gaće u tašni (uz uloške, durex i najlonke), tako valjda radi svaka prava žena.

Uhvatim se za sise – žena jesam! Pogledam u tašnu – prava nisam!

Pu!

Kontam…

Ako me strefi nešto u toku posla, sa onim izanđalim gaćama (iz kojih, ne znam ni sama kako, iskače milijardu nekih pokidanih gumica, i vrište „Buuuuuu!“) mogla bih da podarim ekipi Hitne pomoći 15 minuta smeha.

I babe imaju bar 7 pari novih gaća, za ne daj Bože.. jer svaka baba ostaje minimum 7 dana u bolnici. 7 dana – 7 pari gaća… iskusno.

Blesava moja cimerka otkri mi tajnu, duboko skrivenu.

 

Kaže… i ona nosi ofucane gaće!

Po stepenu ofucanosti se nekako gađamo. Koja gumičica gore dole, da onako štrči mimo ruba … pa šta!? 

Daje ona meni Uputstvo:

„Ako ponovo padnem u nesvest, ti pozovi Hitnu, i reci da ne žure, a ti me u međuvremenu presvuci, a stare gaće baci/zapali/obuci. Ni živu da me nisi ostavila u gaćama u kojim sam. Ako ti nije teško, imam i vlažne maramice pa malo…“

ALo! Alo! Milice!

Drugarice jesmo, koleginice jesmo, ali intimne toliko baš i nismo! Odjebi!

 

Sluša nas ova skoroudata… pa se zamisli.

Kaže, od kako se udala, jebe joj se koje su joj gaće na dupetu. A udala se pre 3 meseca. Ili ima čitavu „garnituru“ gaća, što je tradicija svake mlade u Srba, ili šeta gologuza po avliji. Nije red da pitam, mlada je, i ako šeta, bar ima dobro doope! 

Ja volim taj, nazvaćemo ga „ležerni“ stav kada si u svom domu… Vikende provodim u pidžami, prija mi ta komocija, ventilacija, nesputanost pokreta..

Ali, opet ali… i pidžame mi nešto izbledele, retro style..  Što je rekla jedna moja drugarica, zlobnica po opredeljenju: „E, što se ne zapali neki stan, ili rokne zemljotres… pa da vidim ja te fine gospođe i te mudonje na stepeništu u onome u čemu spavaju, a ovamo mi glume nobles.. Zato ja UVEK imam lepu spavaćicu, pidžamu, bebi dol… da puknu od muke!“  

Šta ti je ženski mozak… Navidan na „Lepa sam od 0-24″… 

Dopada mi se ta vrsta razmišljanja „šta bi bilo, kad bi bilo“… vredi razmišljati u tom smeru, da ne pukne bruka. 

Čuvam ja tako neke fine spavaćice, od kojih sam svojevremeno ludela u krevetu, misleći da me siluju i dave,  kada se onako cele obmotaju oko mog zmijskog tela… I, dok se isčupam iz kandži spavaćice – stigla zora! I tako, pod stresom idem na posao, a sve se osvrćem u strahu da me ne prati… Strah je čudo. 

I to sam htela da vam kažem… Stigo dan D… 

Inače, kako ste? 

PS… Pitanje je samo retoričko, naravno… 😉 

 

 

 

53 responses to “Kad se nema gaća na doopetu…

  1. Ja intimno žensko rublje delim na donje (za doope) i dojno (za sise)(prim. aut.). A cele gaće ti i inače trebaju samo za švalera (ako je stalni ne mora ni za njega) i za leKara.
    A znaš li za šta sveštenim licima služe polni organi?

  2. Au..kakav tekst o gaćaronama, plus me zbuni ovaj naš Ironije sa pitanjem o sveštenim licima.:)))) na koja sveštena lica misli- pravoslavne ili katoličke popove ?

  3. Eee da su samo gaće! Moja koleginica jednom odvali: samo da se danas ne onesvestim – nisam izdepilirana! 😀
    Ironiju hvala za pojašnjenje- da znamo di da tražimo kad zagusti 😛 😀

  4. Kako mi je promakao ovaj tekst, nemam pojma. Izvinjavam se, mlogo!
    E, da znas, nemam ni ja gace za KOD LEKARA. Sve one koje su mi bile dobre, kada sam imala 60 i koju kilu, sada, sa ovih 48,5, dosle mi do struka! Vidis, ima i mnogo tezih „slucajeva“

  5. E, sto su ti babe…. I mene je moja od malena naucila da kad izlazim na ulicu moram imati dobar ves jer, sta, ne daj Boze, desi se nesto i dodje Hitna po mene… 🙄 I utuvila mi je to u glavu toliko dobro da, za sad, nezaboravljam. Sta ce biti kad me poseti cika Alchajmer…eeeeee, to vec ne znam… :D.

Оставите одговор

