Ja vam rekoh, pa se spasih…

Vazda se o popovima u narodu i u nekim medijima pričalo da su lopovi, al’ za popadije nisam čula ništa, osim za jednu, pre neki dan.

Kažu lepa+popadija+dobila državni posao. Prva misao pade mi na ovu našu, skoropridošlu popadiju, al’ po nekim mojim merilima – nije lepa.

Pogledam sliku, utvrdim činjenično stanje – nije naša.

Šta će popadiji posao pored živog i aktivnog popa, jasno mi biti neće ni u naredna dva života, ali to je sigurno zato što ja nit’ idem u crkvu, nit’ se Bogu molim, nit’ me mnogo briga kakve su popadijine obaveze prema sveštenom licu tj. njenom zakonskom jebaču… 

Ovo je uvod, popadiju ostavljamo po strani neko vreme… da se ‘ladi…

http://vukajlija.com/popadija

Najavila koleginica da putuje u Beč, da joj dupe vidi put, ili Bečlije njeno dupe… Kako god, ostavimo i dupe po strani…

5fc51c56ade16a293f6c949fd58e1b1a

 

I tako, svi saznadosmo da se na put ići mora, po cenu života evra, šilinga, neke valute strane..  eLeM… 

LM…LMLMLM… devizedevizedevize

Elem… priVatimo se popadije ponovo… 

Naša popadija (koja nije ni lepa, ni zgodna, a ima državni posao, znam! znam! ponavljam se…) odnese ovoj putnici namernici neke evre, da joj tamo u belom svetu kupi Mocart kugle. Naizgled ništa čudno. A opet, nije i da nije…

Sve mi se čini da je time prekršena jedna od ideja svake vere: ne bahatiti se, biti skroman, smeran, neupadljiv, bogobojažljiv, pokoran… al’  mora da ima tih kodeksa još, nego sam ja ateista, pa i za ovo što sam nabrojala mučila sam se po’ sata…

Kontam, popadija je, nema vremena zbog silnih parohijskih i državnih poslova da bude obaveštena da tih kugli ima i kod nas, a opet, mota mi se mota po glavi  da je glupo da se daju evri da bi se zadovoljilo dupe marcipanom bečkim. Na kraju krajeva, ko sam ja da sudim, i o tuđim novcima brigu vodim…

Ali, ako ja ne sudim, neko mora… Bog, pop, sudija, lažni svedoci, narod… vi, blogozajednica, Sabor crkveni…

Zbog čega na sud!?

Eeee….

Zbog voska! 

OkleN izlete ovaj vosak pitaju se vaše premudre glavice znate-već-čega

Spontano odabrana slika iz kućne datoteke

Spontano odabrana slika iz kućne datoteke

 

Sada vas pitam, čisto informativno.. Šta znači kada se na novčanici od xy evra nalazi žuti vosak?

Nosi li to popadija po džepovima sveće upaljene, pa se (logično) istope od temperature, ili trenja, nekog nepoznatog samosagorevanja, ili je to neki znak oZgo…

Jes’ da mi je prvo palo na pamet da je to topljenje sveće prouzrokovano nailaskom valunga u datom trenutku, dok se sveća, kao što svi inače i radimo, nosi u džepu u slučaju nestanka struje… ali, šta ako nije!?! Šta ako nije… 

Znači li to da je neko od vas častio popadiju Mocart kuglama?

mirabell-mozart-kugla

 

I… gde sam ja u toj priči, kada svi znate da obožavam slatkiše, a? A!?!

I dok tražim na netu sliku popadije neke, naletim na ovo… 

http://www.novinar.de/2011/03/16/svetlana-stevic-nova-otkrica.html

Odatle i  ovaj prikladni naziv posta…

Ukradoh naslov, a ne trepnuh… e jesam đubre matoro!

 

Opštenarodna konkluzija

Popadijama obavezno kontrolisati džepove, tašne i ostale pregrade, da se ne zapale! 

 

23 одговора на “Ja vam rekoh, pa se spasih…

  1. Nisam odoleo da ne prokomentarišem po stavkama; prepoznaćeš na koje se delove odnose:

    – Išao ja u Berlin i hteo da kupim mojim sestričinama nešto kao suvenir i kupim šolje u kineskoj radnji! 🙂 Jeste da ima i u Srbiji isto to (samo ne piše I love Berlin), ali sam pogled na njih asocira na grad u kome je kupljeno. Zato razumem popadiju.

    – Svedoci ne sude; makar bili i lažni, oni svedoče! 🙂

    – To što ti zoveš samosagorevanje je isparavanje. Materija isparava, verovala ti ili ne, na svim temperaturama (kako se, inače suši veš, ispari bara, presuši reka, kad temperature u pomenutim tekućinama ne dostignu 100 Celzjusa?), samo mi tačkom isparavanja zovemo onu na kojoj je isparavanje najintenzivnije.

  2. Eh, pa vidi se da si ateista. Nisi CRKVEŠNO osveštena. Ali, da jesi, sve bi ti bilo, odavno, jasno. Pa popadija je GLAVNIJA od pope, bar kod kuće i tamo gde se pale sveće. One ih i prave. A evrići sa voskom, pa to ide jedno s drugim, vi’š da se lepe! 😀

  3. Nigde ne putujem i Čačak mi daleko, nisam ponovila nešto od odeće i obuće četiri godine, sve već bledo i izlizano, a još i tesno, što znači da sam se ugojila.
    E, tu leži zec, od čega sam se to ugojila, opšte je poznato da na-tur šnicla i slata ne goje, da ostrige i kavijar ne goje, jedem puno hleba uz prazan pasulj, a često i mesim neka testa.

Постави коментар