Bi fokusD, bi fokusD…

Šta sve nisam radila ovih dana… neću ni da vam pričam, mrzi me. Završila sam jurcanjem za haljinom za veLku maturu moje kćeri prepametne…U želucu mi neka muka od svih krpica koje smo videle do sada. Da nisam u menopauzi, pomislila bih da sam trudna. A po poglavini, umesto da, kao svaka normalna Srpkinja, imam vaške ili perut – ja imam šljokice! 

 

I?

Da vas ja pitam…

Gde su tu emocije, ljubav prolećem nadahnuta? Sex neobavezni? Totalno sam izgubila fokus.

To što sam sva šljokičasta, a da nisam probala ni jednu haljinu a la Hurem, govori o paradi kiča koja vlada ovih dana u svim butigama. A cene prava sitnica, po puna kesa zlatnika… za početak.

I eto, opet ja o ‘aljinama, kao da su mi svrake popile mozak, kao onomad mom kolegi koga je napala svraka i napravila mu haos po sred tintare, pa od onda ‘oda lud ulicama grada Čikaga…  Ali, ako se setim, on je lupetao gluposti i pre svrake, pa u ovom slučaju ova narodna krilatica što bi se ‘no reklo ne ide da se meĆe u kontekst ovog ničim izazvanog posta od strane jedne od mojih višestrukih ličnosti.

Hm!

Mene ne  zanimaju svrake i ‘aljine!!!

Hoću bre da se zaljubim, al’ pošteno, noge da mi klecaju. Zubi da mi utrnu od ljubakanja! Stomak da mi proradi, leptiri da mi izlaze na nos i na uši! I na doope ako treba, samo neka se pojave!

Ja milineeeee…

E to sam u stvari htela da vam reČem… Sve drugo nema smisla…

Ja ovo puštam u etar, ko zna… možda se pročuje, pa navale neki mužjaci sa viškom testosterona, visinom od 190 i težinom od minimum 100kg, koji bi da udare na moje nejako telo od 95 kg i visinu od 158… E, to bi bila poštena bitka.

Rekoh li ja emocije a mislim na sex?

A evo šta je rekao jedan na temu „Zašto kažeš ljubav a misliš na seks?“

1 – „Mislim da to nije princip vec nacin dolazenja do zeljene stvari. Neko to radi kupovinom cveca(prefinjeni), neko izlivima neznosti(lukavi), a neko direktno(sirovi). Svi smo isti u pitanju je samo stil!“

2 – „Pa ja to koristim jer sam primetio da je neuporedivo teže ženu odvesti u krevet ako joj pricas o zameni homokinetičkog zgloba na golfu.“

Oh Mon Dje… Bi fokusD, Bi fokusD..

Ubih tigrastog komarca! Biće da je to neki znak… za nešto… 

 

PS Večeras sam po prvi put u životu skinula brkove (genetikom nasleđene od prababe Ilinke, mudre i premudre Crnogorke).Doduše ne sasvim. Hm-hm…Lepo kažem da moram da se fokusiram… 

PPS Prababa mora da se u grobu prevrće sa sve bundom od astragana i kockama šećera po džepovima. Evo, već je zamišljam kao šećernu vunu….  

 

28 responses to “Bi fokusD, bi fokusD…

  1. pod 1. ako mislis da je tebi tesko…meni su juce od pola dva popodne do pola deset uvece bili u gostima 5 decaka od 16 godina(+ moj sin) visine od 180 do 190 cm broj patika min. 45 sto na temperaturi vazduha 28 celz. daje dvosobnom stanu posebnu aromu…uz put su mi pojeli dve tepsije kolaca (prekljuce samo jednu). posete su intenziviralii usred kupovine novog board game Warhammer koji moraju sami da naprave (50 ak akcionih figurica velicine cetvrtine malog prsta+boja+cetkice)…
    i ti pricas o fokusu!?? ja sam od vilenjaka, carobnjaka i sl. cudesa …uz put sam pregledala dva razreda pismenih zadataka… (oko sezdeset) u proseku tri strane…a mnogi ne znaju ni da pisu…mislim, neki znaju…
    pod 2. kad kazes ljubav a mislis na seks, sta ti to znaci?
    pod 3. kakva si bez brkova?
    pod 4. jebo te kolega sto svrlja po Cikagu. Ovo sam dozivela licno
    pod 5. dobro jutro

      • Šijemo haljinu… Ako uspem da je uslikam kada bude gotova (ako mi dozvoli, jer je moja kći po svim pitanjima too complicated) postaviću je na blog 🙂 Pa da vidite na šta se pare bacaju 😦 Jer, to je haljina za jednokratnu upotrebu… nažalost.

    • pod 1. Ne bila ti ja u koži… U grupi podnosim maksimalno do 3 tinejdžera, i to kada sam dobro raspoložena 🙂

      pod 2. Ja izgleda stalno mislim na seks, a šta je ljubav?

      pod 3. ista kao i sa… niko nije primetio 😀 Džaba sam krečila 😀

      pod 4. ne švrlja po Čikagu nego po Libervilu u Gabonu, evo ga sada u CG… lud, lud.. al’ putuje za sve pare 😀

      pod 5. Dobro veče (Milka Canić) 😉

      • p.s nocas s am sanjala da imam bradu…puj. istu kao Koncita…jebali te i brkovi, ne samo kolega iz Gabona. kao gledam se u ogledalu i mislim…treba da se obrijem..uzas! to je za mene uvek …brada na zeni. nasilje, laz
        Dobro jutro.

  2. Eee greška…
    Brkove nisi trebala da diraš. To je izgleda sad u modi…
    Eno… Ko ona-j na EURoviziji.
    Svrake napadaju.
    Hičkok je u modi & fokusu!
    Pozdrav! 🙂

    • Ovo za brkove si u pravu… baba će da mi zameri opasno. To je takoreći bila tradicija 😦

      Si ga video? Si je video? Mis’immm… šta reći a ne opsovati? Ima dobre noge! I kvalitetnu kosu… jaku bradu, uske kukove… Ima sve što ja nemam – buhuuuuu

  3. Šta to beše ljuuuuuuuuubaaaaaav, tralalalalaaaaaaaa? :))))))))))
    Labilna, ženo, pa ni mladi se danas ne zaljubljuju, odnosno, sve je teže naći normalnu osobu. Muškarci kažu za žeMske da nisu normalne, a one za njih da su kreteni. Pa, šta ti očekuješ u zrelim godinama, jooooooj?
    Ja sam odavno digla ruke (noge, čvrsto držim na tlu). Veruj mi, bolje je druženje sa drugaricama, a sex (jel’ to ONO, ti na njemu, on na tebi, valjanje i sl.?), ma, sve se to lepo potisne. No, imaš ti prava da maštaš. Jer, mašta može svašta! 😀

Оставите одговор

