Čitam ja tako Dostojevskog, Getea…

…Njujork Tajms, Gvardijan, FreUda… gledam Animal planet i Nešnl Džiogr….

Ček! Ko mi je napisao uvodnu reč!? Hajte molim vas… zanemarite početak.

Kamera, molim krupan kadar! Da, da! Na sise!

3, 2, 1 …. 

De sam stala!? Aha…ok…

Gledam ja, jedno dva tri vikenda neki serijal o Rusima u Londonu. I to ne bilo kakvim Rusima, nego onim multipunišama…

Nema šta nemaju, na svakojake gluposti troše pare. Na vile, jahte, odeću, obuću, nakit glupavi, na slike, aukcije razne, divlje životinje, kola, avione, večere neke ekskluzivne…

Gledam ja njih, pa ih se setim iz perioda osamdesetineke, kako su jurcali za unihopkama, farmerkama, kaiševima i ostalim tricama, pa ih gledam sada, posle posle 25 godina i ne verujem…

Ništa se nisu promenili u glavU.

I dalje nemaju ukusa, i dalje žude za svim i svačim, kičeraj prisutan u svim sferama, žele da ih vole, da ih poštuju, da im se dive … ali to kod mrtvih ‘ladnih Engleza neJ da prođe tek tako. 

Tamo u UK ne možeš da prisustvuješ konjskim trkama u Askotu ako nemaš adekvatan šešir + toaletu. Jebena tradicija…

Ne jebu Englezi to što imaš pare, stil moraš da poseduješ. I to ne svoj, nego kako domicilni običaji nalažu. I sa punim pravom može onaj seljanin na ulazu, što cepa karte, ako mu se ne dopadne tvoj luk, da te pita “ ‘de si poš’o s krmeljive oči i praziluk u kesu?“ i doda… „aj mrš!“

Dakle, pravilo je da muškarci imaju onaj smešni mađioničarski cilindar, žene suknje – ne iznad kolena i naravno ostatke nekih životinjskih crkotina na glavi… 

I kako sada da ubediš Ruskinju, koja je navikla na štikle od 85cm i 2 kile šljokica svuda po sebi, da se uvuče u neku kraljevski diktiranu eleganciju?

Ne mere. Nemaju šlifa.

Al imaju kefalo…

I onda unajme asistenta koji će to da obavi umesto njih. Za debele pare. I odu u Askot da budu viđeni u društvu kraljevske porodice.

I tako Ruje prejebu Engleze dok si rek’o keks.

https://twitter.com/foxlifesrbija/status/440124911487823872/photo/1

U celoj priči nekako mi je baš drago da sada hladni ostrvljani ljube ruska dupeta obilato.

Za pare – jasno.

Vole pare više od ponosa, štaŠ….

A Rujama BogOtac dao pare i taj fenomenalni nejebavajući imase/možese stav prema istima.

Ruje se bahate, a ovi bledunjavi im se šlihtaju, češkaju im jajca, doduše ne deluju baš najsrećnije ali… koga briga.

Samo me zanima… da li Rusima prija taj hladni poljubac na toplo dupe?

Javlja li se to meni, ili će za par godina u Askotu umesto šampanjca da se pije Vodka a umesto trka – rvanje u blatu? 

Eto kuda ide Jevropa… pravo u Rusiju. Tja! U tom slučaju ja sam za ulazak u EU!

Odoh da čitam ruske klasike, pa onda na čas baleta…

67 responses to “Čitam ja tako Dostojevskog, Getea…

  1. Haha! Bravo Viki!
    Mada, „nekako mi je baš drago da sada hladni ostrvljani ljube ruska dupeta obilato“.
    Ti hladnokrvni su uvek inicijatori… ajd, neću sad o tome!

  2. Radim lekturu te serije, pa sam sticajem okolnosti morala da čitam i biografije tih Rusa. To su ti Rusi koji ne jedu slaninu, dakle, onaj Zahur, uopšte nije Rus, ali mu je bolje da se tako predstavlja, inače neki Pakistan ili tako nešto… Meni je najveći šok bio kad sam čitala kako se jedna gospoja hvali kupanjem u šampanjcu (treba joj 40 l za jedno kupanje, a litar košta 1680 funti ili dolara, ne mogu da se setim. A dopada mi se što su se dosetili da ih orobe ti asistenti i trgovci maglom… I da ne bude da likujemo i pljujemo, nešto od njih treba da naučimo – Rus se na Rusa oslanja :D, jest’ malo plemenski sistem, čak i u inozemstvu Rusi se samo s Rusima druže, ali mi nikako taj obrazac da preuzmemo (od Crnogoraca, Bosanaca, Rusa itd…), mi smo uvek i svagde razjedinjeni po svim osnovama i po nadaleko poznatom principu „crkavanje krave“.

    • Slažem se, drže se.. ali to opravdavam time da niko drugi ne želi sa njima da se druži, a oni koji žele/moraju to debelo i naplate. I meni Zahur liči na nekog Mongolca… ali mu je žena original Ruskinja, lepa, jedra i tupava 🙂 Eh da sam ja tako tupava… pa da mećem one tapete od zlata.. al nisam! Vidiš ti kakva je to nepravda! 😀

      • E, ona je Ukrajinka (ako me sećanje dobro služi). Ima i neku pepeljugastu priču iz detinjstva – siromaštvo, neimaština, zlostavljanje, žrtva i tako to. Nego… Ja sam kevi naručila da me u sledećem životu rodi dugonogu, priglupu i plavu. Čak sam i donatora za te svrhe odabrala 😉

  3. Videla ja jednu epizodu i pala u bedak: ne mogu od ljubomore da se oporavim- spremna sam na svakojaki bizMis samo da zaradim za one zlatno svilene tapete 😀 makar 2 sa 2 cm da kupim 😛

    Pitam se ko je luđi: te Ruje, onaj što je emisiju snimio ili mi koji smo makar i oko bacili na seriju? Jezivo!

  4. mogu da im… pofafju , reziseri i ostali i da prave takve emisije blago sarkasticne. Nisam gledala, mogu da zamislim, ali jos uvek i te sa sljokicama kao i one babuske pred pijacama ( doduse verovatno ih sad vise nema) su nacitanije i obrazovanije od pola obrazovanih finih tamo sa sesirima gde ih snimaju. Prosto zbog sistema skolstva, pa i kuce u Ru mora da ima u skoli litaraturu kao poseban predmet pored ruskog. A organizovano su ucili decu engleski, za taj proboj , jos onomad pre 15 godina kad su placali deci koledze po Moskvi po nekoliko ‘iljada godisnje. Sve to izgleda tako i daju oni da ih snimaju, zabole ih sljokica.. Nego , sve to nije vazno, cuh pre par godina da su kao strani jezik u Austriji uveli ruski, da ih vabe takve nikakve. Super ti je tekst, slatko sam se nasmejala. 🙂

Оставите одговор

