Man’te se Kurca…

Čujem ja primismo ga! Mašala! Svako čudo dva dana dosta.. Pitali Kurca za odnose – kaže nikad bolji. Hm… Gde sam ja u celoj priči? 

Nit vid’la Kurca, nit imala odnose… meni nešto te evrointegracije ne idu od ruke. 

Piše, u četvrtak Kurca primaju u Prištini.

Da l’ da idem u rodno mesto, da l’ da samo zamišljam kako ga primaju, eto pameti nemam.

Razmišljajući o Kurcu (a o čemu bih inače u ove sitne sate) pade mi na pamet ona narodna izreka stara sigurno 100 godina, a kaže: „I Kurcu vreme prolazi… “ pa se pitam, odakle su naše babe znale da ćemo da primimo Kurca, pa on nema ni 13 ovako na prvi pogled….

Hm… Po analogiji, naše babe u stvari nisu ni mogle da znaju za Kurca… zbog vremenske distance. A znale su! Paz’ majku mu…  

Je l’ se to nešto u Univerzumu dešava? Da se nisu otvorile neke crne rupe i poigrale se Kurcom, pa se on prikazuje kad, kako i kome hoće? Pa malo babi, a malo i nama? Malo u Beogradu, malo u Prištini? 

Jesu nas to babe plašile Kurcom? Klele?

Kažu ne valja se igrati Kurcom. Da mi se objasni zašto!? 

Apropo Kurca… ima i ona… dabogda ti se osušio! Eto dokle se ide… 

I dok se ja tako bakćem Kurcom, meni vreme prolazi. Bože, kako svaka glupost može da mi odvuče pažnju… 

Nego… ja sam se ugojila toliko da su mi porasle sise! Meni je to važnije od Kurca, trenutno. 

I tako…  man’te se Kurca, fokusirajte se na seese (svoje, tuđe… )

Pa kaže… Half past tvelv…

 

 

41 responses to “Man’te se Kurca…

  1. Ja znam samo za jedan oblik Kurca! U ljudskom obliku, toliki, sa naočarima ili bez njih, a da izgleda kao da ima 13, neeeeeemam pojma, nikad čula! Mada, i ONOG se slabo sećam.
    Š’o se tiče sisa, mogu ti reći, da sam ja sa mršavljenjem spala na br 75 a sa 85. Znači, gledaj se, uživaj, ali samo do ispod sisa. I pući se, naravno! Ljubim te, Lujko moja! 😀

Оставите одговор

