Tragom pretrage… Kapucin majmunica lično

Neko napisao „svako ima neku budalu pored sebe“ i došao do mog bloga. Vot D Fak?! Je l’ to mene neko zajebava?

Svako ima neku budalu pored sebe, samo ja nemam ni budalu. Zar se to Kosmos urotio protiv mene? Da li sam ja to predmet za sprdnju? Podsmeh? Zar sam ja najgrđa na Planeti majmuna?

Trep, treppppp

Kad smo već kod majmuna, nema majmuna na planeti koji nema svoju majmunicu. Neki ima i po dve-tri. Ali svaka majmunica ima bar jednog majmuna.

I ako ne pogledate ovaj prilog koji ću da postavim, džaba sam krečila, nećete imati pojma o čemu pričam… Dakle KLIK na LINK neuki blogerski svete drage moje kolege dokoličari blogeri

Ovde, ovde… klikni!

 

Pa da nastavim….

Nešto nisam primetila da su mi otekle genitalije, krike ne ispuštam, osim kada mi dođu računi, u gaće Bogufala još nisam počela da „ispuštam tečnost“, a usne ne pućim no iscrtavam olovkom. Negde očigledno grešim.

Na osnovu ovog članka, koji ima smisleni naslov „Ovako se privlači suprotan pol“, meni jedino preostaje da uzNem neki kamen i da krenem u lov.

I, malo je falilo da siđem u podrum i uzmem onaj kamen za kupus, kad mi se razbistri u glavi. Mora da je novinarska patka!

Tamo piše da su „pogođeni mužjaci završili u ljubavnom zanosu sa ženkama koje su ih gađale“.

Ja to nigde nisam videla, a gledala sam snimak peŠes puta.

Mislim da  su one dobile batine i to poštene. I neka su. 

Ali ovi iz novina nisu hteli da stave slike nasilja, da ih ne bi tužili iz ovih društava za zaštitu šodera, kamena krajputaša, kamen kosturnica i dragog kamenja.

Možda da ipak pućim usta… Ovako?

Pućim usta, pa šta!?

41 responses to “Tragom pretrage… Kapucin majmunica lično

  1. Vikim ja da si ti „otekla“ i „napućena“, znaći, uFatio te vrbopuc. Grešiš negde. Probaj da neisrtavaš usta olovkom, već crrrrrvenim karminom maži iste. Ako to ne uspe, onda nemoj mazati usta, nego izbaci sise. Nema veze što ih nemaš, tu uvek može da se nagura u brus štošta! U mraku neće primetiti da je to bio zez!
    Man’ se kamenja, još da ne završiš u buvari! 😀

  2. pazi, kad posezes za kamenom, a ti nezno, jel si videla kako one graciozno, pomalo gadjuckaju, samo da ga odvrate od potrage za hranom. A vidis, kad spomenu kamen za kupus, mozda smotas neku sarmu, pa sarmom ga mamis, em miris, em ukus a mozes i da gadjas. 🙂

  3. Nema svako živinče (svog) para, nema za Ćiru kapa i naravno da ne dobije svaka rupa zakrpu.

    Moram da napomenem da ne važi ni ona da ko ima sreće u kartama nema u ljubavi i vice versa. Naime, ko nema sreće – nema sreće, bilo da su u pitanju karte, ljubav ili bilo šta drugo. Isto tako, ko ima sreće u kartama, na primer, ništa pod kapom nebeskom (ili Ćirinom) ne garantuje mu da će imati sreće u uparivanju.

    Takođe, isto tako… recimo na primer…

  4. Е, имаш и богомољке и богомољце, он њу појебе а она њега поједе; то можеш рећи мајмуну којег погодиш каменом, како је он и добро прош’о… како је мог’о проћи.

  5. Sobzirom nato da sumnjam da navedeni video sadrzi eksplicitne scene seksa&nasilja, ja to, kao jedan Fini gospodin, necu da gledam.
    Mada, pocinjem sad da se pitam dalsam sve one batine koje izedo od zena u stvari pogresno razumevao.
    Nego, u kom klubu igra taj Andric?

Оставите одговор

