Naslov u pripremi ili… Copywriting just for you!

Brljajući po netu iz čiste dosade, reših da se malo bavim poslom kopirajtera. 

Pošto za to zanimanje ne postoji diploma ni škola, apsolutno se smatram kompetentnom. Samo da uzNem plajvaz, i da osmislim koji ću proizvod da reklamiram.

ImaL išta gluplje, nego kada neki slogan ima više od 3, eventualno peŠes reči? To je sasvim dovoljno da se neki proizvod  izreklamira na sva usta (ili dupe, ali o tome malo kasnije)

Kopirajter treba da očara potencijalne kupce na blic. Trik je u triku! Pucneš prstima i…

Voila!!!

Slogan treba da pošalje jasnu poruku, smislenu ili ne, onu koja će da se zapamti i da se širi međ’ rajom kao šuga. 

UzNimo recimo konzervu pasulja.

Cilj je, dakle, da reklamiramo pasulj u konzervi, ne ovaj na kilo.

Koja bi nam bila ciljna grupa?

– Svi osim odojčadi.

Zašto je pasulj u konzervi bolji od ostalih pasulja?

– Lako je prenosiv.

– Ne sprema se za više dana.

– Može da se jede u svakoj prilici.

– Konzerva ima kasniju upotrebnu vrednost (umesto pepeljare, kao vaza za sitno cveće (visibabe), kutija za olovke, spajalice).

Znači, to je proizvod koji vredi reklamirati. Još samo da osmislimo slogan…

G(l)as razuma!

(ovo može da prođe i za promociju neke političke partije)

PrrrrrrRRrrrrRRRRrrrrd!

Trt! Jer zdravlje ulazi na usta, a izlazi na dupe! 

I mi Exit za trku imamo! 

Neka se čuje i naš g(L)as!

Pasulj u konzervi – kao Durex u rezervi! 

Kaže jedna kopirajterka (parafraziraću) – Ako mislite, dok gledate neku reklamu, da biste vi mogli bolje, onda je kopirajting upravo za vas.

I kada vidim reklamu „Zdrav-ko-Her-bi-ko, zdrav-ko-Her-bi-ko“ više nisam sigurna da li sam rođena za kopirajterku, a njihovom kopirajteru poručujem ovom prilikom – Indoktrinacija u ovom slučaju dobija svoj pravi smisao*. Bravo ti ga bate!  

http://vukajlija.com/zabava/posteri/128502

Индоктринација је процес насилног усађивања идеја, ставова, когнитивних стратегија или професионалних методологија…

 

PS Predviđam u narednih 30 dana povećanu prodaju pasulja u konzervi. Odoh da kupim gas masku!

Advertisements

38 responses to “Naslov u pripremi ili… Copywriting just for you!

  1. Ma, otkud pasulj, crna ti? Pa zar ga ne jedemo dovoljno? Aha, misliš zbog praznog novčanika, to nam je jedini spas, jes’ uz gas, al’ je bar stomak pun!
    Luuuuuuuujko, totalna, obožavam da čitam sve što ti napišeš! 😀 Cmok! 😀

  2. „Индоктринација је процес насилног усађивања идеја, ставова, когнитивних стратегија или професионалних методологија…“

    Pa sto u vugla svolko strani reci…znas kacuti opet dodjem na blog? Ni tad!

    Odo da gladujem na nekom drugom mestu, presede mi…

  3. “U ekonomskoj oblasti manipulacija (potrošačima) uzima oblik reklame… u pedagoškoj oblasti manipulacija (učenicima i studentima) uzima oblik indoktrinacije…“ (Ribari ljudskih duša, Đuro Šušnjić)
    Tako da bi ovo što si navela više pripada manipulaciji potrošačima, tj. reklami. 🙂
    “Reklama se može se odrediti kao smišljeno, sistematsko i kontrolisano širenje simbola od strane neke moćne grupe proizvođača, koja tim simbolima prikriva svoju težnju za profitom, prikazujući svoj poslovni interes kao potrebu svih potrošača, kako bi ih navela, a da oni toga ne budu ni svesni, da kupuju ne samo proizvode koji zadovoljavaju njihove potrebe, već i one nepotrebne.“ (Za(u)vođenje medija, S.Bezdanov Gostimir)
    A za indoktrinaciju imam divan primer: Titova fotografija u Bukvaru na prvoj strani (mislim da je bila bar do 1987.)

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s