Top 10 posts made by me… ever! :D

Par ‘iljada persona ovijeh dana izvadiše neke moje postove iz budžaka. Nit’ se sećam o čemu sam pisala, niti šta mi se u tom trenutku vrzmalo po glavi, a oni navalili sa pitanjima, navalili, navaliliiiiii… dobih čitava 3 komentara. Aman!

Da ne bi bilo više pitanja i podpitanja, da se razumemo…

Pišem ono što mi se tog trenutka desi. Ali zato imam blog, pa pročitam šta mi se nekada dešavalo, i slatko se ismejem (pod uslovom da se setim)…  

Zato ću danas (za kaznu) da vas maltretiram, pa repriziram neke stare postove kojih nema na ovom spisku sa strane…  

1. Malo o egocentrizmu (Egocentrična bez pokrića)

2. Malo o problemima (Problemi… I za englesko govorno područje… Problems)

3. Malo o poslu (Ja nisam Mica Ubica!)

4. Malo o perspektivi (Poni, ja i butan boce)

5. O šefu (Šefe, odjebi bre!)

6. O pušenju (Ili kako sam popušila život i još po nešto)

7. O natalitetu (Nekoga spopadnu lutke, a mene i bebe i lutke)

8. na Qrcu vas nosam! (Nešto iz mog ugla…)

9. Poziv u pomoć! (Tražim šifru!)

10. O blogodruženju  (A evo kako je bilo… zlo i naopako)

I to bi bilo to….

Aj’ srećna vam Nova! Cmmmmok!

13 responses to “Top 10 posts made by me… ever! :D

  1. Evo sam zbog tebe zakasnila sa svim poslovima – moram prominneiti posteljinu, a ja još za kompom! Svi su ti tekstovi divni, divni, smiješni, pametni, ma sve – neću više ponavljati, moram smisliti neke šifrirane komentare, npr. ocjena + Smješko, ocjene od 1 do 10,a Smješko s 1 do 10 zagrada. Ovako 10 :-))))))))))
    Sretna ti nova

  2. ´Ajd srećna ti bili. Mislim i ti i 2014-ta tebi 🙂 I vazda vesela da širiš dobre vibracije (e sad mi svašta pade na pamet da kažem, ali neću, hoću da ovo bude ejdna lepa želja 🙂 ) kao i do sad, pa još i više jako uzmogneš :-). Veliki poljubac od nas i hvala za sve osmehe koje si mi izmamila 🙂 .

  3. A onaj „Kako sam pocrnela ali ne od muke“? Taj sam ja prvi pročitala, Gospode, kako sam se smejala!…Tu si me kupila i kraj. Bio je to početak mog kraja…Ha, ha, ha….(znam da je on na drugom blogu, ali ipak je tvoj, VRLO autentičan:))
    Srećna i puna gluposti i ova Nova!(Onda će i nama da sine!) 🙂

Оставите одговор

