Da li sam đub… ? Ma neeeeee….

 

Mali uvod …

U svom životu, ovom pravom, kod kuće, na poslu, sa rodbinom i prijateljima, sve sam više sigurna da me bije glas da sam kompletni kreten. Ali, kad bolje razmislim, nije lako ni kreten biti, pazi ovog…

Na svoju okolinu verovatno ostavljam utisak jedne smotane, nesposobne, antitalentovane osobe za sve, osim za spavanje. I, kao takvoj – treba mi pomoć.

Da se razumemo, ja pomoć nikada i ni od koga ne tražim. Lažem. Tražim, ali za neke krupne stvari. Za ove sitne retko. Ljudi prosto imaju taj poriv/želju/potrebu da mi se nađu „pri ruci“.

Sve što ne očekujem – a dobijem, meni deluje kao dar sa neba, i tom daru ja iskazujem poštovanje i duboku zahvalnost. Kako daru – tako i darodavcu 🙂 U narodu se to zove uvlačenje, a na yt pod uvlačenje nađoh ovo

Niđe veze…

Nego, da se malo vratimo u prošlost…

Bila nekada lepa vremena. Nije putovao ko nije hteo – bukvalno.

Kad  se samo setim, tačno mi sada dođe da tučem glavom o zid što danas živim kako živim… Putovanje se svelo na najužu Srbiju i radničko sportske igre o trošku sindikata.

Skoro sam pratila ćerku na maturantsku ekskurziju.

Pakujem ja stvari, a baba će: „Sećaš li se kako sam ja tebe pakovala za svako putovanje?“ 

He he… gde se ne sećam, večito sam bila u frci. Uzmem telefon od zore rane, pa udri sa drugaricom u priču šta sam planirala da ponesem, šta će ona, šta od klope, šta od medEcine, cigarete palim jednu na drugu, i ko god u međuvremenu da se javi, pojavi, prođe, vičem:  „U frci sam! Ništa me ne pitaj, neću stići! Aaaaaaa!“

Pa se okrenem prema kevi, podesim glas na „jako nervozna“ i preslišavam je: „Jesi spakovala to? A to? A to i TO!? Kako nisi??? Oooobavezno aceton! Kako tamo da ga tražim… kao dimetil keton?!“  

A keva grešnica, pere, pegla, pakuje, ja uhvatila spisak i samo štikliram.

Gaće – čekD Kupaći – čekD  Šminka – čekD  Obuća – čekD

…pa dreknem: „Zašto mi nisi stavila šimike?? Jesi kupila alkohol od 96 ili 70%?“

Tada sam imala strah da ću da fasujem neku „amebeću boles’ “ pa sam se svako malo zalivala alkoholom kao biljka.  Tačno sam mogla da dobijem opekotine III stepena da je putovanje potrajalo… 

Tako je to radila moja majka: podmetala se, podmeće se i podmetaće se – ali to je majka!

Vraćam se na temu, koje naizgled nema…

Nije sve tako crno kao što mislimo. Ljudi hoće da učine, da pomognu, da se podmetnu. U pitanju su sitnice, ali, i lavina nastaje od grudve…

Evo skorašnjeg primera – selidba i bežanija od cimerke… Svi su se ponudili da me presele, ali smo Milica i ja sve same odradile.

Meni je bitnije da znam da neko hoće da pomogne, i da postoje ljudi na koje mogu da računam, nego da ih eksploatišem, kada im vreme za eksploataciju došlo nije…

Ali, nekada neke moraš malo i da „poguraš“ da bi se setili da postojiš…Gurneš, da, da!

To se bre rodi sebično, naviknuto samo na sebe, kao da ne postoje ljudi okolo… A gde sam tu ja!? 

Beše to jedno putovanje od pre ihahaj godina.

Dobijem za cimerku jednu Novosađanku 🙂 A ona grešna smotana, sva u tripu da će neko da nas opljačka, prevari, zaboravi, nedajbožesiluje, njuška veš, da će da nam se zaključaju vrata kabine, pa možemo da ga duvamo u duetu i tako… Navikosmo se jedva jedna na drugu.

Trebalo joj je vremena da shvati da treba da mi ugađa, pa sam je đihala, priznajem, kao ludi kauboj konja.

I nije mi bilo teško da joj ponovim po nekoliko puta da sam egocentrik koji pati od večitog manjka pažnje. 

Ajmo tamo Dijana, ajmo ‘vamo… aj sad ti idi donesi…. aj’ idi pitaj ovo, ajd’ pridrži mi ovo…   Duša joj je bila u nosu 🙂 Odgovorno tvrdim da nikada neće da zaboravi to putovanje, što je, složićete se i poenta svakog letovanja. Da se ureže u sećanje. E pa… urezalo joj se 😀

Na neko drugo putovanje išla sam sa dve drugarice. Njih dve se međusobno nisu poznavale. Nisu ni živele u istom gradu. Prosto su se utrkivale koja će više da mi se nađe pri ruci. To se zove „savladana obuka“. Bravo devojke! 

Sa jednom od njih sam kasnije išla još dalje na put. Tu sam zaključila da ona, u stvari, baš voli da ugađa ljudima, a naročito meni, jer ja to umem i da cenim 🙂

Šta ću, hvalim je na sva usta, šlihtam se, čepim najgore… Nekada me uhvati strah da ću od tog silnog dupeuvlakaštva da joj izletim na usta 😦 A ništa je nisam terala. Majke mi!  

Moja kuma, inače moja najodanija saputnica, pokazala se kao najNEtalentovanija od svih! Samo mi je kuvala kafu. To naravno nije uticalo na moju bezgraničnu i vanvremensku ljubav koju gajim prema njoj.

Moja Milica, koleginica, srce moje, i od skoro cimerka, na svim putovanjima ponašala se kao  starija sestra (iako je mlađa 10 godina). Da prinese, da odnese, da skuva, da opere, da me zasmejava, da se glupira… za sve je majka rodila! Pored toga, budi me svako jutro, podseća da popijem lek i čini još hiljadu stvari koje su meni bitne, a njoj ne predstavljaju teškoću.

Moja Maja, moja podrška i uteha, trpela me je i još uvek me trpi baš ovakvu kakva sam. I ništa joj nije teško. Da joj ove sekunde kažem da mi se jede Qrac od ovna, ona bi rekla… dolazi, spremam! Za to vreme bi otišla na Pešter, izganjala najboljeg ovna, ošurila (ako se ovnovi šure), odrala kožu, odstranila utrobu, tranžirala, spremila i toplo mi prinela, uz komenar: „Pričaj, je l’ sve ok?“

Lepo je kada imate nekoga na koga možete da se oslonite i za najobičniju glupost.

I kada tom nekom nije teško da vam izađe u susret.

I kada vidi da vi to umete da cenite.

I kada se to vidi na vašem licu.

A još je lepše kada vidite da onaj, ko vam se našao pri ruci, ima osećaj da je uradio „pravu stvar“.

Ne znam kako se to zove u narodu, ali meni liči na sreću. Obostranu. Sreću u malim životnim radostima… 

Pitanje glasi: Da li sam ja đubre ili se samo tako ponašam? 😛

45 responses to “Da li sam đub… ? Ma neeeeee….

  1. Samo ti se čini 😛
    Mada ovo moram da izdvojim …..
    „Lepo je kada imate nekoga na koga možete da se oslonite i za najobičniju glupost“
    i ne shvatiš dok to ne izgubiš….jer misliš da možeš sam, okurčen zabpravljaš da do juče nisi mogao.

  2. jel da se ubacim u ovo očijukanje ili da samo motrim sa strane?
    Meni se svidjelo više toga, npr rečenica: Vraćam se na temu, koje naizgled nema… I da ne znam da je tvoja rečenica, prepoznala bih je. Imaš stila, ukratko.
    Ja bih isto, kao i poznanik, brzo uz tebe postala Novosađanka i Mira i Milica, ali bih te pri tome mrzila, pa zato – nikad cimerice, tako će moje obožavanje tebe trajati zauvijek.
    A ono da te mama pakirala na maturalac – blago tebi. Ja bih dobila preko ušiju da sam tako izvoljevala. Vidiš, uvijek sam ja tvrdila da dijete treba biti razmaženo da odraste u zdravu ličnost.

  3. Srce … ja ne volim da ugađam ljudima … pa dobro tebi bi možda neke stvari i učinio 😛
    tako da ako od nas slučajno bude nešto nekad, moraš da dupliraš pomoć! Savet namesti tim prijateljicama muža sličnog mentalnog sklopa da ima i meni kod da ide po pivo, po klopu, da mi počeše … dobro ne to, to možeš i ti 😛

  4. Ti si duša od žeeeenice i, da se može klonirati žena, ja bih te rado TO!
    E, vidiš, ja sam budaletina kao ona tvoja Dijana (valjda su sve takve Novosadjanke). Ja bih svima da ugodim, ladim jajca, kuvam, čuvam, pomažem, kako god znam i umem i nikada se ne oslanjam na druge. Ako se baš neko ponudi, možda ću prihvatiti. Naučila sam, ženo, 18 godina sve sama. A sad mi je već pun kur svega. Iznemogavam, polako, nestajem, sušim se, i samo će, umesto mene, jedan dan pronaći kožuru. Čak će mi i koske nestati. Eto, toliko se trošim. Skomolela sam a još i dekintos, pa me to dodatno jebe u zdrav mozak!
    Draga moja, rado bih bila ti, veruj mi, zato što si, čini mi se, lakše prolazila kroz život. Ne ljuti se, ako sam stekla takav utisak. Znaš da te ja obožavam i da sam muško, rado bih te zaprosila! 🙂

  5. Nisi ti draga moja labilna „đubre“, ti si jedna vrlo inteligentna lujka 🙂 U pozitivnom smislu, naravno. Takve lujke nije problem služiti i tetošiti. Barem meni nije. A taj kojeg treba da ti navatamo treba samo da ima dobar smisao za humor, ništa više. Veruj, ima da peva i da pita „Još nešto, draga?“
    (Zašto nas stalno mažeš tim forama da si ti neki ultra strong razbijač, riba bez srca, lenja žena, nenormalna? Misliš da te mi svi nismo provalili?) 🙂

  6. Ja bih rekao da ti oni koji su prema tebi dobri ustvari ne daju vremena da udahneš i kažeš hvala. NIje problem u tebi. To je ovako sa dna. A sad spisak crtica tokom čitanja:

    – Zadnje vreme došlo kad moramo da napomenemo na šta mislimo kad kažemo život (zašto kažeš život, a misliš na net?).

    – Ti uopšte ne znaš i nećeš ni znati šta je smotanost dok ne bueš upoznala mene. Ostao refleks iz dečačkih dana, pa sad ako se sam ne sapletem, uvije mi se noga i padnem. Bilo gde i bilo kad, a naročito kad pomislim da žurbom prosto letim niz ulicu. A ko leti, je li, mora i da padne. 🙂

    – Uvlačenje… pa mislim stvarno…

    – imam prijateljicu iz devedesetih koju smo u to vreme zvali „U-Frci-Sam“, tako da znam o čemu pričaš i kako to izgleda. Samo, ona nije morala da putuje da bi bila u frci; bile su dovoljne i neke male, obične stvari

    – Ne samo dimetil keton, moraš da objasniš strukturu veze ketona, po čemu se oni razlikuju od aldehida, kojoj grupi jedinjenja pripadaju, kako nastaju… sve to mora da se objasni da bi se lakirali nokti.

    – pa jesi li naučila nešto od majke… mislim to o podmetanju? 🙂

    – E a zamisli da neko kaže: aj da joj kažem da ću da pomognem; znam da neće tražiti, a ja kao hteo (htela) i tako ninašta zaradim pozitivno brojanje! Moja sestra je nekada posluživala bombonama tako što kaže: „Ajde ja te kao nudim, a ti kao nećeš da uzmeš“.

    Aj nek ti je srećna 2014-ta i nek si živa, zdrava i blogoidna! 🙂

    • Hahahaha, hvala Sizife na lepim željama i na analizi ovog posta 🙂 Pa da ti odgovorim, kako red nalaže 🙂

      1. Kažem ja uredno i „hvala“, i „jao što mi neprijatno“ i „pa nisti trebao/la“, i „volim te bezrazložno“ i tako… Valjda se prime na to 😀 Mene ništa ne košta, a njima godi 😉

      2. Zašto kažeš net a misliš na sex? 😀 😛

      3. Ovo za smotanost ćemo da proverimo 😉

      4. Uvlačenje… mis’im.. vid’o si… nije lako! 😀

      5. Tada sam vikala „u frci sam“, sada vičem “ nije mi dobro, ja sam stara i bolešljiva“ – provereno pali! 😀

      6. Mogu li aldehidom da se uklone masne mrlje sa troseda?

      7. Da li sam naučila nešto od majke? Jesam! Da ne treba da se ponašam kao ona 😀 😀 😀 Plaaazzz

      8. Probaj… Ponudi mi pomoć pa da vidimo kakvo ti brojanje sledi + ili – 😉

      9. Aj nek je srećna i tebi, i neka te u Novoj samo lepe stvari prate a neke i sustignu 🙂 Cmok :*

Оставите одговор

