Otkrivena najveća tajna – Deda Mraz ne postoji!

Sprcah pola veka u doope, i ja i dalje mislim dobiću nešto za Novu godinu od Deda Mraza. Oću, sutra malo…

Dve godine sitnu knjigu pišem, smišljam želje, gledam da budu realne kako u prostoru, tako i u vremenu i šta???

Ček da nađem prvi post na tu temu, ne begajte!

Pismo Deda Mrazu No 1

Odgovor Deda Mraza blogerima

I, ajde sada, realno… da li mi je ispunio bar jednu želju? 1/8 jedne želje?

Eeeeee moja Labilna… budalo moja neprskana…

I to ti je bilo malo nego si sledeće godine opet fantazirala i trošla cyber space misleći da ućariš nešto. I to ne za sebe! Tada si glumatala Samarićanku, mislila si i na kolege blogere, i šta? Nekome se ispunila želja?! Ccccc…..

Pismo Deda Mrazu No 2

(klikni na P, jebo ga ti, zaboravila sam kako se postavlja veza ka linku!)

Eto! Koliko malo treba da se shvati prosta istina – taj Deda ili drpa poklone namenjene nama, ili ne postoji. 

Pa budi pametan.

Ja bih njega u aps dok ne prizna! 

 

I eto, ponovo ulećem u sopstvenu zamku svojih zabluda. Tvrdim da ne postoji, a hoću da ga hapse, a htela bih da verujem da postoji, kad ono…. ma koga briga! 

Nego, bliži se meni 200. post, i kako vidim, tačno će da padne negde oko Nove godine.

Šta da slavim, za koji spektakl da se pripremam, pitanje postade hamletovsko?

Jubilej ili Novu godinu? Eto dileme, eto dileme….

A gde ćete Vi tog 31.12.2013. i šta očekujete od „paketića“? 

32 responses to “Otkrivena najveća tajna – Deda Mraz ne postoji!

  1. Jbte nisam ti ja Deka Mrazika da te sada ubedjujem u svoje postojanje 🙂
    Da ti pakujem paketić, ne ide…nisi mi ni pisala 😛
    E sad, gde ću biti 31-og, pa nisam baš blesav da ti kažem , pa da i ti baneš 🙂

  2. 🙂 🙂 🙂 Draga Labilna, meni je drago što sam te u ovoj godini upoznala (inače, nema puno stvari koje su mi drage iz 2013.) jer se smijem kad čitam tvoje postove (nema puno stvari koje me nasmijavaju) Hvala hvala

  3. Draga moja, pisala sam i ja Deda Mrazu, ali on definitivno ne misli na nas matore. Doneće klincima po neku igračku i brdo slatkiša, a onda će ga uhapsiti jer je izbegao plaćanje PDV-a..i zato, zaboravi pisanje Dedici Mrazu, ne vredi..

  4. Znaš onu presudu jednog suda u Americi (USA), gde su napisali da ako na dolarskim novčanicama piše „In God We Trust“, niko ne sme da ugrožava ničiju veru, pa tako ne može da porekne ni Dedu.

    Ima i film o tome „Miracle on 34th Street“ pa guglaj (Ako ni na Google ne pronađeš Deda Mraza, stvarno mogu da kažem samo „Neka ti je dobri B(l)og u pomoći“).

  5. Srećo moja, ne treba mi ništa kad imam tebe! Nasmejana i raspoložena – ne tučem moju decu (lepo njima), dam sve potrebno mužu (lepo njemu) skakućem na poslu (lepo direktoru), osmeh znači zdravlje, znači zdrava – Pa kuš bolje? Nek si TI meni živa i zdrava! Cmok! Cmok! Cmok!Cmok! Cmok! Cmok! Cmok!

  6. Мени је јуче био рођендан, 24 сата сам јео и пио само шећер (сам себи испунио жељу), тако да Деда Мраз комотно може да ме удари на улици својим кочијама, не бих ни сконтао.

    Ал’ је Мићко скинуо Вучића, што јес’ – јес’.

  7. Ja davno omatorila i ukapirala da sam sebi najbolji Deda mraz. Decu možeš lagati i zezati i podmetati poklone, donekle.
    Znači, kupim sebi poklon i stavim pod jelku! Naravno, deci takodje, a sada imam još jedno milo stvorenjce za poklon. Sledeća nova godina sa još jednim lanetom! Mašala, neka su mu samo zdravi i zadovoljni, a ljubavi imamo i za izvoz.
    A taj, 31. XII, jedva čekam da prodje gungula da legnem. Biću, najverovatnije, sa Hambom u stanu i čekati da prestanu petarde koje mi idu i na najsitnije nerve u organizmu.
    Tradicionalno, jedva čekam da prodje ova godina i da dodje sledeća, u nadi da će biti bolja, mada, hm…

Оставите одговор

