Ono što ste oduvek hteli da pitate, a niste imali petlju…

Kao što sam i obećala, potrudiću se da onima koji su slučajnom pretragom došli na moj blog, odgovorim na postavljena pitanja. Možda jednom mesečno, videću… 

1. da li je dobro cuvati u kuci rogove srndaca

L – Nipošto! Mogu da se otkače i naprave masovni pokolj u domu vlasnika. Ko bi posle poverovao da je familiju na periferiji Šumskog gazdinstva Loznica ubio pomahnitali ukras sa zida!? Da vam se smeje celo selo i susedna tri!? Taman posla! 

2. ne uspevam da joj ga uguram
L – Pa, da dođem ja da je pridržim? Poguram te? Razmisli o kursu navigacije…

3. kako ga izluditi da li slatkim recima ili garderobom
L – Seksom sestro, seksom…kaki qrac garderoba? Pa oni to očima ne mogu da vide! Intolerantni su na sve vrste textila!

4. pismeni iz srpskog ima li u zivotu ista resivo ili je sve cvor i tajna

L – Imaš li ti dete roditelje? Jesu te lepo učili da igraš Sega-mega, PES, WOW… Tajna! Sedi 1! 

5. prevod imena konsuela na srpski

L – Koviljka.

6. najpopularniji vibratori
L – Na akumulator.

7. jebanjeeeeee

L – Eeeeeeeee kako li ti grdan dođe do mog bloga? Ništa od toga, ja sam stara i bolešljiva 😦 

8. odeca za zene srednjih godina
L – Dekolte, šlicevi, halteri, tesno, providno, lepršavo…

9. masina za sisanje ovaca
L – Sisanje ili šišanje?

10. zadatci i duznosti princeze

L – Buđenje, sex, prijem zvanica, sex, ručak, sex, otvaranje vrtića, sex, zatvaranje OI, sex – Kao što vidiš, posla preko glave!

11. jebi se
L – Moooolim!? Mrš!

12. vibraton kurac
L – Nit je kurac, nit’ je ton.. ‘si dobro napisala? 

13. desi budalo
L – Eo brate, desi ti? 

14. najbolji mikrofon za pevanje
L – Sad bih ti rekla… no sam fina, ali da nagovestim… od prirodnih materijala! Ništa mikrofonija, ništa statički elektricitet… 

15. kurac u sandali

L – Tačno me strah i da zamislim ovo… Leči se!

16. miris qrca
L – Mošus? Pačuli? Bugarska ruža? 

17. koga ili ko ga
L – Pazi ‘vamo – Koga jebeš? i Ko ga jebe! vidiš razliku… Znak interpunkcije!

18. upustvo za vesanje
L – Uzeti hoklicu, debelo uže ili kaiš sa pantalona, popeti se na hoklicu, obmotati uže ili kaiš oko vrata, prethodno zakačiti drugi deo za neku nepomičnu kuku, štanglu, luster… Poskočiti i u trenutku propadanja saviti noge u kolenima. Ponoviti radnju više puta… 

19. ziva glista vo voda
L – A be bate? De?

20. sevim tetku
L – Blago majci, blago ocu! Dobićeš brata ili sestru od tetke, kojima ćeš biti otac. Čestitamo!

21. ima neka fina a da nije kurva
L – Evo ja!

22. kako provaliti sifru za tac skrim
L – Skrim!? AaaaaaaaaaaaAA!

23. kobilna picka
L – E ovo bih i ja volela da vidim

24. goli muskarci skroz
L – Gdegdegde!? Će pre’lade, vidiš koji je kijamet.

25. frizure za klempave usi
L – Paž frizura, brateee, šerpa, makaze i prati ivicu!

26. devojke za udaju slike
L – Koliko vidim, usrećićeš se i ti sa njima, i one sa tobom. Srećno veselje!

jebem vas u dupe ne mozete da mi date nista bolje od ovoga
L – Vala ništa, ako nađeš bolje, zovi i mene

27. kako se posle dužeg vremena početi švalerisati

L – Isto kao i posle kraćeg… prvo tuširanje

28. sexzzzzzzz
L – Zzzzzzz Zzzzuca!

29. koliko muz dobija od firme kad mu se mu se zena porodi
L – Isto koliko si i dao – kurac!

*******************

PS Koliki kreten treba da budeš, da pitaš ovako nešto? Ja mislim totalni… 

40 responses to “Ono što ste oduvek hteli da pitate, a niste imali petlju…

  1. nasmija me u kasne sate, tj. rane! Moji faforiti:

    kako se posle dužeg vremena početi švalerisati
    L – Isto kao i posle kraćeg… prvo tuširanje

    29. koliko muz dobija od firme kad mu se mu se zena porodi
    L – Isto koliko si i dao – kurac!

    kako provaliti sifru za tac skrim
    L – Skrim!? AaaaaaaaaaaaAA!

    23. kobilna picka
    L – E ovo bih i ja volela da vidim

    9. ziva glista vo voda
    L – A be bate? De?

    15. kurac u sandali
    L – Tačno me strah i da zamislim ovo… Leči se!

  2. DakleM, prevazišli ste samu sebe gospoja! Ja sam frapiraTa. Razmisliću da li imam šta za priupitati, jer, vidim, ti si genijalac za davanje PRAV(n)IH odgovora. Živela ti meni i nama svima, jer da te nema, morali bi da te pravimo od…. g…voždja, mesišta ili ne znam ni ja od čega već! Obožavam te! 😀

Оставите одговор

