Kako sam sa’ranila sebe – Part Two

Za čuveni serijal „Sa’ranjujem se o svom trošku“ već sam pisala ovde

 (klikni slobodno, neće struja da te ubije)

Danas sam svečano sa’ranila sebe po treći put. Slava mi!

To mi slava, majke mi!

 

Drugi put ste preskočili, nisam ‘tela da vas zovem na parastos! Zašto?

Eto!!!

Elem, kada mi tehničke smetnje predstavljaju problem, posebno tamo gde volim da boravim, gde dođem da se zabavim, a sajt bagggGGgguje… ja bežim i ne osvrćem se. Pa neŠ me jebat, za moje pare i o mom trošku… sile nema!

Na današnji dan, ugasila sam svoj profil na jednom sajtu.

Žao mi je, ali…

Život ide dalje, mene čeka još gomila sagovornika znanih i neznanih. Sve je to ista družina, samo se različito predstavlja, prepoznaćemo se sigurna sam 😉 

I sada, kad bolje razmislim… ja svoj boravak na tim sajtovima tumačim kao humanitarni rad 🙂

Lepo žena kaže NET. Ko mi je kriv što sam bukvalista!

Nema koga nisam ugostila

Domaćica!!!

sa kim nisam lepo popričala

Kapiraš?

koga nisam „ispoštovala“…

 

Nekada je ljudima potrebna lepa reč, nekome je potrebno samo da ga neko sasluša… neko bi da se hvali, neko da se šali…  

Možda me je neko od vas tamo kontaktirao… pa da vas podsetim 😉 

M  O  J      C  V

Došla sam da lečim komplekse…. Svoje. Sa vašima se borite sami 🙂 

Ovi u kupaćim gaćama – da me zaobiđu. 

Ne ocenjujte mi fotke… pitanje je da li su moje, ili sam ih (kao po običaju) mak’la sa neta … 

Došla sam u miru, neću vam ništa… trep, treppp 

Da… Verovatnoća da smo ćaskali na drugim sajtovima je blizu 90% … prema tome… dabome… 

Volim chat i chat-u se nadam. Svaka druga kombinacija nije u igri. 

Od hota volim samo hot chocolate… Ostali hot – NOT. 

Da me prosite nemojte, da se udaVam neću… 

Ništa kafa, ništa slatko… ništa rahat lokum… Samo chat. Kao takav. 

Ako sam nešto zaboravila da napišem, zadržavam pravo da dodam, prepravim, falsifikujem, slažem… i tako…. 

I ŠKK vam znače ove supermoći? ‘ste umislili da ste Moćni Rendžeri? 

Neko za chat? Bilo ko!? Hm…. Sramvasbilo! 😉 

„Of all the things I’ve lost, I miss my mind the most“. – Mark Twain

************

QQ 2 am!!!

PS Znate neku društvenu mrežu da ima dobar chat service!? Da čujem… 

45 responses to “Kako sam sa’ranila sebe – Part Two

  1. Hahahah… 🙂 A je l’ znaš ti odakle ti ljubav prema chatu…? Pa, naučno je dokazano da su Srbi pravi chat-erski narod. To je ostalo zapisano i u epskim narodnim pesmama, kada zabrinuta majka grdi Kraljevića Marka i kaže mu: “Ostavi se Marko chatovanja…“

Оставите одговор

