Tumač snova…

Juče je nekom pretragom jedna persona naletela i na moj blog.. Pa da ne bude kako sam nekulturna, red je da odgovorim na pitanje

„sta to znaci kada sanjam da me jebe vanzemaljac“

Ko je Srbin i srpskoga roda… a ne, nije to! 

Ako ste muško, znači da je nejebica uzela maha, 3,14čke ni za lek!

Možda ste čak i seXualno zlostavljani  u detinjstvu, eventualno trandža, da imate problem sa probavom, možda dužu opstipaciju, čak postoji i nagoveštaj da ste vrlo perverzni, možda i mazohista…

NO bez brige.

San je san. Već je prošao i vi ste sada takoreći jebani! Čestitamo! 

Zapitajte se o čemu razmišljate preko dana, kakve su vam želje, mogućnosti, potencijal, pa shodno tome i snovi će vam biti baš takvi. Ako se ponovi, obratite se psihologu/psihijatru/sexologu. Što se mene tiče normalni ste + jebani, pa malo li je!?

Predlog: ne gledajte SF filmove!

Mala digresija…

Ja eto sanjam leptire, bubamare, džakove – analogno tome, sanjaću o zaljubljenosti, nekim finim lepršavim osećanjima… a možda mi neki džak padne na glavu, pa me patosira.. Možda zato mene često boli glava, razmisliću o tome… 

Ako ste ženskog roda, ovaj san je skroz OK. Žene bi vazda nešto novo, neke promene, egzibicije, one teže ka nečemu oNozemaljskom, neviđenom, novom – te nema bojazni ako se ovaj san ponovi i više puta. Naprosto je logično. Ponavljanje je majka nauke, vanzemaljci su među nama, a san je san, nekada i mora.

Predlog: Promenite partnera!

Generalno tumačenje: 

Sama reč „jebati“ u ovoj postavci ne znači ništa. Taj film u RL nećete gledati.

Zašto?

Jer vanzemaljci ne jebu budale. Samo visokointeligentne osobe (poput mene) mogu tome da se nadaju, uz uslov da imaju želju da im se to i desi.

A ja je nemam…. još uvek.

Srdačno Vaša neprskana Zemljanka.

29 responses to “Tumač snova…

  1. Sve si lepo istumačila, potpuno jasna stvar….samo ko zna šta je dotična persona htela da pita, mož’ biti da je Guuuuglaaaaaalaaaa pa sad ispade svašta 😛
    npr.
    Ako postavljeno pitanje
    “sta to znaci kada sanjam da me jebe vanzemaljac”
    proradiš kroz Guglišu dobiješ:
    na hindu jeziku
    „आप एक विदेशी बकवास करने के लिए सपना जब इसका क्या मतलब है“
    al kad to isto vratiš na naški – prevod je vakav (ili nikakav ili umetnički) 😀
    „Када сањате, шта то значи за спољне ђубре“
    Čisto ekološko pitanje!

    E sad, da ti je do te persone da je samo pitaš na kom jeziku je pitala? 😀

  2. 3,14čku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    e Labilna da te nema trebalo bi te proizvesti kao neophodnu vrstu Zemljanke!
    Veliki pozdrav divljenja i poštovanja uz grohotan smijeh!
    ja sam sanjala kukove jedne moje školske kolegice, znači li to da sam ono lgbt ili kako već ide

  3. Pozdrav zemljanke…. Dolazim u Miru, Veru, Nadu….
    😀 😀 😀 😀
    Sestro slatka, jel bi volela da si normalna??????Smejem se kao budaletina. Sve sam monitor isprskao Smehom naravno 😀
    3,14čka 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

  4. Razmišljam da počnem jednom nedeljno da odgovaram na ova (meni) interesantna pitanja 🙂 Ali mi i dalje neće biti jasno kako je pretragom za „moderne muške frizure za klempave“ i „ebane baka“ došao/došla kod mene na blog. Ostaće mi večita enigma 🙂

  5. Smejem se kao luda a bolucka me zub, idi bre Labilna..u stvari ne idi, dođi u snove..:))))
    A kad sam već tu reci mi šta znači sanjati jednog finog gospodina/finu gospođu, u nekim sexy pozama? Vita jela, zelen bor, čekam brzi odgovor :))))))

    • Ohoho! Bez dileme – spremna za grupnjak 😀

      Što vas je više u grupi, biće i više nogu, ruku, ramena, guzova… pa u toj gužvi nećeš primetiti da li te boli tvoj ili tuđ zub 🙂

      Predlog: Kupiti Kamasutru! (da se ne obrukaš)

Оставите одговор

