Čizma osvetnica!

Rekoh vam za čizme u prošlom „izdanju“ moje veličine u online formi. Jebale me da me jebale…

Ništa neudobnije ja u životu svom nisam imala. Kada sam u njima, kao da su mi obe noge zabetonirane.

Armirani beton style! 

Tačno čujem nožne prstiće kako arlauču „Aaaaaaa pustite naaas napoljeeee“ …

Dođem ja jedan dan sa posla kod bratanice. Jedva se dovukla do blokova, sve zvezde u 16:15 videh na nebu, a u leđima osećaj kao da su mi naboli kolac u dupe, provukli ga kroz kičmenu moždinu, pa kroz potiljak napolje… Aućh! I sad me boli kad se setim… 

Hodala sam kao da sam jahala Damjanovog Zelenka, obe noge raširene od kukova do zemljice crne, sve i da hoću, ne mogu da ih sastavim… udobnoća jedna od čizama.

Ovaj rad!

I tako, uđoh u stan, psujem čizme, na Boga ne mislim. Sagnem se da otkopčam rajsferšlus, noge bole, kičma odvaljuje, mali ‘tići mi se motaju oko glave i samo čujem: Cap! 

Šnalom sa čizme sam zakačila čarapu za vene. Suma sumarum… odvojiti za čarape još 4.600 dinara. Odakle!? 

I onda nešto razmišljam, da nisam psovala čizmu, ona se ne bi naljutila, ja bih imala zdrave čarape i mirna Bačka. 

Sada mi treba sponzor za čarape.

Za one koji ne znaju – čarape su za vene sa stepenom kompresije II. Pa il’ da mi kupi nove, il’ da dođe da mi pridržava vene da ne ispaNu… kako mu volja.

Tromb se valjda pozicionirao, te nema brige da ću da geknem, ali nije lepo da furam izbočine po listovima ako već neko hoće da pomogne. A zašto i ne bi? Hoću da izgledam ovako!

Da, daaaaaa…. BAŠ ovako!

Ne tražim ništa nenormalno.

Malo da pridržava vene, malo da masira, malo da podiže u vis.. i tako svakodnevno. 

ImaL’ zainteresovanih?

Nema!?

Neka akcija sakupljanja para za čarape? Da pevate na stadionu?

Hm… ne?

Jaaaaao baš ste neki!

Eto Dragana T. zašto se meni raspada kraljevstvo – jer je narod lenj! 

PS Čuj ovog „Turska je Kosovo – Kosovo je Turska“ … pa ja sam onda Turkinja! OMG!

40 responses to “Čizma osvetnica!

  1. Ovaj stAjl ti je odličan! Mogu odma da ti šaljnem jedne takve, a ti vene maži nekom maščurom, valjda je jeftinije od tih stežućih čarapa. I vidiš šta se dešava kad ne razređuješ krv sos vince? Da šaljnem i vince,a? 😉

  2. Moja draga, kako god se dogovorimo, ja sam za. Ako se skuplja tebi za čarape, nek se usput meni skuplja za kredit. Ili bar za toalet-papir. A ja ću uvijek dati i viška za tebe, jer kakva god bila muka, tvoja ili moja, ja se iz sveg glasa smijem kad čitam tvoje tekstove – a to cijenu nema! Što bi se reklo ljubavnim rječnikom – hvala ti što postojiš. Blogerski dodatak – i što si tako duhovita. Ma malo mi je riječi za reći koliko me oduševljavaš!

  3. Lakše mi je kad vidim da se ti iz epicentra problema tako šegačiš, mada šta sam sve viđao po nogama ljudi… Jedino što mogu je da ti poželim da što skorije rešiš problem sa čarapama za vene.

  4. Lab-lubavi naša,

    a da iz odmah krenemo sa kupovinom novih čizmaka. (Znam da te ovaj deo ni malo ne razbri al moram ti reknem, meni srce ostalo u jednima od samo 27.000,00 dinara.. dobro ne koštaju baš toliko – tačna cena je 26.990,00 din, al gde je celo prase, tu je i repić. Već mesec dana patim za njima i pitam se da li bi jedan bubreg zalegao u potpunosti ili bih morala malo da potkačim i onaj drugi.)
    Elem, koliko god da koštaju čizme će se dogovorimo, nego da ti pCuješ i cepaš čarapanke svaki put kad dokaskaš s pos’o.
    I još nešto, kako ja da znam da si ti njih cepnula baš tako kako si opričala a ne u nekom sexovu, hot ekšnu ili kako već zovu te nalete strastvenosti?!?
    Za sve ostalo ostade rupa u vidu broja žiro-računa. 😀

  5. A uvek su svi govorili kako su Bačvani usporeni. Jel’ vidiš sad, da s’ćutala, Bačka bi bila mirna a ti bi imala čitavu čarapu.
    Podržavam akciju prikupljanja para za gumenjak! Ako ti ostane love, uzmi ženo gumene čizme i da te bog vidi. Uzmeš bar broj veće da možeš one zlatiborske čOrape da nazujej i bole te.
    Eno, moje gilje stoje u polici i čekaju da prodje sedam dana, rok u kome žuljaju! 😀 😀 😀
    I ja sam turkinja, da im majku, majčinu.
    I ja upućujem oštar demarš, a kome, videćeš u postu!

  6. Vene da držim, ne znam, nisam probao, da masiram tu i tamo, jedino mogu da ti pomognem oko tog dizanja nogu u visu. U suštini najbolje se snalazim ako su na mojim ramenima 😀 😀 😀

  7. Повратни пинг: Tange, III.: „Organizirana glupost“ | Vesna Ćuro-Tomić

  8. Slatka moja, slatko se nasmejah… Mada me činjenica da čarape za vene – koje su ponekad tanka linija između biti ili ne biti toliko koštaju… A da zakuvamo neko Ušće ili Arenu – koncert – Jedne čarape stabilne za noge naše Labilne… 😀

Оставите одговор

