Бисенија у гостима…

Đes’ Bisenija, june te ubolo?

– Која беше ти? И знадеш ли да Бисенија неразговара док ћирилцом ненапишеш шта оћеш? 

Је л’ сад боље Бисо? Па пише која сам, јеси ћорава?

– Боље, боље… ђе си ти Лабилна, жива ли си? Удаде ли се? 

Јок ја Бисенија, тражим правог. Неку фину душу мушку, да је на груди које немам привијем, па да се тако привијена успавам. A ујутру леба да му месим, кајмак да му од млека одвајам, кефир и све што уз кефир иде да му принесем, кафу испечем, самељем и скувам, па на пос’о да га испратим и почнем да спремам ђаконије разне, да га изненадим у 5 кад ми мртав уморан дође на врата.

– Да теби нешто каже Бисенија, у народу звана Биса Калкулатор… Имал он курац од 3 метра па да ти то све зготовиш, а душа ти већ у носу?

Не знам Бисо, ја такву душу тек треба да нађем, после ћу да му узмем меру.

– Требал тај неки романтик да буде? Е неш ми вјероват, ја добила пјесму. Каже вако:

Ја би теби пјесме писо

Моја Бисо…

…. ал не умем.

– Е јес ми било драго, а и није нека, ал је моја, уће у лектиру – „Пјесма о Бисенији изГацког“

То неки нови удварач, а? 

– Јес, нови, најновији… Данас отишо усвадбу. Шиље поруку: „Јел да шиљем кола потебе?“ – Шиљи патку! 

– После каже да сам проста, а Бисенија никад проста била није. Бар не насрпском.

Бисо, нема те на твитеру, баш сам те тражила, а видим и ФБ си угасила 😦

– Бисенија теби да рече, тај тњитер ти је кад полудиш, па причаш сам сасобом. Имам ти ја тај страх да причам са Бисенијом, могу свашта што неби  тела да чујем, па би ме после глава забољела јако, па би после морала некога да бијем, да се смирим. А на фејзбук нисам била ево има пар еона, кажу тамо све шпијуни и шпијунке, каква сам лапрдава, одма би ме нека страна сила врбовала, а ја сам ти вазда била за тешку илегалу, гледам своја посла и ћутим, ником ништа непричам.

Бисо, ај сад признај кол’ко година имаш?

– Имам колко оћу. За неког двајест, за неког педеспетшес, шта те брига бабо једна колко има Бисенија, гледај своја посла

Шта се одмах љутиш, занимало ме је. Јеси ли ти уопште женско?

– Женско, јашта. Згодњикаво помало, ал ми ум мало напреднији па мисле да сам мушко, шташ .. нека дођу да провјере. Једна је Бисенија изГацког.

А где ти је то Гацко, у Босни? Ти си Босанка? Што сам ја мислила да си Црногорка…

– Ја сам ти прављена од стокураца изгледа. Више ни сама незнам шта сам, чија сам и чија ћу бити једног дана кад ријешим да се удам. Бићу мужевљева, па којигод да буде. Можда будем и Туркиња из Измира.

Како си бре прављена од сто кураца? 

– Ма то ти је оно кад се родиш уБосни па будеш Босанка, па ти отац добије премјештај у Словенију, па сам ти дуго била Словенка и давала и коме треба и коме нетреба, и ко је пито, и ко пито није. Е јес ми било најљепше тада.

– Била сам ти и Београђанка, но ме нико није разумио колко сам развлачила неке ријечи.. све мислили да се плазим. Сад сам ти Њемица, ево ме усестре у Њемачкој, дошла да перем тањире и да подјебавам снајку од онога ми другог брата. Зовем је нателефон и дахћем, а она, куку мене, све виче: Курвоооо која си.. кажи ако смијеш, курвоооооо … Ђе јој смијем казат да сам јој за’ва… ћутим, и смијем се усеби.

Вала си прави ђаво Бисенија. Баш ми је драго да сам налетела на тебе, увек ме насмејеш

– Е све ли је тебе смијешно, грднанебила, касам ти рекла да се удајем по трећи пут, ти се упиша, а ја се крстим шта је стобом, који део у „удала“ ти је смијешан? Уд јел? 

Ма ја и не знам више шта је то, него Бисенија, рече ми један чо’ек да те видео на скајпу, а ја сам чула да се ти не приказујеш нигде и лепо му кажем „Лажеш“ а он јок, не признаје. Дај ту адресу да те додам, па да ћаскамо и да се гледамо

– Тај који је Бисенију видо, тај луд ода улицом. Е Лабилна, Лабилна… Бисенија увече кад навуче штрикане чарапе, тренерку од бившег мужа, гуњ преко дуксерице од изборне кампање неке лијеве партије, кад одложи зубало у лонче, запали цигар и скува политре каве, на главу метне папилотне, ај ево, тебе питам.. бил се ти плашила да се сусретнеш самном у по ноћи? 

Вала бих, да се не лажемо. Имаш ли деце Бисенија?

Немам, богуфала. Не би се они овајдили да сам им ја родитељка. Пара немам, а чим пара нема, ђеца почну да краду, па ће ић у затвор, па из затвора код Бисеније на кутлачу, а Бисенија нема кад да спрема, јер је неТобразована. Све на нету чита, прати, коментарише, још и ручак да кува? Ђецу да гаји? Није то замене моја другарце. Нит су они замене, нит ја зањих. Пусти то… 

Шта још има на овом сајту? Има ли неки даса за тебе, онако да ти је по мераку? 

Има један. Хоће секс. На енглеском. Е тај ми је енигма. Никад нисам водила љубав на енглеском. Чек да ти пошаљем да прочиташ, можда он и неће секс, но сам ја умислила

Ајд’ шИљи 🙂 

16 responses to “Бисенија у гостима…

  1. Jednom sam čitala roman,navodno istinit događaj o jednoj našoj dami.Navodno posleratna ljubav(1.svetski rat.), pa kasnije venčanje u ovom veku, pa sad nešto računam ,ako je ta ljubav toliko idealna,da li postoji neki precizni način da se sazna i da se sačuva za taj trenutak,umesto što se lomatamo oko pogrešnih osoba,,hm da …
    Meni je uvek asocijacija na pomenutu zemlju,kiše i magle….i tvdoglavost čađavih stavova….

Оставите одговор

