Ozbiljan post o jednoj heroini

Još dva meseca i ja punim pola veka. A kao da je juče bilo…

Sećam se kako sam kao mala jela ugalj ispred nanine kuće, pa zaspala na istom, a moji mislili da sam umrEla, pa me jedva probudiše, a onda „Pij mleko!!!“ i opet „Pij, piiiiiiiiiiiijjjj… “ dok nisam sav ugalj, masti i ‘leba i razna govna izbacila iz sebe.

Naredna tri dana bila sam kao protočni bojler…  A vidite u kakvu sam personu izrasla? U personu non gratabedevijubeštiju, lepoticu!

Bila sam u solarijumu, pa šta!?

I sada, kada se osvrnem unazad, s pravom mogu da kažem, živelo se, ludovalo…

Kurac se živelo, lupetam..

Dobar deo vremena sam proćerdala radeći, dobar deo spavajući, dobar deo u prevozu. Pa gde je tu sex? Sex i grad? Sex & sex? Sex & co?

Eeeeee, bilo je, al’ se zaboravilo, nego, to nije sada bitno.

Tema je: Šta kupiti na poklon meni, a ne obrukati se?

Moram li da vas podsećam da ste se prošle godine obrukali?

Zaboravili ste i da mi čestitate, iako se ni sama nisam setila da vas o tom milom događaju blagovremeno obavestim, računajući da vam je to kao Krsna slava.. zna se šta se i kog datuma slavi!  Ispalo je da nemate pojma. 

Molim Vas da dobro razmislite. Imate dovoljno vremena da uštedite pare,  pozajmite, ukradete, podignete kredit, založite tozla … na sve sam mislila!

I da napomenem, poklonu se u zube i-te-kako-gleda.

Ipak je ovo jubilarni, otvor’te se… budite bahati, neskromni, antipiroćanski raspoloženi, kupujte slobodno skupe stvari, pa i ako su u malom pakovanju… 

KONKLUZIJA: 

I u malom ima radosti!

40 responses to “Ozbiljan post o jednoj heroini

  1. E, poslaću ti jedan mali, pa da ćutiš i uživaš, devojčice. Eeeeee, kad sam ja imala pola veka…? Pre deset godina, draga moja. Da vidiš razliku! Zapamti kako ti je sada, pa, daj bože da budemo svi živi zdravi i da imamo kompove, da te pitam za deset godina, kako ti je. Doduše, ja jesam doooooosta mršavija i smežuranija sada, no tada, ali, čini mi se da sada dobijam više komplimenata (verovatno zato što pričam da imam 70 godina, ha, ha, ha, zezam se) na izgled.

  2. Из неког разлога ми тебе не приказује у њордпресс читаоцу. А баш сам јако кликнуо.

    Елем, сматрам да је тастатура од тамне чоколаде са ликовима из „Секс и град“ надасве прикладан поклон.

Оставите одговор

