Kratke vesti

Danas smo se upisali na II godinu fakulteta. Sine – bravo! Taj tvoj fakultet s’ pravom nazivaju Megableja… Izblejao si pošteno i izgurao godinu u roku. To tvoje blejanje ove školske godine koštaće svega 1.500 e… sutra ti tražim posao! 

Obavili smo malu hiruršku intervenciju. Kćeri – ponosim se tobom i sve manje verujem da si moja. Ako ikada i ti posumnjaš u to (a znam da jesi), dobrovoljno se prijavljujem da ti nađem biološke roditelje. Tačno te nisam zaslužila.

Moja Milica danas je plakala zbog budale. Budale, koja joj i posle razvoda kontroliše život. Milici podrška, budali ignor sa pokazivanjem srednjeg prsta! 

Očekuje me teški finansijski period – očekujte nelogičnosti u mojim postovima.

I ove godine prijavićemo se na Javni konkurs za dodelu đačkih stipendija. Ako i ove godine budemo ispod crte, prelazimo u Rome. Ne, ne u Rim… u Cigane.

Uredno kupujem mesečnu kartu za prevoz. Tikovi su ostali. Trebaće vremena dok prestanem da se trzam kada vidim kontrolore. Dođe mi da ih tužim za pretrpljeni strah i duševni nemir.

Cimerka je na bolovanju. Da nisam đubre, rekla bih „Jao što mi žao!“ Nije! Jeste bolesna, ali je ološ, a ološe ne mogu da žalim, tako da k-hm k-hm … 

Direktor još uvek nije našao rešenje za moj problem sa koleginicom/cimerkom. Jedna iz kancelarije leteti mora – a ta jedna valjda neću biti ja, iako sam se dobrovoljno prijavila. Ali pošto je ceo sistem pun nelogičnosti, direktor pun sujete, cimerka puna sebe a ja puna nervoze, sve je moguće. Da li je reč „mobing“ prihvatljiva? 

SPOLJNA POLITIKA:

Kamikaze u najavi.

SPORT:

Gledajte US Open.

VREME: 

Do kurca! 

To bi bilo sve za večeras… 

PS Nešto se osećam nedojebano. Imam obećanje da ću „doakati kad-tad“. Draga Saveta, ima li to veze sa seksom? Ako ima, neka to doakavanje dođe što pre, jer nedojebano se živeti ne može tj. može ali nekvalitetno. Ako uzmemo u obzir da kvalitet nastaje iz kvantiteta… 

15 responses to “Kratke vesti

    • I ne samo da se stidi… ko mi dirne Milicu, ruka da se seče do lakata 🙂

      A za BusPluSERE – Čuj startovali, i kaznu mi „onomad“ napisali, i opomenu poslali… Staviću to sve u onaj kupus nek se kiseli 😀

  1. 🙂 baš mi je Negoslava rekla da se neki neRomovi pišu kao Romovi zbog privilegija. Kod nas je ovog ljeta ukinuto plaćanje mobitelom, pa je panika. S mobitelom se svatko švercao na svoj način. Ja tako da sam u poruci pisala Žg umjesto Zg, pa su me uvijek upozoravali da provjerim ne znam više što.

  2. Lujko moja, obožavam te. Pazi, može da se živi nedojebano, jer, iz iskustva ti govorim. Samo sebi kažeš MOGU i onda zaboraviš da kur’c i postoji uopšte.
    Čestitam sinku na upisu, Milici poručujem da odjebe idiota kako god zna, ćerku poljubi u moje ime i reci joj kako si obožavana na blogu i da si joj keva, garant, a koleginici odnesi čokoladu, odnosno, pošalji po nekom, ali sa isteklim rokom trajanja. To ti je bar lako, pune su radnje takve robe! Možda ti se posreći da sediš sama u kancelariji (juuuu, kako sam odvratna)! Ajd, glavu gore, bićeš ti ok, čim ovako pišeš! Poljubac! 😀

Оставите одговор

