Incident na vidiku, pobeda u najavi …

Nekada neke stvari ne treba kriti.

I ne treba se praviti blesav.

Jer, sve dok ih krijemo, guramo pod tepih i pravimo se blesavi, situacija deluje da je pod kontrolom. I svi deluju srećno  i zadovoljno.

A realna slika je da kazan ključa, da poklopac na kazanu klapće od pritiska i pitanje je dana kada će da eksplodira.

Ja predviđam da je taj dan – ponedeljak.

Trebao je da bude juče, i sada se pitam zašto sam ovo odlagala?

Kad kažem „ovo“ mislim na napušavanje nove koleginice-cimerke.

 Juče sam imala posla preko glave, i nisam htela da mi bilo šta pokvari ni posao, ni gušt napušavanja dotične.

Znaju se prioriteti – juče posao, u ponedeljak incident.

Napakovala mi je da ne želim da je „obučavam“.

I da ne davim puno, bezočno je slagala.

Za ovih 8o radnih sati, ona je u „radu“ provela možda 2, 3 sata ….  Za posao je nezainteresovana, generalno.

Priznajem da će mi biti nezgodno što će koleginica, koja mi je prenela ovaj trač, imati malo muda u procepu, ali ona zna da je volim, i znam da i ona voli mene, proći će je …

Plašim se samo jednog – da ću do ponedeljka da se ohladim. Što opet može da bude i dobro, nekada ne treba odigrati na prvu. 

Moja tetka je govorila – u životu je najbolje kada su ti vruće noge a hladna glava. Meni su noge vruće, al’ mi nešto i u glavu udarila neka vrućina. 

Sreća da sam zaista imala posla za troje (za mene, za još jednu mene i za ovu neradnicu). Da sam bila dokona, valjda mi ne bi ni smetalo što ni ova alapajka nema posla.

Valjda sam prokleta – vidim ono što ne treba da vidim baš onda kada nemam vremena da vidim. A možda mi je samo pravila senku, dok je čupala obrve… 

A to što je pričala da je kuliram je živa istina 😀

Dok ja radim, ona mi čita crnu hroniku dnevnih tabloida.

E pa kurac koji nemam me zabole za novosti iz ružičastog sveta. Za takve novosti nemam sluha ni kada sam najbolje volje. Ne pratim zvezde, ne znam ko se sa kim švaleriše i ko koga bije, kome je svaka kost polomljena, ko je ugradio sise. ni ko će učestvovati na Farmi 5. 

I pošto sam ja kao majmun, čim mi daš novu igračku, ja zaboravim na staru, okrećemo se sportu 😀 

Evo, pišem ovo i gledam kako Nadal dere Berdiha… i baš mi lepo. Volim bre te ljude koji imaju voljni momenat, ne da ugrade silikone, nego da izgaraju za nečim što najviše vole  – tenisom. Ostaviše dušu na onom terenu. 

Definitivno je tenis igra za pametne. Taktika, tehnika, brza misao.

Zamislite, leti vam loptica 200km/h i u toj milisekundi treba da je plasirate najbolje što umete, i osvojite poen. Pa to budala ne može da smisli da mu daš 5 minuta prednosti. 

I tako… od trača do tenisa put je kratak, ali nema dodirnih tačaka, Bogu hvala. 

Nadal            7     3     ad 

Berdich         5     4      

Vamos Rafa !!! 

28 responses to “Incident na vidiku, pobeda u najavi …

  1. Bravo, Labilna! Sve mi se sviđa: kako misliš, kako pišeš! Lonac koji ključa ispod i tabloidi i Farma koji te ne zanimaju. Javi jesi li se ohladila do ponedjeljka. Nisam shvatila ono da se kolegica napušava – ja očekivala objašnjenje s tim u vezi, mislila da se napušava trave na poslu, Tenis gledam rijetko, nemam vremena, da ga bar ima u skraćenoj verziji 🙂

    • Kako to misliš nisi shvatila? To ti je ono kada joj kažem „Bestidnice, lažljivice, alapačo, kučko, nedojebana budalo“ … pa onda izvadim cigarete i dodam „Puši!“ – a ona ne puši duvan… tako nekako 😀

    • Odlučim ja zorom ranom da joj dam još jednu šansu. Ko velim, možda nisam bila dovoljno jasna ili glasna kada sam joj nudila pomoć (a znam da jesam, više puta, nego ajd’)

      Ponovim postupak. Znači, objasnim joj koje sve operacije mora da odradi narednih dana, da bi ušla u tematiku. Gledala me je belo, bez pitanja i podpitanja…

      Ponovim od a do š koji su koraci, Ovog puta sam joj rekla da sedne pored mene i da gleda šta treba.

      Sedela je cela 3 min i rekla: E, pokazaćeš mi to kada meni instaliraju tu aplikaciju (a to neće biti sigurno ove nedelje)

      I tako… sa budalama se ne vredi boriti, oduzimaju mnogo energije… Nisam ja sebe našla na ulici 🙂

      Kuliram je obilato i radim. Prvi put u životu radujem se količini posla koji treba da završim 😀

      Eto, upropastila me je… postaću radoholik 😀

      A, incident će da bidne… kad mi se namesti na volej 🙂

  2. Sjajan tekst i predobar preokret. Kao da vidim sebe. Samo mene stvarno brzo prođe jer kad pomislim da bih takvoj nešto rekla, pomislim i… ne padne mi ni jedna pametna koju bih joj mogla reći. I nema ni besa, jer naučila vremenom – samo meni skoči pritisak, a ona i njoj slične i ne znaju zbog čega bi se neko na njih ljutio… Ljudi rođeni sa čipom za oberberobrazluk… 🙂

  3. Danas je stigao još jedan komentar, prenosim ga u celini i celosti, a poslao/la ga je Someone:

    „Simtopamticno je u mentalitetu ovog naroda, zena posebno, da se nova koleginica, jos ako je mladja i lepsa docekuje na noz, sto se iz prilozenog teksta da primetiti, kao i po hordi sredovecnih zena koje ovo zdusno podrzavaju i navijaju. Ogovaranje, smestanje, sredstva se ne biraju da se osoba odstrani iz okruzenja i zabelezi neki svoj licni maleni trijumf. Ako se to trijumfom moze nazvati. Ta kancelarija nije tvoja dedovina, uzgred budi receno.“

    I kao što red nalaže, da odgovorim:

    Primih Vaš e-mail danas, pa, s obzirom da najverovatnije idete preko proxy-ja, nemam nameru da ga objavim u originalnoj verziji, jer bih Vam time omogućila da komentarišete. WP je Vašu IP adresu prepoznao kao spam, i smestio je u otpad. Ja ga ne odobravam iz jednog jedinog razloga – može mi se 🙂

    Niste pročitali tekst onako kako sam ga ja napisala. Ako ste mislili da „razvijete temu“ na mom blogu.. teško. Moj život, kako realni, tako i virtuelni, nema dnevne ni nedelje teme, on se odvija onako kako je možda neko negde zapisao, a ja pisala u časovima dokonosti, ne Vama – već sebi.

    Nadam se da smo se razumeli…

    Srdačan pozdrav i… (ako ste ipak u Francuskoj) – C’est la vie… nekome se može, a nekome ne…

Оставите одговор

