SaSam se uznemirila…

Pre neki dan meni poseta na blogu u hiljadama. 

Aj’ šta se ložite… izmišljam 😛

A prava istina je, preko 150 poseta, što je za moj blog ihahaj…  

Živo me je zanimalo da vidim ko je najviše zgubidanio, kad ono – poznati ljudi, i jedan totalno bezvezni link. 

Znam ja da mi WordPress blokira te spamove, pa računam ovaj je prošao sve moguće filtere, znači bezbedan je.

Klikem, svesna svoje nesvesti, kad imam šta da vidim… moji postovi na nekom drugom sajtu. I ni manje, ni više, nego 43 komada.

Možda su poređani po nekom redosledu, možda rendom, ne znam po kom kriterijumu, ali ne beše mi prijatno. 

Ja kao sada, „tamo negde“, imam svoj kanal 😀 Neko za generalku!? 

Elem, gledam, bečim se, klikćem, ništa.

I što više brljam tamo, sve mi je manje jasno. Jesam li ono ja prebaČila, ili mi je neko prIJEbaČio, kako, kada… i na kraju kurc kurci  krucijalno pitanje: zašto!?

Nekako spontano, pade mi na pamet da sam ja ipak višestruka ličnost, pa je to neka od nas….  

Pored svih mojih strahova, samo mi je ovaj falio…  

I TU sam se uznemirila!

Možda ja sada „tamo negde“ prodajem bubrege, muda  ili puževe?

Možda me neko tuži jer sam mak’la fotke sa neta, možda prodajem vudu lutke, ili zastupam političku stranku u Nepalu!?

A možda mi se samo smeju iza leđa, jer u prevodu dissention znači otpadništvo 😀 

Ako je neko imao sličnu posetu od strane dissentions8.zulti.com i pri tom zna o čemu se radi, ja bih volela da me obavesti, ali obazrivo, jer, ne bih baš volela naglo da saznam da sam otpadnik, škart, krš, đubre, treŠ.

Znači…

– prvo me nežno pogledajte,

– pomazite po glavi,

– recite mi kako me volite,

– zatim da sam lepa, duhovita, čak i kulturna,

– pa onda TRAS u glavu! 

Eto ja toliko… 

Nego, šta je to puževnik?

47 responses to “SaSam se uznemirila…

    • Desilo mi se par puta da mi neko prenese tekst, bez pitanja, nesto vidim, nesto ne ili bar ne odmah. Jednom navališe s B92 na neki post na onom drugom blogu, proverim – Pečenje rakije na selu. Kaže tip, bloger po vokaciji, gost a da nije ni svesna, pa nadnaslov, Evo zašto će Toma da vlada jos 10 godina, trte-vrte, tek – nisam tipu tela da kvarim zadovoljstvo, umislio nešto pa neka mu je, a da je bio pristojan i da me je kontaktirao, ja bih mu rekla da od tog pečenja rakije ne živimo i da je to tek mala zanimacija mog oca – bila, dok je bio zdraviji i da Tomina vladavina nema nikakve veze s nekoliko kazana pečenja rakije.

  1. E, a jednom navalili na taj isti blog, na neki tekst o bugarskoj spravi za pečenje paprike, zove se ćuskopek, sve neki Česi – kad ja vidim, oni ga iskoristili ko reklamu, mislim, ti koji ga prodaju. I dan danji poneko otud naluta, a bilo ih je skoro hiljdau.

  2. Ja sam jedno trideset kopalja daleko, jer moja bi prva pomisao bila da je to nešto pohvalno i pozitivno što su tvoji postovi i na nekom drugom sajtu. Ako je među njima Guram, guram, a neće da uđe, koji je moj miljenik, onda su sigurno izabrani po ljepoti.

    A jel uopće postoji mogućnost da je to nešto dobro ili mora biti sumnjivo i opasno?

    Puževnik – puž koji je vinovnik nekog događaja; novčanik za puževe; neka virtualna ili stvarna kućica u koju se nešto može nešto smjestiti pa da unutra i ostane jer nije predviđeno da izađe – toliko od mene kao pokušaji

  3. ijaaaoo, Labilna sreco,
    pa sto ne rece ranije da kod tebe snimaju, da se bar ocesljam i pete isturpijam.
    Sta ti je zenska sujeta, mora ona biti najlepljija, pa to ti je…c c c c :mrgreen:
    A sad da uozbiljimo stvar, odokativnom analizom mogu ti reci samo nema ti pomoci. Slava uzima svog Danka.

  4. Nasla sam se tamo pre vise meseci, pokusala da saznam otkud, jer se ne secam da sam to dobrovoljno uradila, ali nisam nasla odgovor. /Preskocila sam uputstvo za upotrebu pre saopstavanja ove vesti, pa sam odmah presla na direkt 😀 /.

Оставите одговор

