Ko pročita ovo do kraja, ili je lud, ili drogiran, ili pripit i seksualno ugrožen. Aj’ sad…

Ne treba meni puno da shvatim pravila neke igre. Koristeći čuveno pravilo br. 4 a glasi „ne može se označiti ista osoba koja vas je nominovala“, ZNAČI:

Na sledećih 11 pitanja odgovaće SVI oni koji mene nisu nominovali. Da ne bih nabrajala, jer ću sigurno nekoga da zaboravim, nenamerno, molim one, koji su voljni da se igraju, da se upišu u moj spomenar.

Molim takođe sve one koji su u prolazu, da učestvuju u igri. Zabavna je.

Unapred zahvalna. A Boga mi i unazad 🙂 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Pitanja za namerne i slučajne prolaznike:

1. Kada ste poslednji put radili ono što volite i u čemu baš uživate?

2. Kada ste poslednji put uradili biohemijsku analizu?

3. Da li mislite da ste internet zavisnik i koliko sati u proseku provodite na netu?

4. Da li volite da čujete istinu, čak i onda, kada pretpostavljate da vam se ne bi dopala?

5. Ljubav je matematika. Koliko daš, toliko dobiješ. Ima li istine u ovoj postavci?

6. Da li mislite da novac može da vam donese sreću, i koja je to količina „novca za sreću“ koja bi vama bila dovoljna?

7. Da li imate čukljeve, kurje oči, žuljeve, opstipaciju? Muči li vas nešto drugo?

8. Koji je vaš „idealan tip muškarca/žene“ – Navedite najviše 5 karakteristika

9. Šta vam je blog u životu doneo, u materijalnom smislu?

10. Da li volite da se ljubite?

11. Da vam sada zakucaju na vrata i pozovu vas na „Farmu 5“, šta biste im odgovorili i na koje uslove biste pristali? Iskreno, moliću…

*************************************************************************

A sada odgovori na prozivku 😉 

http://sluhzaduh.wordpress.com – Sizif 

1. Lažete li?

– Lažuckam, kada lažem odmah me provale, smejem se kao luda na brašno 🙂 

2. Jeste li kao mlađi bili kolekcionar? Čega?

– Svilenih salveta u nižim razredima OŠ

3. Šta od onoga što radite smatrate gubljenjem vremena?

– Spavanje.

4. Radio ili TV?

– Radio.

5. Ima li nečega što sebi nećete oprostiti?

– Ima, naravno. Nikada  neću sebi da oprostim što nisam otišla na jedan daleki put, a mogla sam. I što nisam završila faks, ali to je manje bitno 🙂

6. Gde ćete na more kad prvi put budete imali priliku (novaca i vremena, hteo sam reći)?

– U Egipat, bez dileme 🙂 

7. Imate li gramofon ili kasetofon (i šta više volite)?

– Nemam ništa od toga. Imala sam kasetofon, davno, davno 🙂 

8. Vozite ili vas voze?

– Vozi me GSP a jaše BusPlus… znači i vožena sam i jahana o istom trošku 🙂 

9. Koliko ste vezani za maminu kuhinju?

– Svakodnevno 🙂 

10. Najstarije koleno u vašoj široj porodici (ako nije tajna koliko ima godina)?

– Tetka iz Kraljeva, sada ima 82. godine 

11. Jeste li nekada u životu nešto ili nekoga čekali (ne mioslim ispred prodavnice, naravno)?

– Čekala sam stan, dosta dugo. Sada čekam zgoditak na LOTO-u 😉 

*******************************************************************************

http://mojritamdana.wordpress.com – Marina Majska

1. Kako birate teme o kojima ćete pisati?

– Ne biram ih, iz života su, pišem o onome što mi se događa ili što se nekada desilo 🙂 

2. Postoji li neki juli koji biste voleli da zaboravite i zašto?

– Ima. Onaj od Baba Julu 🙂 Svi ostali su OK 🙂 

3. Uz koju pesmu redovno plačete?

– Ne plačem, ali se jako rastužim, i to je jedna jedina – Albinoni – Adagio in G minor

4. Verujete li u moć reči?

– Verujem jako

5. Na osnovu kog kriterijuma birate koje ćete blogove pratiti?

– Na osnovu pitkosti i tema iz života. Ne volim copy/paste blogove, to može svako 🙂 

6. Verujete li u Boga ili neku drugu višu silu?

– Ne. Samo u sebe 😉 Analogija – ja sam Bog 🙂 

7. Postoji li neko kome bezrezervno verujete?

– Ima ih više, tačnije 3 (ovde ne računam sebe i bližnje) 😀 

8. Koliko senzualnosti, čežnje, erotike, putenosti (kako god) ima u vašim tekstovima?

– Ni malo. Samo surovi seks 😀 😀 😀 hahahahahaha Ma ništa od toga, ne nadajte se 🙂 

9. Šta vas može dovesti na “ivicu ludila”?

– Bezobrazluk.

10. Kakvi ste bili kao dete?

– Dobar đak, poslušna, kolovođa u društvu 🙂 

11. Čime se trenutno bavite u životu, osim pisanjem, naravno?

– Ja se pisanjem ne bavim 🙂 Radim kao tehničar u jednom JP 🙂 I to samostalni! 😀 

********************************************************************************

http://enicaa.wordpress.com – Zaluđenik

1. Kako vama izgleda ne uzalud potrošeno vreme?

– Kada se smejem, družim, ćaskam 

2. Koliko daleko ste spremni da idete da biste ostvarili snove?

– Ne mnogo, moje snove prati realnost, zato mi se uglavnom i ispunjavaju.

Nekada davno, u jednoj priči između mene i koleginice (a potom i kume) rekle smo: Videle smo dosta toga, ali da li ćemo ikada otići u Singapur? I skoro istovremeno smo odgovorile: Maaaaa hoćemo! – Posle godinu, dve i taj nam se san ostvario. Znači, ipak treba verovati u svoje snove. Ili u snove koleginice/kume  😀  Ali realnost je bila sledeća: Bilo je to doba Ante Markovića, pa smo mogle sebi da priuštimo ispunjenje snova 🙂 

3. Koji su vaši snovi?

– Moj nedosanjani san su Maldivi. Ali pašće, kad-tad 🙂 

4.  Da li volite svoj život(i obrazloženje zašto da ili zašto ne)

– Volim život svakako. Život je jednostavan i lep. Nema tu mnogo objašnjavanja, život se živi sa svim + i – fazama. Bitan je ugao gledanja na te faze. Moj ugao je doduše malo iskrivljen 😉

5. Da li vam nedostaje neko iz prošlosti?

– Da, naravno. Ali ostale su lepe uspomene na te ljude, i to je ono po čemu ću ih večito pamtiti. Po lepom … 

6. Šta bi dete koje ste bili reklo na to šta ste danas?

– Aj bre matora, sjaši sa neta 🙂 

7. Da li su ljudi koje trenutno imate u životu vredni toga?

– Krug ljudi koji je oko mene je mali ali odabran. Svi su vredni, svako na svoj način. Neko za smeh, neko za utehu, neko za savet .. svako zauzima prvo mesto i deli ga sa ostalima ravnopravno 😉 

8. Dokle ste spremni da idete zbog ljubavi?

– Dok mi razum ne kaže stoj 🙂 

9. Šta za vas predstavlja pisanje?

– Ništa 🙂 

10. Da li ste nekad izneverili nekog?

– Verovatno da jesam, ne mogu baš da se setim.. jesam sigurno, ali ne znam ni koga ni kada 

11. Šta nikad ne biste oprostili?

– Sada kada sam „odrasla“ mislim da bih mogla da oprostim sve. Ali teško zaboravljam 😉 Ranije ne bih mogla da oprostim prevaru.

*******************************************************************************

http://banebojcic.wordpress.com – Branislav Bojčić

  1. Zašto si pokrenuo blog? – Nagovorio me je jedan četer 🙂 
  2. Šta te najviše nervira kod ljudi? – Bezobrazluk 
  3. Šta najviše ceniš kod ljudi? – Stav
  4. Da li je još/ga voliš ? – a? Ne volim ga, ali mi je milo kada me nazove 🙂 
  5. Omiljena knjiga i o čemu se radi ako je manje poznata? Olovka piše srcem – dečji biseri 🙂 
  6. Omiljeni film, nemoj da govoriš o čemu se radi ako je manje poznat. – „Sofijin izbor“ sa Meril Strip, od pre možda i 30 godina. Težak film ali odličan. To je sigurno njena najbolja uloga. Mislim da je čak i dobila Oskara…  Nisam sigurna da li bih ga preporučila nekom, težak je u PM, neću ni da ga prepričavam… 
  7. 3 citata koji vas vode kroz život – Živim život bez citata 🙂 Imam svoj moto: Radi samo ono što ti prija 😉 I ono što moraš, ako moraš… kada moraš… i tako 😉 
  8. Odakle ste. koji grad, država? – Rođena u Prištini, živim u Beogradu, Srbija
  9. Omiljena hrana, ako nije uobičajena i recept molim !!! – Sarma, naravno ❤ 
  10. Omiljeno piće, ako je rakija, šalji da proverim kvalitet !!! – Limunada sa dosta leda Prtz! 😀 
  11. Recite nešto što nikome niste rekli, budite ISKRENI !!! – Mislim da sam se umorila od neta, samo … psssssst 

******************************************************************************

http://mandrak72.wordpress.com

  1. Adidas ili Nike? – Reebok 🙂 
  2. Kokoš ili jaje? – Jaje 
  3. EU ili UAE? – UAE dakako 🙂 
  4. Pravite li spisak za kupovinu? – Uvek, ali ga redovno zaboravljam 🙂 
  5. Da li ste zaposleni i radite li u struci? – Zaposlena, ne radim u struci 🙂 
  6. Da li ste osjetili uticaj politike na radnom mjestu ili u životu uopšte? – Jesam, ihahaj… ali nije imalo uticaja na mene, nego na one oko mene 🙂 
  7. Ekrem ili Evrokrem Takovo? – Evrokrem Takovo!!! 
  8. Zašto pišete blog? – Ubih se od dosade, eto zato 
  9. Šta mislite o društvenim mrežama i nihovom uticaju na globalno zagrijavanje? – Što se mene tiče, obilato ih koristim, tako da je moj uticaj na zagrevanje planete sigurno iz promila prešao u postotak 😉 
  10. Ima li života poslije ljetovanja? – Teško, ali ima 🙂 
  11. Na šta vas prvo asocira pasulj? – Na dupe 😀 

*******************************************************************************

http://malaprge.wordpress.com/

1. o kojem zanimanju ste mastali kad ste bili mali?

– Da budem advokat, stjuardesa ili arhiteTka (tako sam tada govorila) 

2. koji film biste mogli ili ste gledali vise puta da vam ne dosadi?

– Kad porastem – biću Kengur

3.imate li kucnog ljubimca?

– Imala sam akvarijumske ribice do pre par meseci, a onda je akvarijum puk’o 

4.koji je glavni razlog otvaranja bloga?

– Jedan četer je hteo da me skine sa četa, pa me šutnuo ovde i ostavio da se sama snađem 🙂 

5.u kojoj zemlji biste voljeli da zivite?

– U Egiptu, i nigde više 

6.da li u realnom zivotu ima ljudi za koje mozete reci da vas u potpunosti razumiju tj. poznaju?

– Da, zamisli ima ih… nekoliko 😉 

7.da li volite da rizikujete u zivotu ili idete uvijek na sigurno?

– Uvek na sigurno, a znam da je trebalo i rizikovati … 

8.slusate li srce ili razum?

– Slušam srce dok mu razum ne kaže da je dosta 😀 

9.omiljena pjesma?

– Celine Dion – Because you loved me 

10.hobi?

– Net

11.od cega najvise strahujete u zivotu?

– Od starosti, bolesti, nemoći, šloga, infarkta, bolova 🙂 

*******************************************************************************

http://jelenabogosavljevic.wordpress.com – Jelena Bogosavljević

1. Sećate li se detinjstva?

– Sećam se, mada beše davno 🙂 

2. Da li ste sačuvali i pokušali da ostvarite scoj dečiji san i šta je to bilo?

– Jesam naravno. Upisala sam pravni fakultet, pa sam išla na konkurs za stjuardese 😀  Niti sam završila pravo, niti postala stjuardesa 🙂 

3. Kad ste se prvi put zaljubili?

– u IV osnovne u komšiju 😀 

4. na skali bitnim stvari u vašem životu koje  mesto zauzima potraga za ljubavlju?

– Ček da izbrojim: Zdravlje, sreća… na trećem! 

5. Da li vas poznanici smatraju za dobrog čoveka, ženu?

– A valjda, ko zna šta je u njihovim glavama 🙂 

6. Koje doba dana vam je najomiljenije i zašto?

– Noć. Obožavam da vršljam na netu dok svi spavaju. Onda mi niko ne traži ništa, posvećena sam sebi i svojim mislima, da ne kažem mislima velikana 😀 hahahaha 

7. Najdraži film za vas je?

– Rekoh kod Baneta „Sofijin izbor“ ali volim i „Zgodnu ženu“, „Maratonce“, 

8. Da li sebe doživljavate kao ostvarenu osobu? I zašto?

– Da, uglavnom. Relativno sam zdrava, imam dvoje zdrave i dobre dece,  zdrave roditelje, prijatelje koje volim, kolege i koleginice koji me uveseljavaju na poslu, imam svoj stan, posao… Meni je to i više nego dovoljno 🙂 Još mi samo nedostaju parice, da mogu da putujem… Tačno ću početi da idem u kladionicu 😀 

9.Koji period života možete da označite kao najbezbrižniji?

– Doba Ante Markovića… Putovala sam za sve pare 🙂 

10. najveća radost za vas predstavlja?

– Da smo svi zdravi i veseli. I kada kažem svi, ne mislim samo na svoje ukućane već na sve nas 🙂 

11. Najveći strah za vas je ?

– Biti nemoćan, bolestan, nepokretan, šlogiran, pu pu… daleko bilo 🙂 

*******************************************************************************

http://violentnost.wordpress.com – Dragana 

1. Da li pretrčavaš ulicu na crveno? – Redovno, već mi se kisele dve kazne 🙂 
2. Da li se švercuješ u busu? – Uredno sam se švercovala na kratkim relacijama (do 3 stanice). Sada uplaćujem mesečnu kartu 🙂 
3. Da li voliš akcije? (makar one u supermarketima :) ) – Obožavam 🙂 
4. Kako se relaksiraš? – Sa drugaricama ili sestrama, na kafi dok se smejemo kao idiJotkinje 🙂 Na četu, takođe 🙂 
5. Kafa, sa šećerom ili bez? – Sa.
6. Šta te najlakše iznervira? – Bezobrazluk.
7. Da li je u životu sve, zapravo, interes? – Sve. Od a do š 🙂 I što pre to shvatimo, mislim da je lakše 🙂 
8. Koju boju naj, naj, najviše voliš? – Najviše narandžastu ali naj naj naaaajjjj 🙂 
9. More ili planina, leto ili zima? – Toplo more i leto 
10.Ima li nade za sve nas? – Ima, naravno 🙂 
11.Poznaješ li nekog jeftinog keramičara? – Ne, ali električara imam 🙂 Odličan je 😉 

******************************************************************************

http://mojezbrkanemisli.wordpress.com – Rada72

1. Da li ste zadovoljni svojim životom?

Generalno da. Fale još neke sitnice, emotivne prirode, ali… rešiće se i to 🙂 

2. Šta radite kada ste neraspoloženi? 

Idem na chat i odmah se oraspoložim 🙂 

3. Da li ste zaljubljive prirode?

Nisam, nažalost. To je divan osećaj i šteta što se javlja retko i ne traje dugo. Kada bih mogla, bila bih zaljubljena do kraja života 🙂

4. Da li volite svoj posao?

Malo mi je glupo da kažem, ali da, obožavam ga 🙂 Pravi je ženski, baš mi je legao

5. Zima ili leto?

Leto, uvek leto 🙂

6. Radio ili TV?

Radio

7. Koliko vam znači pisanje bloga?

Baš ništa. Mogu sa blogom, mogu i bez njega 🙂 

8. Da li biste voleli da se upoznate sa blog komšilukom i kada? Mislim na blog susret.

– Naravno. Već sam prisustvovala nekim druženjima i bilo je fenomenalno 🙂 

9. Da li postoji nešto zbog čega se kajete?

– Jedno neostvareno putovanje, mojom krivicom. I što nisam završila fakultet. Ali, to kajanje je od skoro, od kako su nam promenili koeficijente 🙂 

10. Koji je vaš hobi-osim pisanja? 

– Chat, a to je opet pisanje i pisanje i piiiisanjeeee 🙂 

11. U koga imate najviše poverenja?

– U sebe, naravno 🙂

******************************************************************************

http://vesnacurotomic.wordpress.com

1. Zašto si postao bloger/ ica?

– Nagovorio me je jedan četer, koji odavno bloguje 🙂

2. Što si po profesiji, od čega živiš?

– Po profesiji računovodstveni tehničar, a radim kao samostalni tehničar (u tehničkom sektoru) u jednom JP 

3. O čemu najviše voliš pisati?

– O sebi, zar se to ne vidi? 😀 

4. Jesi li lijepa/ zgodan? Po svom mišljenju, po mišljenju drugih?

– Prosečna u svemu, za svoje godine, naravno 🙂 Ovo je po mom mišljenju, a mislim da tako razmišljaju i drugi 😉 

5. Imaš li trenutno ljubavnog partnera/ icu?

– Nemam, i već mi je krajnje vreme da se uozbiljim i nađem neki primerak koji hoće da me trpi 😀 

6. Tko je tvoj omiljeni bloger i zašto?

– Ovo je provokacija, haaa? 🙂 Svi ste mi omiljeni. Da niste, ne bih dolazila na vaše blogove. Na neke odavno i ne idem, tako da je to to – diplomatski, nego šta! 

7. Što je tebi najvažnije za sreću?

– Da su svi oko mene zdravi, i da mogu da radim uvek ono što mi prija (ili bar u većini slučajeva)

8. Pitanje za žene: što je za tebe seks bez ljubavi?

– Nužno zlo 🙂 

9. Alternativno, za muškarce: osim zaljubljenosti, što ti je presudno da bi poželio neku ženu: njezina ljepota ili koliko je uzbuđuješ?

10. Objavljuješ li svoje radove u papirnatom obliku?

– Nemam radove 🙂 

11. Što si po horoskopu?

– Vaga 

*******************************************************************************

E sada, oni, koji su preživeli ovu golgotu od odgovora, evo da čuju još nešto o meni:

1. Egocentrična sam

2. Komunikativna

3. Hipohondrična

4. Spavalica

5. Obožavam slatkiše

6. Gledam isključivo humorističke serije

7. Volim da putujem

8. Net zavisnica

9. Ne živim u prošlosti

10. Volim sunce, leto i palme

11. Mislim da sam OK 🙂 

*******************************************************************************

I još nešto, ako sam zaboravila nekome da odgovorim, neka me slobodno podseti, volim ja da se igram 🙂 

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

 

PS E jebaste mi kevu, copy/paste, copy/paste trte mrte…. celo jutro umesto da kafenišem ja se seksam sa vama. A gde je tu ljubav? 

36 responses to “Ko pročita ovo do kraja, ili je lud, ili drogiran, ili pripit i seksualno ugrožen. Aj’ sad…

  1. E, pa drugarice, nisam ni jedno od pobrojanih, tako da, rezultat znaš!!! Dobićeš samo Liked!
    Ko da čita knjigu po ovoj vrućinčini. Ti kvizovi se rade zimi. Nemam ni snage, ni volje, ni živuljaka! Ajd, pozdrav i odoh u horizontalu, pošto je meni svaki dan radni, bez nedelje i godišnjeg odmora! 🙂

  2. *Slatka, ja te nisam nominovala, jer sam znala kolko drugih hoće – i mene su, šta ćeš, igramo se.*

    *Pitanja za namerne i slučajne prolaznike:*

    *1. Kada ste poslednji put radili ono što volite i u čemu baš uživate?*

    *Blog pišem skoro svaki dan, a ako se on izuzme – au, jako teško pitanje, aha, jela saldoled juče.*

    *2. Kada ste poslednji put uradili biohemijsku analizu?*

    *Ima tome tri meseca.*

    *3. Da li mislite da ste internet zavi*

    *Nisam, iako sam dosta, nedozvoljivo puno na netu.*

    *4. Da li volite da čujete istinu, čak i onda, kada pretpostavljate da vam se ne bi dopala?*

    *Da, ali uz objašnjenje – jako sma radoznala.*

    *5. Ljubav je matematika. Koliko daš, toliko dobiješ. Ima li istine u ovoj postavci?*

    *Ne bi trebalo, ali izgleda da se zbrajanje uvuklo i u ljubav.*

    *6. Da li mislite da novac može da vam donese sreću, i koja je to količina „novca za sreću“ koja bi vama bila dovoljna?*

    *7. Da li imate čukljeve, kurje oči, žuljeve, opstipaciju? Muči li vas nešto drugo?*

    *Vene na desnoj nozi.*

    *8. Koji je vaš „idealan tip muškarca/žene“ – Navedite najviše 5 karakteristika*

    *Samostalan, dakle ima svoje parče hleba i svoj krov nad glavom.*

    *Ima lepe usne.*

    *Ima lepe ruke.*

    *Nežan.*

    *Samopouzdanje mu ne manjka.*

    *9. Šta vam je blog u životu doneo, u materijalnom smislu?*

    *Ništa.*

    *10. Da li volite da se ljubite?*

    *Aha.*

    *11. Da vam sada zakucaju na vrata i pozovu vas na „Farmu 5“, šta biste im odgovorili i na koje uslove biste pristali? Iskreno, moliću…*

    *Čak i da mi ponude besmisleno visoku sumu, ne bih … izdržala. Pa ne bih ni ušla.*

    *************************************************************************

      • 1. Kada ste poslednji put radili ono što volite i u čemu baš uživate?

        Ehhh ima već neko vreme, ali sam baš danas sanjao da to radim pa se možda i to računa, a? … NE, pa dobro … 😀

        2. Kada ste poslednji put uradili biohemijsku analizu?

        Ima oko 2 godine možda …

        3. Da li mislite da ste internet zavisnik i koliko sati u proseku provodite na netu?

        Nažalost jesam, ali posao mi je vezan za internet, tako da u proseku 10 sati

        4. Da li volite da čujete istinu, čak i onda, kada pretpostavljate da vam se ne bi dopala?

        Da, ali baš uvek, pa nek boli kolko boli, i to je život … jel ti to mene pripremaš za nesto, prevarila si me, ZNAO SAM, ufff još ako je ona rudar, odmah pišem samoubilački post 😀

        5. Ljubav je matematika. Koliko daš, toliko dobiješ. Ima li istine u ovoj postavci?

        Ne … ljubav ne spada u prirodne nauke …

        6. Da li mislite da novac može da vam donese sreću, i koja je to količina “novca za sreću” koja bi vama bila dovoljna?

        Da i ne, zavisi … može da pomogne, 5000 evra mesečnih primanja bi me zadovoljilo skroz 😀

        7. Da li imate čukljeve, kurje oči, žuljeve, opstipaciju? Muči li vas nešto drugo?a

        Ima žuljeve na rukama od tegova 😀

        8. Koji je vaš “idealan tip muškarca/žene” – Navedite najviše 5 karakteristika

        Skromna, da ne pući usne kad se slika, pametna, da me voli i da ima taj vlažan pogled kad je pogledam u oči …

        9. Šta vam je blog u životu doneo, u materijalnom smislu?

        Pa tebe srce moje ❤

        10. Da li volite da se ljubite?

        Da i sa jednim i sa drugim usnama 😀 😛

        11. Da vam sada zakucaju na vrata i pozovu vas na “Farmu 5″, šta biste im odgovorili i na koje uslove biste pristali? Iskreno, moliću…

        1000 evrica dnevno, i mogu sami za mene da izaberu ulogu, mogu sve da igram od Ekrema do intelektualca, samo ne mogu da budem gej, previse sam sirov za to 🙂

      • Dobro, dobro, ali neću da odustanem dok mi se ne pojaviš opet u reader-u 😛

        1. Kada ste poslednji put radili ono što volite i u čemu baš uživate?
        Radim to stalno-čitam, pišem, kako kojeg dana padne 😀
        2. Kada ste poslednji put uradili biohemijsku analizu?
        Nemam pojma, ne pamtim to
        3. Da li mislite da ste internet zavisnik i koliko sati u proseku provodite na netu?
        U proseku provodim ceo dan na netu, malo blog, malo više tviter i tako 😀 A da li sam internet zavisnik, valjda nisam, mogla bih da provodim vreme bez interneta..
        4. Da li volite da čujete istinu, čak i onda, kada pretpostavljate da vam se ne bi dopala?
        Uvek
        5. Ljubav je matematika. Koliko daš, toliko dobiješ. Ima li istine u ovoj postavci?
        Ma šta dobiješ
        6. Da li mislite da novac može da vam donese sreću, i koja je to količina “novca za sreću” koja bi vama bila dovoljna?
        Može da plati putovanja, lepu kuću i račune ali sreća je neprocenjiva
        7. Da li imate čukljeve, kurje oči, žuljeve, opstipaciju? Muči li vas nešto drugo?
        Ništa od toga…a šta me muči, pa nećemo sad o tome..
        8. Koji je vaš “idealan tip muškarca/žene” – Navedite najviše 5 karakteristika
        Onaj koji ume da me nasmeje, pored koga mi neće biti dosadno i neprijatno, koji će da me sasluša posle napornog dana i tako…
        9. Šta vam je blog u životu doneo, u materijalnom smislu?
        U materijalnom ništa ali u duhovnom mnogo
        10. Da li volite da se ljubite?
        Više nego ‘leba da jedem haha šalim se zavisi s kim
        11. Da vam sada zakucaju na vrata i pozovu vas na “Farmu 5″, šta biste im odgovorili i na koje uslove biste pristali? Iskreno, moliću…
        Uopšte ne volim javni život, a kamoli takve emisije…zalupila bih im vrata ispred nosa

        P.S. Baš lepa pitanja 😉

  3. 1.Kada ste poslednji put radili ono što volite i u čemu baš uživate?
    Često radim ono što volim.
    2.Kada ste poslednji put uradili biohemijsku analizu?
    Ne sećam se tačno, možda pre dve godine.
    3.Da li mislite da ste internet zavisnik i koliko sati u proseku provodite na netu?
    Nisam zavisnik, sat ili dva u proseku.
    4.Da li volite da čujete istinu, čak i onda, kada pretpostavljate da vam se ne bi dopala?
    Da.
    5.Ljubav je matematika. Koliko daš, toliko dobiješ. Ima li istine u ovoj postavci?
    Ne.
    6.Da li mislite da novac može da vam donese sreću, i koja je to količina “novca za sreću” koja bi vama bila dovoljna?
    Ne mislim da novac donosi sreću.
    7.Da li imate čukljeve, kurje oči, žuljeve, opstipaciju? Muči li vas nešto drugo?
    Nemam čukljeve, ni kurje oči…. Muči me kičma (nekoliko dijagnoza)
    8.Koji je vaš “idealan tip muškarca/žene” – Navedite najviše 5 karakteristika
    Veoma inteligentan, duhovit, visok (oko 190 cm, težak do 95 kg), pomalo romantičan.
    9. Šta vam je blog u životu doneo, u materijalnom smislu?
    Ništa.
    10. Da li volite da se ljubite?
    Onako.
    11. Da vam sada zakucaju na vrata i pozovu vas na “Farmu 5″, šta biste im odgovorili i na koje uslove biste pristali? Iskreno, moliću…
    Nema tih uslova na koje bih pristala.

  4. Pročitala do kraja – i luda, i drogirana i p’jana i ugrožena, pa ti sad gledaj mene, me.

    1. Kada ste poslednji put radili ono što volite i u čemu baš uživate?
    uhh.. za vreme poslednje kiše, znači upravo radim. 🙂

    2. Kada ste poslednji put uradili biohemijsku analizu?
    Evo, češem se po glavi i mislim se… ‘ebem li ga.

    3. .Da li mislite da ste internet zavisnik i koliko sati u proseku provodite na netu?
    Jesam, priznajem. Poslednja 3 meseca svega po 3,4 sata, ali kad mi se pusti, ihajjj, kratak je dan.

    4. Da li volite da čujete istinu, čak i onda, kada pretpostavljate da vam se ne bi dopala?
    Pucaj, pa gde god da boli. A zna da boli, nije da nije.

    5. Ljubav je matematika. Koliko daš, toliko dobiješ. Ima li istine u ovoj postavci?
    Jock, more.

    6. Da li mislite da novac može da vam donese sreću, i koja je to količina “novca za sreću” koja bi vama bila dovoljna?
    To boljku još nisam preležala, al volela bih da mi neko pokloni milionče, pa da se testiram.

    7. Da li imate čukljeve, kurje oči, žuljeve, opstipaciju? Muči li vas nešto drugo?
    Muči me gorepomenuto milionče, žulja me što ga nemam.

    8. Koji je vaš “idealan tip muškarca/žene” – Navedite najviše 5 karakteristika.
    Johnny Depp i Pavel Horak. (izvini, moj problem je što nemam jednog već dva idealna muškarnjina)

    9. Šta vam je blog u životu doneo, u materijalnom smislu?
    Materijalizovao je neke avatare u stvarne prijatelje.

    10. Da li volite da se ljubite?
    Ne sa bilo kim, ali tebja ljubja – cmok, cmok, cmok :*

    11. Da vam sada zakucaju na vrata i pozovu vas na “Farmu 5″, šta biste im odgovorili i na koje uslove biste pristali? Iskreno, moliću…
    Pristala bih na milionče, 30 dana i himna bi mi bila

  5. Auuu koliki odgovor 😀 Pomislih uđoh da pročitam spomenarČIĆ, kad ono pročitah spomenarČINU 😀 😀 Odogvori su super i defnitivno jedni od duhovitijih koje sam pročitala 😀

    Ajd da odgovorim na ova pitanjca koja su postavljena za slučajno-namerne prolaznike 🙂

    Pitanja za namerne i slučajne prolaznike:

    1. Kada ste poslednji put radili ono što volite i u čemu baš uživate?

    Pa evo sada piksaram na blogu. I igram se ujedno 🙂

    2. Kada ste poslednji put uradili biohemijsku analizu?

    Nikad?

    3. Da li mislite da ste internet zavisnik i koliko sati u proseku provodite na netu?

    O da jesam. Provodim dosta….Posebno od kad diplomirah, pa sad nemam obaveza ( moram da “zaradim“ očekivani vremenski status nezaposlenog lica,ko da zaposli svežeg diplomca hahaha ), visim tu nekih 5-6 sati sigurno ( ne zaredom, nego kad se sve sabere 😀 )

    4. Da li volite da čujete istinu, čak i onda, kada pretpostavljate da vam se ne bi dopala?

    Uglavnom, mada zavisi od koga.

    5. Ljubav je matematika. Koliko daš, toliko dobiješ. Ima li istine u ovoj postavci?

    To bi bila idealna matematička operacija. Al u praksi računica se ne poklapa 😀

    6. Da li mislite da novac može da vam donese sreću, i koja je to količina “novca za sreću” koja bi vama bila dovoljna?

    Ne donosi sreću, ali daje dobre osnove za nju. Moja idealna količina…Hm…Ne bih neku preciznu brojku znala da kažem, al eto za jedno solidno stambeno obezbešenje, prevozno sredstvo i po koje životne aktivnosti i blagodeti bi me učinilo zadovoljnom 🙂

    7. Da li imate čukljeve, kurje oči, žuljeve, opstipaciju? Muči li vas nešto drugo?

    Hhahahhah sjajno pitanje. Nemam za sad ništa. Javiću kad dobijem 😀

    8. Koji je vaš “idealan tip muškarca/žene” – Navedite najviše 5 karakteristika

    Večno pitanje…5fizičkih ili karakternih karakteristika:D
    1. Inteligentan ( uz to poželjno obrazovan, ja to pod jedno stavljam, mada u praksi nije uvek tako )
    2. Nezavisan
    3. Porodičan
    4. Duhovit
    5. Krupan plavušan 😀

    9. Šta vam je blog u životu doneo, u materijalnom smislu?

    Ništa…Niti je pravljen u te svrhe.

    10. Da li volite da se ljubite?

    Ako je objekta poljupca privlačan i “stručan“, oh yeah….:D

    11. Da vam sada zakucaju na vrata i pozovu vas na “Farmu 5″, šta biste im odgovorili i na koje uslove biste pristali? Iskreno, moliću…

    Najiskrenije…Rekla bih im: NAPOLJE! Nema tih uslova uz koje bih prodala svoju anonimnost, pa još na tako bednom nivou.

  6. Evo mene opet tu ,nisam te zaboravila 🙂

    1. Kada ste poslednji put radili ono što volite i u čemu baš uživate?
    Kupanje i suncanje, ovih dana, kad god mogu

    2. Kada ste poslednji put uradili biohemijsku analizu?
    Hvala sto me podsjeti, moram napraviti termin- vidis cemu blog moze posluziti… 🙂

    3. Da li mislite da ste internet zavisnik i koliko sati u proseku provodite na netu?
    Priznanje mi pada tesko, al` jesam…2-3 sata bi se dala sracunati svakodnevno, ako mi ostale obaveze to dozvoljavaju

    4. Da li volite da čujete istinu, čak i onda, kada pretpostavljate da vam se ne bi dopala?
    Da

    5. Ljubav je matematika. Koliko daš, toliko dobiješ. Ima li istine u ovoj postavci?
    Ne

    6. Da li mislite da novac može da vam donese sreću, i koja je to količina “novca za sreću” koja bi vama bila dovoljna?
    Sigurno da novac ne moze donijeti srecu, a ljudima nikad dosta novca, koliko god da imaju

    7. Da li imate čukljeve, kurje oči, žuljeve, opstipaciju? Muči li vas nešto drugo?
    Muci me dosta toga, ne tjeraj me da pocnem nabrajati

    8. Koji je vaš “idealan tip muškarca/žene” – Navedite najviše 5 karakteristika
    Idealna kombinacija tesko da postoji, uglavnom nesto fali 😦

    9. Šta vam je blog u životu doneo, u materijalnom smislu?
    U materijalnom smislu ne, ali jedno divno, realno prijateljstvo

    10. Da li volite da se ljubite?
    Daaaaaa

    11. Da vam sada zakucaju na vrata i pozovu vas na “Farmu 5″, šta biste im odgovorili i na koje uslove biste pristali? Iskreno,
    Iskreno, najiskrenije, taj bljak ne gledam, ne interesuje me, uzas danasnjeg doba

  7. I da, naravno, zadovoljan odgovorima na svoja pitanja. A msim sve letnje pesme osim pesme „Kokomo“ mi idu na živce. E da, Madonina „La isla Bonita“ isto može, ali ona i ja to među sobom… Volimo se, znate… 🙂

Оставите одговор

