Pacman

Sledeće nedelje počinjem da radim, što me upravo podseti da jednoj (bivšoj) koleginici nisam završila nešto. Ne svojom,  već njenom krivicom.

Zapričala se.

Došla je tog petka (pred moj odmor) pre 10 h i rekla da će doći i do mene, treba joj nešto. Ok.

Dok je ona obišla prizemlje, pa se popela na sprat, pa hodnikom levo, pa hodnikom desno… moju kancelariju, koja je na sredini oba hodnika, ovog puta je srećom preskočila.

Ili je bila, a ja sam bila na puš pauzi. Takođe srećom 😀

E što mi krivo, ne pitajte… 

XD

Pitam se ja tako često, kako to neke ljude zanima baš sve o svakome? I kada kažem sve, mislim na sve. Do detalja. 

A ona o SVIMA zna ama baš SVE.

Gde skladišti sav taj materijal? Koliko to moždanih vijuga ona ima? Na kraju krajeva, šta će joj sve to? 

Tek da se zna, ovakvu osobu trebalo bi angažovati u BIA, CIA, MI5 – vredela bi im svaku paru. 

Ja sam se više puta obrukala u firmi, i ne samo tamo.. već i kod bliskih rođaka, jer ne mogu da se setim imena nekog deteta. Čak sam zaboravila da sestra od tetke ima i SINA.  To je ova što živi u D.Milanovcu. Eto kada se viđamo, na svadbama, sahranama i sportskim igrama. Sramota je, ali  takva sam, bezobzirna, nesavesna, egocentrična, a možda je i demencija uzela maha… 

Gde stadosmo? Aha … 

Postoje te neke osobe, koje vam, ničim izazvano, oduzimaju energiju, koliko god se vi borili protiv toga…

To upravo radi ova žderačica energije. Jeste fina, jeste slatka, jeste da zna svoj posao, ali milosti nema. Davi za medalju.

Čak i kada više ni iz pristojnosti ne možemo da je slušamo, okrenemo se i nastavimo u suprotnom smeru, a ona grešnica za nama, cupka, potrčkuje i ne prestaje da melje…

Ne, ne… Nekada ni dela nisu dokaz da neko shvati ono neizrečeno – smaraš!

Ide, prati nas, melje.. sve do trenutka dok ne naleti neko sa kime bi imala da prozbori još neku… Win! 

Onda se u trenutku okrene, krene za tom osobom i meljemeljemeeeelje…. Do sledeće…  Ček da vam ilustrujem u par slika….

http://sketchtoy.com/44686589  

Razumem ja da ona živi sa bratom, da je babadevojka, da voli da priča.. ali eheJ! Nisam svaki put raspoložena da te slušam Ženo!

Na igrama nas je pratila u stopu, što znači da ne treba imati puno obzira prema nekome kao što je Ova. Ladno primeniti princip: Jebi se bre budalo… aj mrš! 

Milica i ja savladale smo tehniku da je slušamo cirka 5 minuta a posle se ladno okrenemo i odemo. Pa nećeš nas jebat’ da si još 3 x tolika… a nisi baš mala. 

Jedne večeri, dok smo bile na igrama, izađosmo ispred hotela da se malo nadišemo svežeg vazduha, smirimo bubne opne i mobilnim uradimo jednu „rutinsku“ proveru potomaka, kad evo je Ova! Kaže, krenula da spava… 

Pa koji ćeš Qrac ispred hotela, idi spavaj, ili nemoj da spavaš, jebi se, ili nemoj da se jebeš, makni mi se Ženo da te ne gledam!

Jok. Stoji ona i priča.. a počela od Kulina Bana.. 

mala digresija…

Dok je radila kod nas, dolazi jednom kod mene i traži da joj nađem neki projekat koji je radio neki dr mr prof.. kurac neki, i doda „To je bilo pre rata“. Računam .. ajde na pretragu od 1999. pa unazad. 

Nema! Jesi sigurna da je pre ’99. ? 

Neeeee, pogledaj tamo 1934. mislim da je…. 

Pa Ženo! Mamute! Kornjačo…  

*******************

I tako… 

Pacmani su svuda oko nas… treba ih prepoznati. 

Ova je prepoznata, obeležena i trajno smeštena u folder kao persona NON grata.

I kad je vidim, tačno mi dođe da uradim ovo:

E tako. Prtz! 

PS Ako neko od vas kojim slučajem pomisli da sam i ja Pacman, neka me blokira, ogovara, izbegava… samo nemoj da me tuče po glavi. Hvala.

27 responses to “Pacman

  1. Ubi tebe nejebica vidim ja….ili ti je dosadno….pocni da radis vec jednom,a dok ne pocnes dodji na kafu kod nas :)))) ( i kafa je kafa,a ne sex ) 🙂

  2. Blebetalo mi ukrade misao ali sam ja to pomislio za tu tvoju „drugarcu“, malo vise sexa i mozda bi bila umorna da smara oko gluposti … E ali bi onda mozda pocela da smara o sexu, što i ne bi bilo možda toliko smaranje, bolje da priča o qurcu nego o projektima iz doba Kraljevine …

  3. Joj, poznajem i ja jednu takvu, a što je još gore, iz najuže rodbine mi je. SVE, AMA BAŠ SVE mora da zna, smaračica živa. Negativna do zla boga. Klonim je se, koliko je to moguće, obzirom da je rod, rodjeni. A što ti reče, ne može ni jednog imena da se seti, ali zato jako dobro zna ko drži Tempo, Rodiće i ostale …..će.. Uf, a mene to uopšte ne interesuje i zabole me za sve njih.
    Razumem te Labileto, odjebi neprijatelja! 🙂 Nju možeš!

  4. Labilna, ti si neverovatno zanimljiva i produhovljena žena!
    Tebe ne treba u folder.
    Tebe treba postaviti kao BIOS.
    On podiže ceo sistem…
    Ko zna…
    Neću te predložiti ni za kakvu igru. Ni nagradu.
    Razmišljam o ovoj rekonstrukciji…
    Bez tebe. Ne hvala.
    Pozdrav! 🙂

Оставите одговор

