Odoh ja na Maldive… ko vas ‘ebe!



<CuriosityKilledTheCat> posto karte? koja klasa? kada je polazak  i gde?

<Airline_Ticket> gde hoces, kad hoces 🙂

<CuriosityKilledTheCat> Maldivi, 25.07., 20 dana, alone, one way ticket 🙂 
<Airline_Ticket>from Belgrade?
<CuriosityKilledTheCat> from Karachi, Pakistan to Maldives
<Airline_Ticket> what?
<CuriosityKilledTheCat> via Dubai
<Airline_Ticket> 😀 😀 😀
<CuriosityKilledTheCat> ajd racunaj :)))
<Airline_Ticket> you are kidding me
<CuriosityKilledTheCat> izracunao/la? a breeee…. dok se ti smislis poskupece
<Airline_Ticket> give me  a few minutes
<CuriosityKilledTheCat>  ajd` dobijes celih 5
<Airline_Ticket> ma nece
<Airline_Ticket>naci cu ti, ne brini, garantuje ti lufthanzin agent
 <CuriosityKilledTheCat> pazi,  moze i kao slepi putnik … no problem… volim ja Lufthanzu, doduse vise luft i fraj…  🙂
<Airline_Ticket> Maldivi kazes, jedan pravac. A sto jedan kad i sama znas da je povratni jeftiniji?
<CuriosityKilledTheCat> zato sto nemam nameru da se vrcem, odo’ i cekam cunami, doooosta je bilo lagodnog zivota, hocu avanturu, hocu zivot na ivici… ili Ivici  😀
<Airline_Ticket> cool, idem da cackam, javim ti se
<Airline_Ticket> nego, koji airport, Gan ili Hulkule, mislim…
<CuriosityKilledTheCat> od Karachija bre…pa do Malea… Maldives
<Airline_Ticket> Male
<CuriosityKilledTheCat> to!  bravo :)))
<Airline_Ticket> dobro ima dva international airport, znaci Male
<CuriosityKilledTheCat> Male
<Airline_Ticket>a female, za avanturu? 🙂
<CuriosityKilledTheCat> meni treba male…a ti trazi female 😛
<Airline_Ticket> kapiram, po mogucnosti neki VIP, sa velikim budjelarom
<CuriosityKilledTheCat>> pazi…  meni fale samo Maldivi, ali all inclusive 🙂
<Airline_Ticket> bas mora preko Dubaija?
<CuriosityKilledTheCat> mora!
<Airline_Ticket> oces li sa stop overom za shoping ili samo conection flight?
<CuriosityKilledTheCat> ma samo na push pauzu :)))
<Airline_Ticket> OK, e sad sve znam, jos rece 26-og?
<CuriosityKilledTheCat>pazi moze od 26.07. do 15.08. bilo koji termin, meni je bitna satnica 🙂
<Airline_Ticket> odlicno, potrajace, ali bice najjeftinije, jel to hoces?
<CuriosityKilledTheCat> pa ok… rekoh mogu i kao slepi putnik
<Airline_Ticket> idem da potrazim, budi tu
<CuriosityKilledTheCat> ajd onda radi, da te ne ometam 🙂
<Airline_Ticket> ne, bas bih da ti pomognem
<CuriosityKilledTheCat> ma neka …snaci cu se ja sama 🙂
<CuriosityKilledTheCat> idem preko….. Nicky air 🙂 Fly by Nicky 🙂
<Airline_Ticket> nego, sta radis u Karaciju?
<CuriosityKilledTheCat> a sta se radi u karachiju? ajd pogadjaj 😛 da ti rastavljam na slogove? ka-ra-…
<Airline_Ticket> ma da, Pakistan, radis mozda u UN ili
<CuriosityKilledTheCat> ma … radim na lokalnom chatu 🙂 
<Airline_Ticket> ma dajjjj
<Airline_Ticket> nego kad vec ides na ostrvo, sto ne palis za Bali?
<CuriosityKilledTheCat> ne zelim, hocu na Maldive
<Airline_Ticket> iz Dubaija imas samo Emirates, direktan let, to ti je najskuplje, sto ne ides preko Kolumbosa, Shri Lanka, 9 sati ceo put jebote

<CuriosityKilledTheCat> pa sta znam… ajd’ moze i tako… pa da jasem  slonove  i da pijem cejlonski  caj 🙂

<Airline_Ticket> cekaj gledam, dacu ti ponude pa ti vidi
<CuriosityKilledTheCat> ajde oci ti ispale 🙂  ima li direktan let za Male iz Karachija?
<Airline_Ticket> nema, mozda ima neki carter
<CuriosityKilledTheCat> e jbg… bas si smotan :)))
<Airline_Ticket> cekaj bre
<CuriosityKilledTheCat> ma ne mogu vise, dobila sam prosirene vene 😦  odoh, a ti javi kad nadjes
<Airline_Ticket> jbga, uglavnom imas sa Shri Lanka Airlines do Colombo, pa iz Colombo za Male
<CuriosityKilledTheCat> pa nista.. kad nadjem sponzora.. javim ti se
<CuriosityKilledTheCat> nisam bas planirala put oko sveta, ali ajd` :)))
<Airline_Ticket> inace povratna mu dodje oko 400 svajcaraca sa svim taksama, ali trazim ti jos jeftinije, povratnu
<CuriosityKilledTheCat> ma to je bre super povoljno, a je l’ me izbacuju iz aviona ili sta? :))
<Airline_Ticket> pa rek’o sam ti da sam faca
<Airline_Ticket> cek da vidim koliko je jedan pravac
<CuriosityKilledTheCat> a da ti meni das taj link pa cu ja sama? spor si brateeeeee :)))
<Airline_Ticket> hoces ti super jeftino il neces
<CuriosityKilledTheCat> ma hocu, ja bih za DZ ako moze, vidi pod DZ klasa :)) kao prtljag 😀
<Airline_Ticket> ne moze to, kao stoji da ima let za 175 dolara
<CuriosityKilledTheCat> mnogo to za prtljag  i to u jednom pravcu :)) vidi pod cargo 🙂  i da ne bude fragile… ima skupo da izadje 🙂 gledaj pod „kabasto“ 😀
<Airline_Ticket> hoces ono SSR? special service request, samo moras da stanes u onaj box 50x60x45
<CuriosityKilledTheCat> ahahhahahah
<CuriosityKilledTheCat> mozda u delovima …iz 8 puta 🙂
<Airline_Ticket> nista onda bookiracu te kao ski oprema
<CuriosityKilledTheCat> ajd :)) i to one skije za vodu…da izadje upola cene 🙂
<Airline_Ticket> jesi li u Pakistanu sada
<CuriosityKilledTheCat> ma sta cu tamo? cuj Pakistan hahaahahhaha
<Airline_Ticket> pa gde si sada
<CuriosityKilledTheCat> kod kuce 😀 😀 😀 
 <Airline_Ticket> ma ti se zajebavas
<Airline_Ticket> ja se tu mucim
<CuriosityKilledTheCat> hahahaahahha
<Airline_Ticket> nista zatvaram radnju
<CuriosityKilledTheCat> 😦
<CuriosityKilledTheCat> ajd.. izvini 😦
<Airline_Ticket> ja reko oces stvaro da letis
<CuriosityKilledTheCat> ahahahahhahaha
<CuriosityKilledTheCat> e ti bas volis bajke 🙂
<Airline_Ticket> evo ti telefon u Karaciju pa ti vidi sta ces +922 143 71271 end_of_the_skype_highlighting / 1272 (Reservations / Ticketing)
<CuriosityKilledTheCat> fala ti bas i uzivKaj, slatko sam se smejala 🙂
<Airline_Ticket> babetino 🙂 jel imas sve zube?
<CuriosityKilledTheCat> ma jok mori, gde si video babu sa zubima?
<Airline_Ticket> da me dribla neka zgodna cica pa aj nekako
<CuriosityKilledTheCat> sazaljevam slucaj :)))  nadji bolju 🙂
<Airline_Ticket> yeap, ajde uzivaj i ti
<CuriosityKilledTheCat> hvala, pozz 🙂
<Airline_Ticket> pozz

 

14 responses to “Odoh ja na Maldive… ko vas ‘ebe!

Оставите одговор

