Sve je krenulo od gaća…

Zove nas danas kolega da siđemo do njega da nam uzme meru, stigla neka roba.

A tamo gaće, brusevi, majice…

I, šta reći… vidi se da je opšta oskudacija. Ništa ne kupismo. Više nam ni gaće ne trebaju.

Sreća te nemam nikoga, inače bih morala ili da se bacim u trošak, ili da se obrukam … eto.

Nego, nisam to htela da vam pričam…. U stvari nisam htela ništa. Možda i jesam, ne sećam se više…

Umorna sam od pranja, kuvanja, spremanja, peglanja…

Ti grubi kućni poslovi nisu za moju sofisticiranu dušu i hedonistu po opredeljenju.

Lupam. Nisam navikla na rad, pa mi sve pada teško 😦

Ali pušim! Ništa manje nego pre.

A cigarete ponovo poskupele.

Konkluzija: Zato nemam nove gaće.

Ko zna zašto je to dobro…

Možda je to neki znak? Stare gaće – nova ljubav?

Nego… juče sam zvala staramajku i najavila dolazak.

Obradovala se.

Obradovala se i tetka.

Obećale su da će da mi titraju jajca (koja nemam), ali, ako zatreba, naprasno će mi izrasti preko vikenda.

I kako tome odoleti? Mali Hedon u meni već se raduje.

Zamišljam ga kako je raširio svoje nogice i čeka da ga češkaju dve vremešne gospoDŽe … O, Bože, oooooo Bože…..  kako ovo perverzno zvuči. Šalim se!!!  Samo pokušavam plastično da vam dočaram tu vrstu hedonizma 😀 

Iskreno, zaslužila sam odmor. Ne znam baš čime, ali zaslugama se  u zube ne gleda. Zbog ranog ustajanja recimo… 

Idem u KV. Par dana, da napunim baterije.

Posle toga ću da razmislim šta dalje…

 

**********************

Pošto sam ovaj post započela u sredu, a završiću ga valjda danas, evo šta je dalje bilo ….

Gaće ne kupismo.

Sutradan sam se susrela sa velikim problemom.

Moje rođene gaće, dobijene za nekitamorođendan, čitavog dana bile su mi u dupetu. U jednom trenutku ušla sam kod koleginice u kancelariju i rekla: Ako danas nekoga ne ubijem, biće dobro! Gaće mi dupetu, ovo znači samo jedno… neko će da strada. 

Tačno mi je došlo da ih istog trenutka skinem i bacim u đubre!

Ja ne razumem žene koje nose tange. Niti ću ih ikada razumeti.

Pa ovo stanje me tačno nagoni da nekoga šutnem, gurnem niz stepenice, udarim u prolazu… 

Nego razmišljam… Da li je moguće da sam se toliko ugojila od oktobra? Znam da jesam, ali toliko?!

Još ako na to dodamo skupljanje po širini 2% a sada je juli…. To mu izađe na 20% manje materijala. Hm…  

Sintetika je zakon! 

Pitam se samo … da li ova nosi sintetičke ili pamučne… Baš joj lepo stoje, obuhvate oba guza, nema nervoze

I još nešto….

Možda bi trebalo da se uradi neko istraživanje na temu: Da li su žene koje nose tange agresivnije od ostalih žena? Koliko je žena ubica u tangama? Da li žene koje nose tange više posećuju psihologe/psihijatre? 

Ono što ja mogu da vam poručim je… čuvajte se žena u tangama! Vrlo su opasne. Vrlo.

Sad opet nešto razmišljam… Mora da su oko anusa neki nervni završeci…  Nego aj’ da ne davim… Mislite o tome… 

Of all the things I’ve lost, I miss my mind the most. – Mark Twain

 

25 responses to “Sve je krenulo od gaća…

  1. Meni su ćerke objasnile da je VELIKA razlika kada ti obične gaće udju u dupe, jer je više materijala, nego kada ona trakica stoji izmedju guzova. Nije baš da je zdravo, pa iz one nose samo uz pantalone, a kada se oblače suknje ili noću, nose obične gaćice.
    Pravo da ti kažem, ja omršavEla skoro 10 kg od prošlog leta, pa mi stare gaće sada skoro do struka, al ne ulaze tamo gde ne treba. Sad baš prijaju, dok su me onda stezale.
    U usvakom slučaju, s gaćama ili bez njih, neka ti i Hedon uživate, jer, ko god radi i u firmi i kod kuće, zaslužuje BLAŽENSTVO u odmoru!
    Ljubim te, grlim i želim da se vratiš bar 20% tanja, da ti gaće legnu gde treba! 😀 😀 😀
    Caos!

  2. Nasmejala si me, sestro slatka :lol:. Ovo za tange – reci iz usta si mi uzela :D. Muskarci ih (obicno) vole na nasim du*etima (pretpostavimo da se radi o malim, cvrstim zadnjicama :D), te sam jednom od njih dala u zadatak da samo jedan dan nosi tange da vidi kako su neeeeveeeerooovatno udobne i sve ce mu biti jasno (citaj: zvezdice ce i po belom danu da mu bljeskaju pred ocima :D).

  3. Auu koliko duhovitosti na jednom mestu 😀

    P.S. Sada me ubaci u razmišljanje o tangama i nervnim završecima 😀
    Nego razmisli ti o muškim tangama, koja je to tek tragikomedija mode 😀

      • Citiraću ti jedan komentar o muškim tangama, koji mi je, po duhovitosti, u ravni sa ovim ovde što ti pišeš 😀

        ja mislim da te tange ipak ne bi bile praktične… na muškarcu one izgledaju kao ceger u koji si potrpao voće I povrće pre nego što si otišao u market po hleb, a onda si to voće I povrće okačio o onu kukicu I ono mučeno visi dok ti prčkaš po radnji I čekaš na kasi…
        osim toga, većina muškaraca je pošumljenija od žena, tamo gde je kod nas golet kod njih je livada, gde je kod nas livada kod njih je šuma, a gdegod bogami I prašuma I sad zamislite mučenika koji navuče tange a lijane mu se upetljaju odzada oko one tračice, a on npr privede neku srodnu dušu I kad poželi da se pred njom prikaže sa svim kvalitetima I u originalnoj ambalaži ono cvrc – povuci, potegni, duša hoće, al lijana ne da…
        ukoliko je reč o gorenavedenom prašuma tipu, može jadan na kraju da završi I u urgentnom centru, da mu hirurški odstranjuju tange 😯 taj vise ne bi ni tango igrao….

Оставите одговор

