Imam erekciju

Rekla sam vam da je baba otišla na drugi servis i sada sama moram da perem, peglam, kuvam, brišem, jebavam 100 ala po kući.

Plus radim.

Plus sam lenja.

Plus BusPlus.

E do Qrca!

Za to vreme ja sam savladala neke kulinarske veštine.

Naučila sam da u punjene paprike ne ide kol’ko mesa-tol’ko pirinča.

Takođe sam naučila da aleva paprika ne rađa u tegli nego u prodavnici.

Origano verovatno može da raste u saksiji, ali se ja toga nisam setila.

Decu šaljem po dva …. DVA puta u prodavnicu. Šta ja znam šta mi sve treba, dok ne dođem do trenutka da mi to zatreba.

Najebali su se moje ličnosti i dela tačno onoliko puta, koliko sam ih puta poslala u prodavnicu. Šta ću! Zaboravna sam.

Naučila sam i neke nove veštine slaganja veša na žici, pa sam peglu odložila na neodređeno.

Pričala sam vam kako baba mesi kao blesava, i sve što zamesi njoj se, da izvinete, digne ko ona stvar.

Zahvaljujući Google-tu a potom i http://www.coolinarika.com/ ja sam najzad postala seksipilna i u kujni.

Hoću da kažem…. Sada čuda pravim.

Ono što mi se posebno dopalo je neko „ludo testo“ od koga može da se napravi svašta nešto. I pice, i lepinje, i uštipci, i lanšog… lašn, lagno…pffff jebem ti .. Langošice! …  i još mnogo stvari za koje ja nisam čula 😀

Eto, uz malo truda, uspela sam da nadomestim babino odsustvo. Još da savladam tehniku da ono brašno ne leti onoliko…u oči, nos, po podu, garderobi… i ja sam na konju.

Nema gde ga nema!

Ono što me je posebno obradovalo je… Testo se diglo. Jeeeeeeeeee Imam erekciju!

Tako li se to zove u svetu kulinarstva?

Kako god… diglo se, naraslo, naduvalo, nadrukalo i radi! Sve iz’edosmo. 

Neko za brak? 

49 responses to “Imam erekciju

  1. Повратни пинг: Umjesto pojedinačnih komentara | Vesna Ćuro-Tomić

  2. Draga Labileto, hvala bogu, te sam sama i mogu kako mi se „digne“. Ako dolazi neko na ručak, najavi se blagovremeno, mislim na decu, pa onda skuvam, mada uglavnom kupim sebi porciju domaće kuvane hrane i sreeeeećna sam kao mali Perica, tj. Marica.
    Sve mi je diiiiivno, samo da ne moram da kuvam. E, vala i nakuvala sam se do prvog novembra prošle godine, a od svoje 25, kada sam se udala i počela sa radjanjem dece. I nadizalo mi se teeeeeesta i kolača i svega. Sada, NEĆU jer ne moram. A kada sam morala, volela sam, što jes’, jes’. Čak sam i recepte postavljala na Blogovskom kuvanju kod Sanjekokice. Svašta sam radila.
    Kupim sebi kolač, dva i šlus.
    Svaka tebi čast na trudu, vidim ja da ćeš postati VEOMA POŽELJNA, IDEALNA I SEKSI žeMska! Držim ti šipke da ti se javi neki što voli EREKCIJU da iskoristi, jel’ i u stomak i …
    tamo gde treba! 😉

  3. A ja taman htedoh da ti predložim da dodaš štirak u testo. Slovenci ga zovu „škrob“, a toga ima i u brašnu… Kad praviš pire i meso? Dobijaš buket cveća i gosta na ručku!

  4. E, vala ovu erektivnu tehniku još nisam do kraja savladala, a kuvam tako da sigurno znam da me oni koji jedu vole jer bez mnogo ljubavi to bi ponekad teško bilo pojesti. Ali, tvoje tekstove smažem u jednom dahu, pa se zagrcenem od smeha, ali vredi… svaku reč. Divna si 🙂

Оставите одговор

