Tu skeri ili…. Mene mi je ovo mnogo čudno…

Pričala sam vam o onoj mojoj drugarici i njenom sumnjivom dečku (https://labilna.wordpress.com/2013/01/24/crv-sumnje/)

Bila prekjuče. Ispričala mi je jednu jako čudnu priču.

U kući nadomak Beograda žive njen brat sa drugom (nevenčanom) ženom i njen otac sa takođe drugom (nevenčanom) ženom. 

Nekako u poslednje vreme počele su razmirice, neslaganja, svađe, prebacivanja.. što nije čudno za jednu klasičnu srpsku porodicu.

Ono što je svakako čudno je neka sveća, na terasi, zalepljena naopačke i dogorela do pola.

Čudne su još 3 sveće u bašti, što dogorele, što se istopile na suncu.

I aj’ sad budi pametan….

To li su mađije, đavolije? 

Šta znače te sveće? 

Zašto neko to radi?

Ko je taj neko? Kakav ima motiv?

Njoj su sumnjive ove dve, mada se ne bi libila i da dečku uzme otiske… 

Neko bi rekao srpska posla, a ja bih rekla đavolja rabota. 

Ne verujem u crnu magiju, ali u mračne umove da.

Eto, tek tako ti neka budala unese nemir u svakodnevnicu, ubaci seme razdora, još te baci u trošak, jer će ovo da izađe na videlo posle „veštačenja“.

Verujete li u „veštičarenje“? U crnu magiju? U vanzemaljce? Ljubav na prvi pogled? Siguran seks? 

12 responses to “Tu skeri ili…. Mene mi je ovo mnogo čudno…

  1. Verujem u to da se mnogi bave crnom magijom. Koliko uspevaju, to već ne znam.
    Verujem u moć negativne energije, u to da čoveku napakosti, nanese zlo. To , sigurna sam, uspeva. Više nego istog intenziteta želja da nekome bude bolje.
    Imam komšiku, preko puta, koju zovu – veštica. I izgleda tako – tužna, zla, spečena. Baca ljudima, u dvorišta, svakojake konce uvezane u neke čvoriće, bljuje zlu vatru i – mislim da mrzi ceo svet. Ali, ne vidim da se nešto usrećila u životu. I sigurna sam, smem da se kladim, da će za njom, kad umre, možda zaplakati samo ćetka. I niko, niko, niko više.

    • I ja sam čula da se mnogi bave crnom magijom… Nešto sam se malo raspitivala i kažu da ovakva sveća „priziva“ smrt u kući… Brrrrr…. Mene zanima samo taj mračni um, koji ima takvu ideju, šta to nekoga nagoni da poželi nečiju smrt, bolest… patnju…

  2. Kako svijeća naopako, ja to ne razumijem? Jel to neka svijeća koja nije skroz ravna? Bilo bi dobro da čovjek nađe takve svijeće u svom vrtu,. makne ih i riješi se svih nedaća.

  3. Meni je glupo to sa svećama. Ako su ti ljudi skloni crnoj magiji, onda ih nije teško zaplašiti. Ne verujem u to, ali zato verujem u ljubav na prvi pogled, u vanzemaljce u siguran sex u muško – ženska prijateljstva i u to da još uvek postoje dobri i pošteni ljudi. 🙂

  4. „Ne verujem u crnu magiju, ali u mračne umove da.“ – ovo si lepo rekla, kao sto je i Negoslava lepo istakla moc negativne energije (dobar primer je Zavera humanoidni reptila i njiovi pomagaca na Zemlji)
    Siguran seks? U kom gradu, sta pricas to !?!

Оставите одговор

