Evo kako jebilo

 

Ja nisam baš sigurna kako treba da izgleda pravi srpski jebač.

Da l’ ima muda do kolena, kosu do ramena, dlakavo dupe, dvoglavu patku…

Nije baš patka, ali razumete šta hoću da kažem…

Pominje se doduše neki hajduk Rajko, koji se  opijao kao i ovi naši kvazi sportisti, pa je, tako pijan, pljačkao putnike i blago odnosio u pećinu.

On definitivno nije prvi srpski jebač, ali je verovatno prvi koji je penetrirao u svoju/svoje partnerke na neverovatnih 8 stepeni u plusu, te ostaje da mu se divimo i pozdravimo ga gromkim aplauzom.

Bravo Rajko!!!

 

Ovo što sam ja videla u Lepenskom Viru je sve osim jebača. Nekako je većina bila na granici delirijum tremensa. 

Eto kako se ljudi upropaste preko noći. Dođu da se odmore, relaksiraju, bave sportom, imaju sve na izvol’te…. a oni se, pored toliko žena, uhvate baš za flajku. 

Onda tako gasirani baljezgaju, teturaju se, za sobom ostavljaju miris konja posle kiše… 

Što se tiče zdravlja naših kolega/sportista, sve je u najboljem redu. Primećuje se i hiperaktivnost pljuvačnih žlezda, naročito kada se pojavi pevačica dubokog dekoltea i sumnjivih gornjih i donjih laga.

Što reče jedan kolega – dužina suknje obrnuto je srazmerna vokalnim sposobnostima dotične, ali… koga briga…. Pa kaže! 

Utroje U-tro-jeeee

Ponese me pesma… Gde stadosmo? 

Dakle, preteča srpskog jebača u D.Milanovcu i okolini nije pronađena. Ovi evoluirani primerci nisu bili predmet istraživanja, zbog stanja u kome se nalaze.

Sažaljevamo slučaj!

Usput: 

– Donji Milanovac je selendra na Dunavu.

– Da sam znala da hotelske sobe nisu kao na sajtu, ne bi mene Lepenski Vir video još 2 milenijuma.

– Ubila sam 2 bubašvabe u sobi.

– Guske su spasile Rim, ali će gusenice da pojedu Milanovac. 

Gusenice iz'ele krušku

– Klopa je povremeno jestiva, pod uslovom da odokativnom metodom procenite šta je u tanjiru, što je jedna od težih disciplina.

– Kolači su skroz ok. 

– Pet dana sam se smejala kao blesava. Meni dosta. 

Da ne tupim više zaključiću ovo izlaganje  narodnom umotvorinom „Kad je džabe i sirće je slatko“, iako se ne slažem sa onom drugom da „Za dobru svinju nema loše pomije“ …. Ima! Grok! 😀

I za kraj…

Iako jebača pronašle nismo, naša potraga se nastavlja nesmanjenim žarom. Tragajući za istim, sa nestrpljenjem očekujemo jesenje sportske igre. Ko u čuda veruje, taj čuda i stvara!  

Bilo je ovo sve za večeras.

Hvala na pažnji. Laku noć…

14 responses to “Evo kako jebilo

  1. I pored nejebača, loše hrane, loše sobe, bubašvaba, ti bi opet na rsp u selendru DM. Pomisliću ženo da si skroz i jako zagorela (sa naglaskom na R).
    Kad sam ja bila na LP, tada su sobe bile ko aviJon, ali se, ko kanda, od tada do danas, ništa nije radilo u njima (mislim na radove, ne na sex, mada je i njega bilo malo, rekla bih). Najbolje je bubašvabama, one kolo vode.
    A kakvi su tvoji rezultati na rsp, to nam ne reče ili sam opet, ovako ćorava, nešto propustila?

    • Bazen je odličan, spa i welnes takođe, iako nisam koristila usluge istog. Postoje neke renovirane sobe, ali mi se istih nismo dočepale 😦 U svakom slučaju pretekosmo. A što se rezultata tiče… bruka i sramota 🙂 Poslednje 😀 hahahahahaa jbg

  2. Mislim da se ipak nisi lose provela, bez obzira na sve :D. A to sa … onim letacima, jel’ se tako zovedu 😀 ? (Sto bi rekla moja pokojna koleginica: Kom’ uleti, kom proleti… :D)… Nestasica mislim da poodavno traje, cisto da se ne sikiras k’o sikirom :D. Donela si ti nama sjajan materijal za citanje iz LV. Uzivala sam :OK: :D.

  3. Šta li si ti bajala pa nema obaveštenja da si kljuckala nešto??
    Ulažem prigovor! I usmeno i pismeno.
    I da, silno si me razočarala….pa taman takve, si mogla laganica da zloupotrebiš 😀
    Posustaješ 😀

Оставите одговор

