Istina ili mit

Od srede do nedelje moje zmijsko telo i britki um 😀 boraviće pored Dunava, na čistom vazduhu, u društvu  omiljenih koleginica i ne baš toliko omiljenih kolega.

Znate da uvek kolaju priče kako su te sportske igre poznate po razvratnim aktivnostima, bludu, nemoralu i ogromnoj količini sexa, koji se posle prepričava od kancelarije do kancelarije, od firme do firme, od igara do igara, kao mit…

Ja i ovog puta idem tamo ne bih li se uverila da li je to istina. A kako  da se uverim, kad nikom živom ne verujem?  Te priče rekla-kazala nisu pouzdane. Znači pod „Must done“ se podrazumeva lično učešće, radi validnosti i kredibiliteta.

To takođe podrazumeva da moram, na ličnom primeru, da dokažem sebi da je taj mit o sexu na RSI možda ipak čista izmišljotina. Kao što vidite, ja sam spremna da se žrtvujem, zarad viših ciljeva.

Jeste da sam to pokušavala da dokučim u više navrata. Kolaju priče da su mnoge koleginice i kolege lično učestvovale u stvaranju mita, no… nažalost, ja to svojim očima vid’la nisam, ili svojim telom  osetila, ili tuđim  … eto tak’a sam.. nepoverljiva.

Pretprošle godine i nisam imala nešto vremena da se bavim ovim istraživanjem, jerbo mi je duša bila u nosu u nekom Kress Press Centru.

Prošle godine bila sam poznata po šetanju beba, razgledanju pijace, cenkanju sa preprodavcima paprika, ispijanju kafa po lokalnim kafićima.

Rešila sam da ove godine menjam ponašanje iz fundamenta.

Zašto ja ne bih gledala te „sportiste“, čisto sa naučne osnove?

Odmeravala im pozadine, stomake raznih volumena, bicepse i tricepse, dok šašolje svoju preponsku regiju pozicionirajući sadržaj u položaj koji omogućuje pobedničko postolje, sa posebnim osvrtom „na koju stranu ga meću“.

Možda napravimo i neko istraživanje na temu uspešnosti u pojedinim disciplinama. Recimo kuglanje…  

Ako mu je „sadržaj“ bio na levoj strani, da li u tom slučaju sama kugla ide kontra od pozicije spolovila, te se time uspostavlja neki balans, ili možda pretegne na istu stranu i takmičar omaši sve kegle… Rezultati će nam svakako pokazati.

Lepenski Vir je poznat verovatno po mnogo čemu, osim po razvratu, no to nije tema.

Sve što su istoričari imali da kažu, kazali su. Ili napisali.

Ja bih ovom prilikom pokušala da dokažem da je baš u Lepenskom Viru pronađen prvi srpski jebač 😀 

Naš zadatak (ovde nastupaju i koleginice) je da se bavimo naučno-istraživačkim radom na terenu, u datim okolnostima, sa unapred zadatim ciljem muškog dela ekipe: „Jebati, pa makar šta!“ Jer kakav si ti to sportista, ako nisi pičke video… cela firma i još tri (slične delatnosti) da ti se smeju. Užas!

Tačno se sećam nekih slučajeva iz ove grupacije, od prošle godine.

Prepoznaju se po ispijanju lokalnog vina, rakije, piva, pa onda na kraju mixuju sve to, imaju neki vrlo čudan pogled, lupetaju gluposti, i na kraju odlaze bauljajući do sobe uz pomoć cimera, ili sami, jer mu cimer uveliko „delje“ koleginicu u drugoj sobi.

Sex bez granica, bez nadzora i bez emocija je ono što krasi svake RSI.

Zašto ne uneti emocije? Ili ne… još bolje, zašto ne uneti nadzor i ocenjivati učesnike ove discipline?

Verujem da bismo se svakakve akrobatike nagledale, a ocene za umJetnički dojam i tehničku izvedbu verujem ne bi prelazile mizernih 2.0, što zbog godina, što zbog kilaže, što zbog cimera/cimerke koji samo što nije ušao/ušla. 

Još i da se kamerom zabeleži ihaaaaa….

Tačno bi mi blog bio najčitaniji mesec dana. A na yt bi išli klipovi „Najsmešniji sex IKADA“, „Najkraći sex IKADA“, „Pijani kolega ‘ebo cimera na spavanju, OBAVEZNO POGLEDATI“ i eto meni sveCke popularnosti preko noći, što bi se reklo – preko tuđe pičke grbače.

Ne rekoh vam, i ja se takmičim 🙂 U pikadu.

Prošle jeseni dobro te nekog nisam iznabadala onim strelicama. Sudije na svu sreću pretekoše. Zaključak: Boga ima. 

Još samo da utvrdimo da li je Lepenski vir praotadžbina prvog srpskog jebača, i ove igre dobiće svoj novi moto: Edukacija pre i iznad svega!

Ako kojim slučajem osvojim neku medalju, bićete uredno obavešteni, putem sredstava javnog informisanja.

Navijajte za mene! Ili za nauku…jebača… Kako god, navijati se mora! Go go goooooooo!!! 

9 responses to “Istina ili mit

  1. bila 3x na tom Lepencu(sad kad malo porazmislim to mu dođe kao patriJotski tJur De Frans, ovaj Srbs). Bile pripreme sa sve sportisti, muški i ženski, iz ličnog iskustva mogu ti reći samo da čuvaš noge i ključne kosti, bilo da pikaš pikado ili pikaš seXoV, i navijaću sa celom plažom ako treba – gooo, gooo, gooOOoo. :)))

  2. Go, go, go…. i and pazi se ženo, da zaglaviš bajbok, ako ubodeš nekog u pogrešno mesto!!!
    Sećam se i ja Lepenskog vira. Dok sam radila u državnoj firmi, davno, davno to beše, vodili nas na exkurziju. Ja, mlada zgodna i udata, bez pretenzija da prevarim muža, čuh neke „pretnje“, kako će me je’ati tamo neki širokokuki mamlaz, matori, iz firme.
    Naravno, nije mi prišao bliže od pet metara, jer sam ga „ubadala“pogledom, tako da je bio miran i dobar.
    Ajd, pikadilice, da pogodiš u METU, sa sexom ili bez njega. Znam da nam nećer reći ako ga bude, no, srećno. Možda bude neki „sportista“ iz neke druge firme.

Оставите одговор

