Poklanjam jaknu veličine M

Imam sestru. Budalu.   Tešku budalu. 

Ima dečka, po opredeljenju ćutolog.

Kad neko ćuti, reklo bi se da mudruje. 

Jok. Ovaj samo ćuti. Mudrosti nema ni u tragovima.

Dođe po nju, vrati je, fin je, kulturan, tih, lepuškast, ali mutav. Nema ko ga nije jebo i prejeb’o što se tiče posla, veza, ortakluka. On i dalje fin. I ćuti. 

Tačno se pitam, dok se talambasaju, ispusti li neku reč, uzdah, prdne li bar…  Ooooo  čovečija ribice, oLi progovorit? 

Aj’ sad, ko njega pa jebe, nije mi ni pare poklonio, ni kuću pospremio, ni sestru na Maldive vodio pa da pišem ode o njemu… nego…

Lepo joj kažem  da je on nesposoban da  vara, mulja, muva, da manipuliše u toj vezi, jednostavno mrzi ga čak i da razmišlja o tome.

– Jaoooo, šta misliš, da li me vara? 

– (odlučno) NE!

– Znaš, on je našao novi stan, treba da se preseli, a gazda ima sestru koja je razvedena, i šta misliš ako se oni sada smuvaju? 

– Neće! 

– Danas sam ga zvala, pričali smo ali kratko, rekao mi je da mu je tu ortak, m? Ti stvarno misliš da je ortak, a? 

– Jeste. 

– E, ja ga pitala šta bi uradio da sazna da ga varam, a on odgovara: “ A zašto bi to radila?“  I kako sada da ga pitam da li me vara? Jeeeeeelda da me voli a?

– Pa voli te, na neki svoj način, šta znam, ne poznajem čoveka dovoljno.

– Jaaaaao, znaš.. kad se vozimo on ne ispušta moju ruku iz njegove… Mica moja… 

– Eto, vidiš da te voli.

– E! Bila sam sa one dve drugarice u Inđiji, on nas je vozio. Znaš šta je rekao na putu do Inđije i nazad? 

– A-a .. šta? 

– Natočite mi 20 l goriva, dok smo bili na pumpi.

– Aaaaaajde? Zašto sam nije uzeo  pištolj, ne bi morao da priča… stvarno ga ne razumem.. 

*****************

Juče me je davila jednom pričom punom mistike…

U svom autu, koji povremeno pozajmljuje dečku, našla je žensku jaknu. Veličine njoj neodgovarajuće. A-ha! 

– Šta ti misliš, da li je on vozio neku? 

– Sigurno ćerku. Pitaj ga da li je jakna njena.

– Pitala. Rek’o nije. 

(Moja sestra doduše tu jaknu šeta ko zna koliko dugo, možda i 2 nedelje ali je nije primetila do sada. Sve znane i neznane je pitala – nije ničija.)

– A šta misliš, možda je vozio neku pa sada neće da prizna?

– Nije, vidiš da je smotan. Ne ume on to. Ne davi.

– Pa i ja te glupo pitam. I da je vozio ne bi mi priznao. Je l’ tako?

– Tako je. 

– E, da ti kažem…. Nemoj da se smeješ. Njuškala sam ja tu jaknu malo. Nit’ smrdi nit’ miriše… znači nije nijedna iz kluba, znaš da sve koriste one jake parfeme. Ako nije iz kluba, ko zna koja je, a?

– Lepo ti kažem, nije on sposoban da te vara.

– Ma lepo ja kažem, šta će meni ovi stresovi? More, ima da ga šutnem bez da se osvrnem. Đubre jedno. Zamisli ako je stvaaaaaarno vozio neku mojim kolima?

– Hej, hejhejhej! Oš li ti ženo, budalo, idiJotkinjo da prestaneš sama sebi da bombarduješ mozak glupostima? A?! 

– U pravu si… meni ne treba niko, ja sama sebi napravim haos u glavi…

A je l’ me voooooooooliš?

– Volim te debilko.

– E, a mogu ja tebe da zovem kasnije pa da ponovo pričamo? 

– Naravno, to i očekujem, dok ne razrešimo „slučaj“. 

– Eeeee baš super, aj ćao!

***********************

Aj’ sada… neka se javi ona koja je ko zna kakvom mađijom i đavolijom ostavila jaknu crne boje, veličine M, na zadnjem sedištu Hundai auta registarskih tablica BG *** XY!

Platiću joj, samo neka prizna…A jaknu dobije za DŽ,  jer, kako stvari stoje… ja ću i dalje danima morati da izigravam Šerloka Holmsa, Horejša, Stelu, Meka… i ko zna koga još dok ne utvrdimo forenzičkom  metodom ko je vlasnica iste!

 

PS Pošto ova  idiJotiknja od sestre povremeno svrati na moj blog, samo da joj kažem… Volim te! To što si ti zaljubljena i zaboravna neće umanjiti moju ogromnu ljubav prema tebi ❤  Ko zna koga si vozila, pa sada prebacuješ krivicu na njega. Shvati ženo… dečko ti je bilDe. Ali te voli. I tebi je to dosta, ŠKK još oćeš!? 

34 responses to “Poklanjam jaknu veličine M

  1. ako je jakna bez nitni moja je! 😀
    izeš mi sve, treba mi jakna a ovo ludilo sa nitnama i metalno-plastičnim roščićima ubi, ni za šta nisu.. ne mogu čestito k’A žena ni pare na krpu da bacim!

    ps – jes’ da ne poznaDem ti sestru, al volEm i ja 🙂

      • Š’a tu ima da se objašnjava – ušla sam u aFto s jaknu i, kao što se da videti iz priloženog, iz istog izIšla bRez toliko spominjanog kamena spoticanja, kao dokaz prilažem fotku u bikiju. 😆
        DakleM, jakna je mEIne. Molim da dostava bude posrednim putem, jerBo ako se ustanovi da su mi rukavi krOtki moraću ili da skraćivam ruke ili da podižem kolena, a ni jedno ni drugo mi nije zgodno posle nedeljnog ručka.

        bla, bla, bla,

        srdačno vaša i naša Šunj upravo izvučena iz bubanj s novi džeket 🙂

        • Kako si ušla u auto? Sa KIM si ušla u auto? Šta ste radili na prednjem sedištu jer je jakna bila na zadnjem? Koliko puta ste radili to što ste radili i zašto? Naravno, podpitanje… Kako!? AJ sad tico…

          • tico, za 10 dana polazim na more, ostajem do septembra zato preskoči sva potpitanja i s jaknom dođi na vikend, aj sad ti meni gukni – imamo li dogovor? :))

          • A da mi poželiš visok plasman? Zlatnu medalju? I kako to misliš da ideš na more bez mene!? Po nekad te ne razumem Šunj… stvarno!

          • Lenčuga mog kalibra bi se pre blamirala 7 meseci na plaži nego patila 7 dana u teretani, zato želje, plasmane, medalje, čestitke i pozdrave prepuštam drugima. Poželeće ti neko od džentlEmena već, ja sam se oglasila čisto da se ogrebem za jaknu, al pošto se i za jaknu mora trenirati dižem dva prsta i kažem – nek putuje dalje, ja odoh na Ibicu, konačno. 😀
            Pošto si zauzeta, pisaću ti i slati slike. E, da, napisaću sa spoljne strane koverte velikim štampanim slovima NEDOSTAJEŠ MI!!
            nacrtaću i sErce, pa nek crkne komšiluk i Pera poštar :))))

          • Ne Pera poštar! NE! 😀

            Lepo da se provedeš, a fotke čekamo sa nestrpljenjem. Uredno ćemo da ih objavljujemo i računaj, od septembra si udata žena 🙂

  2. Ma, lako je utvrditi čija je jakna, jer, garant ima na njoj dlaka sa korenom, možda pljuvačka, krv ili spREma, pa poslati HorejšiJu na analizu. Što razbijati mozak?
    Pozdrav tvojoj sestrici s pitanjem: koji će ti jarac takav koji ćuti? Takvi su najveće muljare, jer, misliš, smotan je, a on muva li muva. Ne kažem da tebe ne voli, ali…
    šutni ga u peDU! 😀 😉

Оставите одговор

