Online konsultacije…

Gledam one nickove, totalno nemaštoviti…Situiran, Direktor, Zavodnik, Obdaren, Spreman, SamUstanu, Najlepši, Zabavan… Jednom sam kliknula na NEURO… ispostavilo se da je bolesnik a ne doktor… Šta li mu je ovo <<ORT>> ???

**************** 

LaBiLnA:  ortoped ili ortodox? ortofoto? ortopan?

LaBiLnA:  doktoreeeeeeeee …. ponašaj se u skladu sa Hipokratovom zakletvom, odgovori pozivu jednog potencijalnog pacijenta!

Posle 7 minuta…

<<O_R_T>> ortoped…:)

LaBiLnA:  ne zezaj!?

<<O_R_T>> šta te muči?:)

LaBiLnA:  luksacija patele*, daj rešenje 🙂

<<O_R_T>> koliko stara i kad je bila poslednji put:)

LaBiLnA: luksacija ili ja? 😀 obe prilično 😀 poslednji put 2000-te

 <<O_R_T>> i šta sad hoćeš sa patelom?:)

LaBiLnA:  paaaa… da je prodam nekom, pošto sam operisala, sad je kao nova, prešla samo 13 godina 😀

<<O_R_T>> e lepo, gde si operisala?:)

LaBiLnA:  na B.Kosi

<<O_R_T>> operacija po Insalu daje odlične rezultate kod luksacije patele

LaBiLnA:  nemam pojma, zatezali su mi nešto, ali mi opalili 16 šavova, grđa sam od Frankenštajna 😦

<<O_R_T>> aha….zatezali ti medijalnu kapsulu, paaa…ne može sve u životu:)

LaBiLnA: e jbg, bolje da je ostala luksacija … što mi udariše po estetici 😦 

LaBiLnA: ok, idemo dalje…ti si večeras dežuran… čukljevi 😀 

<<O_R_T>> nisam, sutra sam dežuran, ali na poslu:)

LaBiLnA: a dobro, samo pitam za savet, šta si se prepao 😛

<<O_R_T>>  za čukljeve?:)

LaBiLnA: ma da… daj neku domaću medEcinu

<<O_R_T>> ne znam, moram da vidim snimak:)

LaBiLnA: ah što si komplikovan 😛

<<O_R_T>> nema domaće, ili konzervativno, ili Aperacija:)

LaBiLnA: vala Aperacija ne uspeva tek da znaš, možda u nekoj ranoj fazi… igrate se vi puno sa pacijentima … cccc… sram da vas bude!

<<O_R_T>>  stvarno? ne uspeva? pa ti onda sve znaš, ja ću da ćutim:)

LaBiLnA:  pa ćuti, i slušaj primJedbe, ja sam ti glas naroda 🙂

<<O_R_T>> hm, primedbe slušam od sebi ravnih, bez uvrede:)

LaBiLnA:  ništa strašno, navikla sam na doktorsku sujetu i baš je simpa 😀

<<O_R_T>> hoćeš da ja tebi solim pamet u tvojoj struci?:)

LaBiLnA:  ako od 3 pacijenta znam 2 koji su očajni što su operisali čukljeve… to je 66,66%, ili grešim?

<<O_R_T>> grešiš….zavisi od pacijenta…..zavisi od vrste operativnog zahvata, pošto ih ima oko 200 samo za čukljeve….

LaBiLnA:  e uvek li nadjete neki izlaz i rezervnu opciju 😛 i uvek bude neka druga.. jasno, eeeee…. Hipokrate Hipokrate , mora da se okrećeš kao na roštilju 😀

<<O_R_T>> niko ti nije rekao da medicina nije egzaktna nauka?:)

LaBiLnA:  vidi, ja medEcinu svodim na meru razumnu prostom svetu, iz naroda

<<O_R_T>> pljuni pa zalepi princip? jbg, ne funkcioniše tako:)

LaBiLnA:  pa slažem se, promenite princip 😀

<<O_R_T>> upiši fakultet, pa promeni ti:)

LaBiLnA:  mora malo i da se radi i trudi 😀  Ijaoooooo sujeto doktorska 😀 volim ja dr… šalim se :*

<<O_R_T>> ne vredjam se ja:)

LaBiLnA:  ma o-kej, vidim da ti samo skačem po ganglijama, ali… dežuran si na chatu, moraš da me trpiš …ili ipak ne moraš? 😀

<<O_R_T>> vidiš da sam jos tu:)

LaBiLnA: vidim :)) i bas mi je drago 🙂 čime još da te maltretiram?

<<O_R_T>> smeta ti sujeta, ali ipak me pitaš za savet…:) tako da sam ja pobedio;)

<<O_R_T>> čime hoćeš?:)

LaBiLnA:  ma ja sam hipohondrična, opušteno 🙂

<<O_R_T>> znači sestro tebi bih sve izoperisao:) odmah protezu i kuka i kolena, pa malo rame….itd:)

LaBiLnA:  ‘načiiiii… za kanal sam …. priznajem 🙂  rame… kičma… ma sve me boli, kuk tu i tamo… zaškripi 😦 idi bre, da nisi ti neki mag? 😀

<<O_R_T>> nisam….ali obožavam skalpel;)

LaBiLnA:  čudo, mislila sam da više voliš kirete, ali ok… ima vas nastranih 😀

<<O_R_T>> to ginekolozi vole;) mada ih i mi koristimo:)

LaBiLnA:  pa mislila sam zato sto si muško, a opet ne pitah te..možda i nisi, nisam pratila u kom rodu pišeš

<<O_R_T>> premotaj unazad:)

LaBiLnA:  ma ne mogu, odoh da spavam, hvala ti na ćaskanju, valjda te nisam udavila puno 😉

<<O_R_T>> mogu misliti kako je kolegi kod kojeg ideš na kontrolu….:)

LaBiLnA:  pa nije se žalio 😛  i bila sam mu omiljena pacijentkinja + imala sam 36 godina i bila najMLADJA  🙂 možda zato 😛

<<O_R_T>> tek taj mora da je nastran…:)

LaBiLnA:  hahahahahaah moguće,  vrlo moguće :)))  gde radiš?

<<O_R_T>> u jednoj zdravstvenoj ustanovi:)

LaBiLnA:  svaka čast, koliko si platio? 😀

<<O_R_T>> hvala:)

LaBiLnA:  nnč

<<O_R_T>> nnč?

LaBiLnA:  nema na čemu

LaBiLnA:  idp… i drugi put

LaBiLnA:  rp … recept 😛

<<O_R_T>> e….današnja mladež i njihove skraćenice…:)

LaBiLnA:  mladež??? e kad smo kod mladeža.. imam i taj problem 😀 ali o tome drugi put, kad sam trezvenija 🙂

<<O_R_T>> javi se kožnom:)

LaBiLnA:  a neeee.. ti si mi simpa

<<O_R_T>> znam, mnogima sam:)

LaBiLnA:   vidiš da se razumeš u sve kao ona Mara 😉

 <<O_R_T>> a šta to koliko sam platio?:)

LaBiLnA:  e al ti kasno pališ 😛

<<O_R_T>> palim kad ja hoću:)

LaBiLnA:  pa radno mesto… titulu.. ima tu puno pojmova 😀

<<O_R_T>> pa vidi….uglavnom nama plaćaju, ali nemoj nikom da kažeš:)

LaBiLnA:  znam bre, ali smanjite malo… jesi ti čuo za ekonomsku krizu? mis’immmm imajte milosti

<<O_R_T>> pa ti onda kod kuće uživaj sa patelom i čukljevima, i možeš kod Mare:) ili lepo emigriraš u inostranstvo, ali tek tamo će te odrati:)

LaBiLnA:  hahaahhaha…e ovo je bilo nisko 😀 cccc… doktore, doktore… ma ja sam se saživela sa svojim hendikepima 😀

<<O_R_T>> to je već krajnji stadijum u literaturi psihologije i psihijatrije:)

LaBiLnA:  hahahahaahah slažem se i cenim tvoje stručno mišljenje

<<O_R_T>> prvo imaš nevericu i odbijanje realnosti, pa posle bes, pa onda tugu…..i na kraju dodje pomirenje sa sudbinom:)

LaBiLnA:  ni jedan dr do sada nije tako brzo uspostavio dijagnozu… haahahahhahahaha tačno! 😀 idi bre, suze mi podjoše :)))

LaBiLnA:  nadam se samo da nisam suicidna…a opet.. možda i jesam…

<<O_R_T>> dobro je, bar ti nisu suve oči, može i to da bude simptom:)

LaBiLnA:  😀 pa vidi, ulazim u klimaks… kažu sve se suši… znači.. i OČI 😦 e doktore, slatko ti mene nasmeja, produžio si mi život bar za 20 min

<<O_R_T>> hehe….znači jajne ćelije pakuju polako kofere…:)

LaBiLnA:  ma da bre… srećan im put 😀 ja se lako rastajem od organa,organela..organizama, samo onaj rad… ćao/zdravo… ne trebate mi više 😀

<<O_R_T>> kakvu bih ja tebi dijagnozu složio iz ove tvoje autoanamneze….ne bi te Dunav oprao:)

LaBiLnA:  hahahahaahhaha  izvoli 😀 neću da se naljutim, keve mi Nevenke

<<O_R_T>> ne ne, bolje i za mene i za tebe:)

LaBiLnA: daj mi šifru, ma neću da se ljutim pobogu, otvaraš mi oči ove moje sušne

<<O_R_T>> pogledaj pod F:)

LaBiLnA:  a nije sh???? huh…dobro je, ja sam se nekako plašila te shizofrenije

<<O_R_T>> a mozda je i sh….:)

LaBiLnA:  e pa doktore,nemoj da vrludaš, ili si dr ili nisi…daj šifru pa da mirno spavam i da se mirim sa sudbinom kletom :)

<<O_R_T>> ili da ti dam odmah „savet“?:)

LaBiLnA:  ma sve može, vidiš kako sam pomirljive prirode, pucaj!

<<O_R_T>> a opet, to se kosi sa zakletvom svetom koju sam dao….tako da….ne može:)

LaBiLnA:  ma na chatu smo, opušteno, ne mogu da te tužim, pucaj bre! 🙂

<<O_R_T>> pusti ti to, sve avaksi vide:)

LaBiLnA:  pu bre, kak’i si…nikaki

LaBiLnA:  e kad smo kod niKAKI…dobro me podseti…stolica.. neredovna 😀

<<O_R_T>> jedi žitarice:)

LaBiLnA:  ja žitarice? šta je bre s’ tebe? ja od žitarica ne mogu ni onu glupavu bonžitu, dulcolax je zakon 😀

 LaBiLnA:  gde ode????

<<O_R_T>> izgubila si me kod dulcolaxa:)

 <<O_R_T>> portalac nisi jos probala?:)

LaBiLnA:  portalac? šta je to?

<<O_R_T>> probaj:)

LaBiLnA:  hoćeš da ti nabrojim šta sam sve probala?

<<O_R_T>> ajde srećo, samo mi reci prvo koliko imaš godina:)

LaBiLnA:  ma dovoljno…ja sam ti devojka u telu starice, a telo za opelo  😀

<<O_R_T>> jesi se bar dobro udala?:)

LaBiLnA:  ma sve sam odradila od a do š, sada idem iz početka, kao beba.. prvi koraci.. mali za mene a veliki za čovečanstvo, tražim novog muža,  tj ne baš novog… nego „novog“ .. a starog i bolešljivog

<<O_R_T>> po bolnicama ili…?:)

LaBiLnA:  za sada na chatu, meni je bitna komunikacija pre svega 😀

<<O_R_T>> tebe samo zbog ove izjave mogu da uhapse:)

LaBiLnA:  štoooo???  pa ja činim humano delo… pobogu, dobro njemu, dobro meni… i još pričamo, pa ‘de to ima BRE!?

<<O_R_T>> a tebi još bolje kad se on slučajno oklizne i udari glavom, jel tako?:)

LaBiLnA:  pa to bi bilo najbolje…da bude slučajno 😀

<<O_R_T>> eto doktore, pao u kadi…znate već..starost…:)

LaBiLnA:  pa eto… šta ćeš... pusti ti to, imam ja pregrst ideja 😀 samo jos da nadjem muža i ja sam bre na konju 😀

<<O_R_T>> jbt….kad bih skupljao pacijente na ovom chatu ne bih znao šta ću od posla:)

LaBiLnA:    bio bi BOG, samo te jebe sujeta… pa nećeš chatere za pacijente 😛

<<O_R_T>> baš ti smeta moja sujeta,a? 🙂

LaBiLnA: a jok bre, to mi je kod vas najsladje

<<O_R_T>> kiselo groždje…:)

LaBiLnA:  znači, kada bih mogla da biram..udaja ili da ćaskam sa sujetnim dr… odabrala bih ovo drugo
 LaBiLnA:  nego kako ja mogu da odem u peMziju..mogu li tebi da platim da mi daš neki papir? ono kao… neko naprsnuce strašno… 😀

<<O_R_T>> to si mogla devedesetih, danas ne možeš ni da platiš:)

LaBiLnA:  daj bre smisli nešto 😦 ja sam devedesetih bila puna energije 😀 tada mi nije trebala penzija nego .. sponzor 😀

<<O_R_T>>  evo recimo gurneš ruku u cirkular….ili podmetneš nogu pod kamion…odmah dobijaš invalidsku:)

LaBiLnA:  nogu pod kamion… Hm… pa šta ako dobijem SAMO nekrozu!?  rizično je to moj dr…

<<O_R_T>> još bolje, dobiješ amputaciju, to ti je penzija iz keca u kec:)

LaBiLnA:  eeeee pa to mi niko ne garantuje, nego ovo sa cirkularom bi mi igralo 😀 ma videću, lak mi je posao…možda i izdržim do penzije ako me ne ubiju čukljevi 😀

<<O_R_T>> ako nisi pijanista, gurni ruku, a za čukljeve staneš na prugu:)

LaBiLnA:  pa i ja sam nesto razmišljala, kako operišete te čukljeve.. to je to.. pruga ili ortopedi..isti djavo 😛 a ovo za cirkular… pa ko će da kuca umesto mene??

<<O_R_T>> i za to su pametni ljudi našli rešenje…..voice-to-text program:)

LaBiLnA:  eeeee nisam znala za to, vidiš… onda cirkular možda i padne 😀 vidi dr… tebe je meni večeras sam Bog poslao, pun si bre ideja i radikalnih poteza (rezova)

<<O_R_T>> hm, a ko je tebe poslao meni…:)

LaBiLnA:  ma ja sama.. dosada… sudbina, ljubav.. šta li…zvezde… čukljevi..ma ovo tvoje ORT … me privuklo baš

<<O_R_T>>  šteta, ja volim mladje:)

LaBiLnA:  e što mi krivoooo 😀 ne pitaj 😀

<<O_R_T>> vidiš da ne pitam, inače nikad kraja:)

LaBiLnA:  pa ništa, ne vredi dalje da te muvam…odoh da spavam, da okrepim dušu i zmijsko telo 😀

LaBiLnA:  ajde ćao 🙂 hvala na druženju i savetima 😀

<<O_R_T>> lepo spavaj:)

LaBiLnA:  i ti 🙂

* luksacija patele = iskakanje čašice kolena (slobodan prevod autora posta)

****************

Da zaključimo… Odlično bi bilo kada bi svaki chat imao po nekog dežurnog doktora, za početak bar internistu… i psihijatra… 

PS Fotku maznula sa Kupinda, vratiću im sutra… ili malo sutra

19 responses to “Online konsultacije…

  1. Dizdrzis do penzije? Pa zar tebi nije jasno da u Srbiji niko (raculjajuci i mog Kuma, on je vec dvaes godina godinu dana pred penzijom i jos uvek je optimista) u naredni trista godina nece docekati istu?
    Cudi me da ti doktor (vidise – pametan coek) nije skrenuo paznju na to, cudi me…
    Pod cirkular, dabome, pa ako te se invalidska seti – setise.

  2. Dobro Labilna, gde se seti luksacije patele..imam taj problem od 1984 godine..kuku ala boli kad se to desi..i operacija nije vredela, ona moderna, artroskopski riliz obe patele..
    A ovaj Dr je bio ok, mada me razočarao što voli mlađe..što ga ne pita koliko ima godina 🙂

Оставите одговор

