I dok traje finale Lige šampiona, nešto kontam…

 

Jednog dana, kada moje zmijsko telo bude napustilo ovozemaljski svet, proglasiće me sveticom, što je i očekivano.

Čega bih ja bila zaštitnica, pitaju se vaše pametne glavice …

kupus

Da, da! Pogodili ste!

Društvenih mreža 😀

Dobar deo svog slobodnog vremena odvojila sam da zabavim ovaj naš napaćeni narod + dijasporu  … pa makar to bilo i preko moje  virtuelne grbače. Šta me košta? – Ništa. A nekoga to zabavi. Pa malo li je!? 

Logično bi bilo da se slava nazvana mojim nik nejmom  slavi subotom.

Dakle, odredili smo čega sam zaštitnica i kojim danom ćete me slaviti 🙂

Kako bi trebala da izgleda moja ikona sveta, još nemam neku ideju, ali… u jednoj ruci bi  morao da bude lap top. U drugoj možda knjiga… u PDF-u  🙂

Plašt bi umesto 4 ocila mogao da ima 3 www, i neke šare u vidu zlatotiska i linkova koji vode ka mom blogu. 

http://sketchtoy.com/33710492

Ispod moje desne noge bila bi planeta Zemlja – simbol moći u virtuelnoj dimenziji, ako niste znali… 😛

Ispod leve noge bila bi muška glava, mada može i neka svinjska, teleća, od jaka, gnua… 

Šta se sada pitate čemu glava? E samo bi nešto da zapitkujete… a niko na more da me vodi! Zbog balansa! 

http://sketchtoy.com/33712767

Oko vrata bih imala đerdan od slova .. simbol pismenosti, elokvencije, stila pisanja…

Pojas bi bio od kablova o koje bi visili usb-ovi raznih boja, simbolizujući sve rase sveta 

http://sketchtoy.com/33713864

Oreol se podrazumeva.

Na nogama bih imala isusovke koje simbolizuju moj težak put kroz virtuelni prostor posut trnjem, zlim jezicima i ljubomornim ženama. 

Nedostaje mi ime…  Sveta Jelena, Sveta Marija, Sveta Jelisavet, Sveta Pet …  

Sveta Netka! 

Sveta Netka Subotarka

Nego, da vas pitam  … pošto sam bezbožnica, možda ne mogu da me kanonizuju… Što bi ono rekli: Džaba sam krečila! 

I još nešto…

Kako je ovaj što je ukucao „ebane baka“ došao na moj blog?? Molim da mi se objasni! 

68. minut 1:1

Idemo Borusijaaaaaaaaaaaaaaa go go go! 

42 responses to “I dok traje finale Lige šampiona, nešto kontam…

  1. O Sveta Netka,
    o moćne sile,
    bacite jedno pečeno pile!

    😀 Skroz naskroz planiram da podržim tvoju netizaciju (pošto vala mislim da ti ne treba ta kanonizacija 😛 ) samo seti se nas raje pa peci piliće i šalji! 😀

  2. Ću da vidim da tekstualno obradim neku prigodnu pesmicu ( to mi uža specijalnost 😀 ) za svečani čin proglašenja…Al pazi nemoj da očekuješ neke bla bla truć pesmice, to će biti neke dubokoumne tipa kraj oltara stojiiii ikonaaa svetaaa hahahhahahha

Оставите одговор

