VB poziva WordPress u ispovedaonicu!

Dobar dan WordPress…

Dobar dan Veliki Brate…

Kako si ovih dana WordPress?

Malo uspavano, ovaj narod počeo da posustaje sa pisanjem…

Imaš li ti WordPress  neku ideju kako tu učmalost da prevaziđemo?

Nemam Veliki Brate, stvarno nemam…

Jesi ti WordPress razmišljao o tome da ljudi osim što vole da pišu, vole i da ćaskaju?

Nisam, Veliki Brate… ne znam na šta misliš, pa neka ćaskaju, ko im brani?

Da li si ti WordPress njima tehnički omogućio da ćaskaju?

Jesam Veliki Brate, putem komentara..

Da li ti WordPress zaista misliš da tako može da se komunicira u realnom vremenu i irealnom prostoru?

Nisam to imao u vidu, zaista…

WordPress, ti si u kući Velikog Brata i moraš da postupaš po pravilima kuće. To ti je valjda jasno? Potpisao si ugovor.

Jesam, Veliki Brate, svestan sam situacije.

Da li ti WordPress znaš da bi time ovaj sajt imao mnogo veću posećenost?

Razumem, Veliki Brate, tačno je…

Da li ti WordPress znaš, da, što je veća posećenost,  to je i veći profit?

Jasno Veliki Brate… jasno kao dan…

Ovonedeljni zadatak je da ti, WordPress, omogućiš ovom poštenom svetu da komunicira kako je Bog rekao – putem chata.

Pa, Veliki Brate… ne znam, ne pitam se samo ja…

Ovo je naređenje. Ako to ne uradiš, nominovaćemo te i bićeš trajno izbačen iz kuće Velikog Brata. Da li je to jasno?

Jeste, Veliki Brate… odoh da razmislim…

Odoh i ja WordPress…. 

Pa-pa!

 

27 responses to “VB poziva WordPress u ispovedaonicu!

  1. Dragi VB dobro razmisli, ova Labileta ima stav i sad ti traži prstić ali neŠ se ni osvrnuti a ode ruka do ramena! 😀 Čet, pa video čet, sledeće je soba..pa eto nas u VB sve lajavi wordpressovci 😛

  2. Chat? Svebjato poapsio…
    Em sto to nije za nas sporomislece, kojima treba da promislimo po dan -dva o komentaru pre nego ga otkucamo, em sto i inace volim da apsim.
    Uostalom, dvoje su se tako smuvali preko chat-a i neb da rizikujem…

    A sad neozbiljno…to bi bio dvosekli mac i wp verovatno zna zasto ne uvodi ni chat ni neki drugi vid privatne komunikacije.
    Da, dobila bi se brzina u reakciji (bolje receno – interakciji) i svi oni kvaliteti i mane koje privatna komunikacija kao takva nosi sa sobom, ali bi se isto tako fokus pomerio sa tekstova kao takvih i wp verovatno prilicno brzo pretvorio u joj jedno mesto koje iza paravana blogovanja pre svega sluzi za muvanje, druzenje itakote gluposti. Iz prostog razloga sto je to u prirodi coveka.

    Eto, recimo, na primer, uzmimo, nicimizazvano, moj Slucaj…sve ovo iznad sam kucao samo da bih zadovoljio formu koju blog kao takav trazi, a sada prelazim na sustinsko pitanje:
    Imal neka Intelektulka bezsisa odlicna u krevetu a okrenuta duhovnim vrednostima kad nije zauzeta obavezama u kujni?
    Ne? Dobro, samo sam…

  3. Draga LaBILna,pišem jednim prstom lijeve i s dva prsta desne ruke, jer sam porezala dva prsta lijeve ruke nožem, ali moram ovo napisati: žao mi je što nemam vremena pročitati sve tvoje postove, na koji god naiđem valjam se od smijeha, a to obožavam.
    Moj sin prepisao je mom mužu i meni lijek protiv utučenosti – svaku večer moramo pogledati jednu epizodu Mućki ili Seinfelda. A ja sad imam i tvoj blog. O hipohondriji – ja sam bila teški hipohondar. Svi su mi govorili da će to proći kad budem imala djecu. A tada je postalo još gore, bila sam hipohondar puta tri. Sad više nisam, našla sam nekoga kome vjerujem i ne idem doktorima. Ne da mi se da mi nađu što nisam ni tražila.

    • @vesnadrazan

      Ti grdna ovde došla kao sa fronta 😀 Treba li da zovem Hitnu? 😉

      Od serija pod „obavezno gledati“ još i; „2 1/2 muškarca“, „Kako sam upoznao vašu majku“, „Svi vole Rejmonda“, „Svi mrze Krisa“, „Prijatelje“ i naravno „Alo-alo“

      Želim ti brz oporavak 🙂 Cmok :*

Оставите одговор

