Dok se vi … hm-hm… ja spašavam Planetu!

Umesto da današnji dan započnem lepo, kako i treba – tucanjem, ja sam ga započela ubistvom. I, što je najgore, uopšte ne osećam grižu savesti. Naprotiv!

Zašto?

Zato što bi isti, da sam imala bebu, mogao da joj napravi ovo

Ili, da me je ujeo, mogao je da mi napravi ovo

Da nije ujeo mene, ujeo bi nekog od vas. Znači ja sam mogla da budem žrtveno jagnje. Realno nisam, ali šta bi bilo kad bi bilo!? Bilo bi ovo:

Žrtveno jagnje

Ja, kao što ste i sami zaključili, spašavam Planetu, dok se vi tucate… Sram da vas bude! 

 

Samo vas posmatram… 

Pa jedite danas jagnjetinu…

Prijatno!

Beeeeee…. 

Hristos voskrese 🙂

22 responses to “Dok se vi … hm-hm… ja spašavam Planetu!

  1. Hej,ladnokrvni ubico, smesta dasi nastavila ubedjivanje sonoga Rudari…..i bogtepita štadalje. Em mi jako zabavno da se unosim u vaše dopisivanje, udvaranje neće pominjemo, em tu nema nikakvi žrtava. Na današnji sveti dan.

  2. Vaistinu Voskrese! Obožavam te, ali ja mislim da to već znaš. Ja juče zamalo da ne umrem zbog prskanja biba, krpelja, komaraca, čega već..gušio me je satima taj miris koji su prskali sa zemlje, ne iz aviona..i to dva puta u mojoj ulici!

  3. I koga si do kraja umlatila tom macolom?
    Moja drugarica je pre neki dan, tako sredila miša i vriskala, usput, jer, da joj je ušao u slikarski atelje, napravio bi štetu, nezamislivu. Morala je da ga dokrajči, a ja sam pobegla jedno sto metara i udarala rukama po ušima, da slučajno nešto ne čujem!

  4. Ajd ko reko, ako već ne gledam VB da bacim pogled ovde…pa ovde ima svega: isti VB! Satare, muvanje, merenje…ccc 😛
    U odbranu Baneta- čovek otišao da se pripremi za primanje leka, ovaj davanje…sad već ne znam koj će komu… fin momak totalno 🙂
    A za komarce: samo opušteno! Uštedećeš na krečenju, samo ih nekako ubedi da se ravnomerno raspoređuju po zidu kad ih mlatiš 😛 Još ako ti pride dođu i oni šareni sa Zapadnog Nila…ee milina od šare 😀

Оставите одговор

