The winner takes it all… Ili kako je Microsoft pao u mojim očima doživotno!

Obogatila sam se preko noći, a da to nisam ni znala. Čudan je to osećaj. Kada nešto isčekuješ, pa se nadaš, pa ti se ta nadanja ostvare onda ima mesta i radosti. Ovako… nisam stigla pošteno ni da se obradujem 😦

Juče otvorim e-mail kad tamo poruka od Microsoft-a. You are a Winner!

Ju! Umal’ se ne zapalih od ovog varničenja.

Čitam mail.

Čitam a mislim se… jaaaaaao pa kad ‘laaaaadno dam otkaz i samo kažem FUCK YOU! I dodam TRT! I pokažem srednji prst! I još priredim zabavu za sve! Ono… ima se, može se… A sve na nivou, levela HIGH! 

Pa opet čitam, pa se češkam po mindži  punđi. Šta ću grdna sa tolikim parama!? 

Slagala bih ako ne bih priznala da sam sebe već videla na Maldivima, u senci neke palme, kako držim papir i olovku u ruci i kujem planove za budućnost. A na spisku: 5 stanova, troje kola, neke krpice, kofer nov obavezno, krema za sunčanje i naočare od Kineza za 200 dindži! 

Oprezno čitam još jednom. Sve lepo piše. Imam i kod. I kome da se javim, ako mi nešto nije jasno… Moje je samo da dopišem ime, prezime i još par sitnica i pare ŠLJAS na račun! 

Ček, ček… pa nisu mi tražili broj računa!? Microsoft-e Microsoft-e… zar takva sitnica da ti promakne? 

LM, raspitam se kod nekih ljudi koliko je kompanija sa hostingom @microsoft.com ozbiljna firma, te mi rekoše VRLO. 

E, kad je VRLO, mora da imaju neki kontakt telefon. Google brate/prijatelju pomagaj! 

Yes! Ta VRLO ozbiljna kompanija postoji i u Srbiji. Sa sve kontakt telefonom (za neupućene, mojom najdražom spravom na svetu posle kompa). 

– Dobar dan.

– Majkrosoft, izvolite, Dragan pored aparata.

– Draganče, sine… Možda nisam na pravoj adresi, ali je l’ ti poznata neka nagradna igra pod okriljem Microsoft-a, u kojoj ja dobijem neke silne pare, pa kupim pola tvoje firme i moju celu? 

– Ha, ha, gospođo, koliko sam ja upućen ne. A o čemu se radi? 

– Ma ŠILJU mi neke virtuelne pare, pa ne znam na kom sajtu mogu da ih potrošim. Ti bi kao zaposleni u tom Majkrosoftu treb’o da znaš ko prima vašu valutu. 

– Pretpostavljam da je u pitanju spam, smeška se sin Dragan… 

– A zar vi kao ozbiljna firma imate te spamove? Ko će sada da vam veruje!? Ja bre ‘oću pare BRE! 

– He, he… a koji je iznos u pitanju? 

– Ja to sinko ne umem da pročitam, ali… gledajući ove silne nule.. ček, ček… to bi bilo… ihaaaaaaaaaaaaajjjjJJJJ, ima i za mene i za tebe, ako hoćeš. Nije mito, samo moja dobra volja, da te teta obraduje 🙂 

– Dešava se s’ vremena na vreme da naši korisnici dobijaju spamove. Eto, nažalost i vi ste jedna od njih. Žao mi je, na spamove ne možemo da utičemo, toga nismo pošteđeni čak ni mi. 

– Ok. Hvala, ozbiljni dečače neozbiljne firme. 

I tako… Ajd’ sad ti veruj Microsoftu!

Ispada da sam ja u stvari bogatašica samo u inboxu mog e-mail-a. I, pošto se i dalje nadam da je Microsoft ozbiljna firma, ja vam taj dokument ne prikazujem. Moram još da se raspitam. Ali vam jedno obećavam, ako sam dobila 1% od navedene cifre, sve vas vodim na večeru u Skadarliju.

Mada, kad bolje razmislim… Zašto da vas vodim na večeru. The Winner Takes it ALL!

19 responses to “The winner takes it all… Ili kako je Microsoft pao u mojim očima doživotno!

  1. … ja sam to dobila jedno tri puta… Prvi put sam bila u maštolendu jedan čitav dan.. a onda shvatih kao i ti… Sledeća dva puta samo se kiselo najsmejah… Upravo to – ozbiljna cifra – neozbiljnog nam Mikrosofta 😀 Svaka čast i da, Abba je legla kao pravi šlagvort za ovu cifru… 😀

  2. Devojčice Labilna, srećom po tebe, te si još mlada i neiskusna, al’, kad porasteš, znaćeš da neeeeeema više ozbiljnih firmi koji ti daaaaaju lovu na lepe, treperave, okice i to još virtualne! Slušaj baka Dudu, nasedala je i ona na takvu NADU! :d

  3. Jebes pare (mada i meni trebaju naocare za sunce, ubi me ovo februarsko), al zasto ja ne dobijam spem? Uopste, bre. Nisam ja probirljiv da mora da bude od Majkrosofta.
    Niko me ne sljivi ni dva posto. Tuzan sam, da se tako jadajuce izrazim.
    Pa nisam ja najgori! Dobro, mozda i jesam, al nie to tema…
    Sta sam ono teo da kazem…ah, da…Nepravda, patotie!

  4. Oh, koliko sam puta dobijala slične poruke, a u novije vreme pozive da zarađujem preko interneta. Lepo je što postoji ona malecka kanta za otpatke.
    Ti si vrlo lepo opisala svoj doživljaj.
    Zaista bih volela da je istina, ja se uvek radujem sreći svakog čoveka, samo tako se mogu nadati svojoj…

Оставите одговор

