Crv sumnje…

Nije da ne verujem ljudima, baš naprotiv… Jednostavno hoću i želim da verujem.

Juče mi je u gostima bila drugarica sa dečkom. Prvo je stigla ona, a posle 2, 3 sata svratio je i on na kafu. Naravno da smo, dok se nije pojavio, pričale o svemu, pa i o njemu i njihovom odnosu. I, po njenoj priči, to bi bilo TO… fale samo neke finese materijalne prirode.

Ima pažnju, ima nežnost, ima solidan sex (solidan, jer kaže da zna i za bolje), čak on uveliko razmišlja da počnu da žive zajedno. Jednom prilikom je i zaprosio. Valjda mu došlo… 

Ona je razvedena, on je razveden. Ona ima dvoje dece, on takođe. Ona radi, on radi.

I sada se vi, premudre moje glavice, pitate gde je tu problem 🙂

Problem je u tome što on, koji potencira taj život u dvoje, nema nameru da nju (odnosno njih) dovede kod sebe na gajbu, nego da pozove svoju bivšu ženu da se vrati u stan kod svoje dece, a on da se preseli kod moje drugarice.

Hm… nije da  sam sumnjičava, ali meni tu nešto smrdi…

Realno, gledajući sa strane, njih dvoje su baš lep par. Slažu se solidno. Dvadeset meseci su u vezi. Sve to funkcioniše normalno. Bude i nekih nesuglasica koje brzo ispeglaju, što je normalno…

Pa gde je tu kvaka!?

Aaaaa…. tu je KVAKA!

U životu sam uvek volela da sama donosim zaključke o nekome. A ne da mi neko natura svoje mišljenje. Naročito ako je taj neko meni slabo poznat.

On se pojavio par sati posle njenog dolaska. Upoznasmo se i… sledeća dva sata ja sam slušala samo njega kako se hvali.

Ne u smislu koliko je zaradio, šta je postigao, kako se negde proveo..  Sve vreme je pričao kako je voli, obožava, kako je ona jedna i jedina žena u njegovom životu i kako ona to zna, pa se ponaša vrlo često bahato, kako stalno mora da joj dokazuje da je voli, kako je plakao dok je ona bila na operacionom stolu, kako je odvukao sa nekog rođendana jer je ona bila bela kao kreč, kako ne zna odakle joj stomačić, jer kada se skine, ona je najzgodnija žena na planeti, kako je bila leeeeeepa posle operacije, pri tom mi pokazujući sliku u mobilnom gde ona grešnica izgleda kao posle meča sa Tajsonom, kako je on bio zabrinut jer je ona mogla da umre na operacionom stolu i još milion budalaština ja njoj… ja njoj, ona mi je …

Hm.

Nije mi se uopšte dopao. Osim fizički, zaista izgleda fino. Ima čak i boju glasa koja se meni dopada, ali malo usporeno priča, da bi valjda meni, kao debilu koji ga sluša, bila jasna svaka rečenica koju je izgovorio u JA-pa-jaNOJ-fazonu.

Da ga ‘ebem.

Dok nije došao nas dve smo pričale kako je Bog rekao.. blablablablabla, a njegov ritam je bio blaaaablaaaablaaa… tako nekako. Baš me je nervirao. Stvarno! 🙂

I danas nešto vrtim film…

On nju, za tih 20 meseci, nije upoznao ni sa svojom decom, ni sa njegovom majkom, ni sa sestrom, dok je ona njega vodila u vikendicu sa svojom decom, spava kod nje u stanu gde žive njena deca, ide kod njenog oca koji mu daje punu podršku da je što pre zaprosi, išli su kod njenog brata… poznaje sve njene drugarice, prijatelje…

Meni tu nešto stvarno smrdi na trulo.

Svojim prelaskom kod nje, njegova plata bi se prepolovila, jer bi morao da daje polovinu zarade deci. Od te polovine on trećinu izduvani, a ostalo valjda troši na gorivo i ostalo-ne-znam-ti-ni-ja-šta… a i ne moram da znam 😀

U neko doba danas, stiže mi sms od drugarice: „I, kakvi su utisci?“

Ja: U gužvi sam, nazvaću te malo kasnije.

Da ne bih odvalila neku glupost, posavetovala sam se sa svojim koleZinicama. Jednoglasno smo rešile da to bude odgovor tipa… „Lep ste par“.

Što ste ubavi

Nakon par minuta…

Ja: Hejjjjj ćaoooo, jesi u gužvi?

Ona: Evo me u Maxiju na kasi, i kakvi su utisci?

Ja: E dečko ti je super. Baš lepo izgleda. Baš ste par.

Ona: Ne čujem te, signal je loš, zovem te za minut.

 

Idupič!

Zove za minut: „I, kakvi su utisci?“

Ja: Eeeeee, super ti je frajer, onako baš je dasa. Lepo izgledate zajedno, par ste. Vidi se da je fin, vaspitan, da ima manire..

Zemljo, otvori se i progutaj me!!!

Ona: M-hm. Misliš, a? Ok, evo ga izlazi iz kola, čujemo se, ćaoooo

Ma ćao zdravo!!!

I nešto se mislim… Baš sam đubre. Mogla sam malo bolje da osmislim nastup 😦 Nešto ovako….

Gde smo stali… Zanesoh se… Ah, da…

Moja drugarica je jedna jaka, čak bih se usudila da kažem i prejaka osoba, samouverena, emotivno stabilna, žena koja zna šta hoće.

Zna šta znači zajednički život sa nekim, i sada, u zrelim godinama, zna da ne sme da napravi grešku. Ne žuri. Ima puno planova u vezi budućnosti nje i njene dece. A on ako se uklopi, upada. Ako ne, e jbg…

Nisam joj rekla kakve me misli more. Ne bi bilo lepo da se javi neki crv sumnje, koji može da počne da izjeda iznutra, pa da od komarca napravi magarca.

Ćutala sam. Rekla sam samo ono što je istina.

Ćutanje ne znači i odobravanje…

I…sada se pitam, da li sam dobro postupila…

Da li će moju savest da umiri činjenica što računam na njen razum i urođenu proračunatost?

Ne znam… nešto mi ne da mira…. 

50 responses to “Crv sumnje…

  1. Paaaaa, i ja sam tako mislEla i mislEla shta bih sve odgovorila tvojoj drugarici, al’ sam ondaK odluchila da ne kazem kako su lep par (poshto ne’m pojma kako koJ od njih dvoje izgleda), vec da kazem ‘vako, pa ko razume-ce u’vati poJentu:
    Posle mesec dana zabavljanja, kaže devojka svom dečku:

    Pa, dragi, mislim da je vreme da me predstaviš svojoj porodici.

    Na to on reče:

    Neće moći. Žena mi je na poslu, a deca u školi.

    • Jelena Bogosavljević

      Ma mnogo stvari tu ne štima, opsednuta sam ovim „slučajem“ 😦 Da se razumemo, nisam ja pričala priču o njegovoj finansijskoj situaciji, visini plate i potencijalnim obavezama prema deci, nego ona. Znači, svesna je sa čime bi raspolagala, uz dodatno pranje, peglanje, kuvanje, okupiranje prostora, itd… Po nekom njenom proračunu, još bi morala i da dotira neke troškove. Na svu sreću, planira da ga angažuje na nekim poslovima koje ima u glavi, tako da bi to bilo skroz ok i onda bi ova „zajednica“ tek tada imala smisla.

  2. Kad malo bolje razmislim, moj odgovor na pitanje o utiscima bi bio identičan tvom. Ne zato što sam dvolična, jedno mislim – drugo pričam, već pre svega zato što u takvim situacijama ljudi koji traže mišljenje zapravo ni ne žele da ga čuju. Jasno je da je ona oduševljena i bilo koji drugi, manje snažan, utisak sa tvoje strane ne dolazi u obzir. Zapravo, budeš li joj rekla šta zaista misliš, rizikuješ da te proglasi zavidnom, ljubomornom….

  3. uuuuhhhh… imala bih ja tu 2-3 o prijateljstvu….! ako si joj prijateljica, nije vazno sta ce o tebi misliti ako joj kazes u sta sumnjas…. ali, ako si joj prijateljica – zasto joj zaboga ne pomognes ?! tvoje misljenje je sigurno nece spreciti da udje u pogresnu vezu, ali upozorenje joj moze pomoci !
    o kakvom to prijateljstvu govoris ako nemas tri ciste da kazes svoje misljenje…. to se kod mene ne zove prijateljstvom…. to je u najbolju ruku neko „poznanstvo“…. sugavo….

    • @nedodjija

      Pitana sam kakvi su moji utisci u vezi njega. Ni reč je nisam slagala. Neke delove sam preskočila (da mi je bio dosadan i da ne vidim razlog zašto je sebe predstavio kao žrtvu)

      Veoma je svesna činjenice da bi on, samim preseljenjem, rešio svoj najveći životni „problem“. Prestaje celodnevno da brine o svojoj deci, nema više kućnih obaveza i može da se „komoda“ kod nje uz pun pansion i dodatne usluge (kuvanje, pranje, peglanje, čišćenje + užitak).

      AKo je ona toga svesna, ko sam ja da se mešam? Na kraju krajeva nisam ni bila pitana, Bogu hvala 🙂 Jedino u čemu je podržavam je da ne treba da žuri.

  4. Кажи искрено-кајаћеш се, кажи „искрено“-кајаћеш се…све у свему, после ј. нема кајања. Мислим да дати одговор није за пријатеља, без обзира шта он хоће да чује. Опет, пријатељи су осетљиви, увреде се кад нема текста који ишчекују. Ако својим одговором хоћеш да заштитиш пријатељство, ризикујеш да сутра мораш да живиш са ружним осећајем да си могао „све што осећаш да кажеш на време“. Изгледа да својим одговором штитиш себе од љутње пријатеља, а кажеш „јака је она…“, баш је била прилика да испиташ ту њену снагу.

  5. Ona deluje nesigurno čim toliko insistira na tvojoj proceni i „odobravanju“…Možda da na ono: „Lep ste par, super je frajer“ dodaš: nemoj žuriti…ipak ti to proveri….budi sigurna….bla bla 😉

    • @tangolina

      Upravo to, nema žurbe. Taj papir joj u životu ne treba, na kraju krajeva pa i neka probaju da žive zajedno, možda to i izađe na dobro… Mislim, i sada je dobro, ali će biti još bolje ako učestvuje u tom braku ravnopravno. Em će se on osećati mačo, em ga ona neće tretirati kao krpu.

  6. Retki su ljudi koji kada pitaju „šta misliš“? stvarno i žele da čuju iskreno mišljenje, najčešće im je potrebno podilaženje!? Slažem se sa komentarima Mirjane i nedodjije, mislim da samo od kvaliteta prijateljstva zavisi da li je pametnije nekoga usrećiti neistinom ili reći baš ono što se misli.

    • @Dragana

      Upravo mislim da sam vodila računa o tome da ne kažem neistinu, a da opet zadržim mišljenje o njemu za sebe. Na kraju krajeva, to je bio prvi naš susret. Volela bih da promenim utisak o njemu u nekom narednom, ali… kako kaže @Marko-Buki u svojoj knjizi „Drugi put je kasno za prvi utisak“ …

  7. Što se tebe tiče, potpuno se slažem sa nedođijom (odluči da li želiš da budeš drugarica, ili samo arica:), osim šro bih je ispravio – drugarica je već u vezi, ovde se radi o interesnim problemima, a tu je kvaka…
    Što se nas tiče (sLičnih godinica) mislim da je zabavljanje jedina zdrava solucija, čim se planira nekakvo seljenje (čitaj useljavanje) počne seljačenje i sranje. Isuviše svako tih godina već ima prtljaga za sobom i tereta na grbači da bi se to moglo pravilno raspodeliti na opšte zadovoljstvo. U tome je kvaka (TAJNA) ojjhaaaahahaha 🙂

  8. ‘vakoo.. S’ ove tocke gledista.. njemu nesto fali.. Ako ostavlja svoju decu danas.. sta ce biti sutra? Da ne pominjem to ne-upoznavanje posle tolikog vremena.. Rekla bih da mu ne treba zena, no majka….Ili je jednostavno emotivno prazan- naduvan balon. E, sad, ni sama ne znam kako bih reagovala.. a cim trazi tvoju potvrdu, znaci da je i sama nesigurna.. Volela bih da cujem neki kometar o ovome od strane pripadnika „jaceg“ pola..

  9. Milsim da si dobro postupila tim neutralnim stavom, jer ako je zaljubljena kao što izgleda da jeste ništa te neće razumeti čak će se i naljutiti. Možda da joj kažeš da ne žuri…ali diskretno nekako… ne znam…

  10. E, pa, ovaaaaako: ako ti je stvaaaaaarno baš, baš, baš, dobra drugarica, možda si trebala da joj kažeš prvo to što si joj rekla i onda, ali „nešto me žulja u njegovom ponašanju, ne znam baš tačno šta, morala bih još malo da blaaaaablaaaaablaaaaa, s njim da ti to NEŠTO, definišem“.
    To ja sada mislim, bistre glave, doduše malo neispavane, što ne znači da ću i sutra tako misliti.
    Ali, ako krenu da žive zajedno i pukne veza, onda ćeš joj reći sve ovo što si prećutala, pa postoji mogućnost da ti ona kaže: HEJ, ĆUSKIJO JEDNA, PA ŠTO MI SVE TO NISI REKLA PRE, ZNAŠ ONDA KADA SAM TE PITALA KAKVI SU TI UTISCI?
    Ajd, sad, laku noć, pa ti razmisli. 😉

  11. Onda da ga okupamo u soLnoj kiselinici? Properemo, Isperemo i Prosushimo. PosleN mozemo da ga zaspemo lavandom. Od lavande ce Nju (drugaricu) da zaboli glava…i stvar reshena! A?

  12. Priča je izuzetno zanimljiva, a i komentari su baš pravi. Mislim, pravo u metu.
    Ne bih potcenjivala inteligenciju drugarice, mislim da će ona još razmisliti i doneti pravu odluku. Te njegove priče, ona, pa ona, bile su da vas obe impresioniraju, no, on je pocenio tvoju inteligenciju. Biće kako bude, no, tebi je savest čista.

  13. Ako joj kažeš sve šta misliš, pogrešićeš. Ako joj ne kažeš sve šta misliš pogrešićeš. Bilo kako bilo, treba da veruješ u sebe i svoje odluke, kao i da veruješ u nju u njene odluke. Naravno i da veruješ da možeš da se menjaš, da si dovoljno dobar/a i da se sve stvari u životu dešavaju da bi nešto iz njih naučili. Kao i da veruješ da i ona može da se menja i da razume da se stvari u životu dešavaju da bi se nešto iz njih naučili. 😉

  14. Hmm..iskreno ne znam šta bih radila na tvom mestu..možda je bolje ne mešati se, jer oni mogu da se posvađaju, a onda pomire i ti ispadneš „grbava na slici“..opet..ako mi je stalo do neke drugarice, više bih razgovarala sa njom o manama ( neupoznavanje sa njegovom decom, porodicom, prijateljima), onda bi čula šta ona misli o tome. Definitivno je to čudan tip..10 mecesi nije 10 dana…i slažem se sa Ironijem, neka se zabavljaju, što mora da žive zajedno?

  15. Neka je njima sa srećom, mada meni tu ništa na sreću ne miriše. Malo je reći da sam sumnjičava, pre bih rekla da tvoja drugarica ima posla sa prikrivenim psihopatom. Ozbiljno to mislim, na osnovu ovoga što sam pročitala.

  16. Ja bih rekla da je ovo jedna tipična muška sponzoruša (sponzorušan?). Uvijek postoji način da ne zvuči surovo tvoje neslaganje s njezinim izborom: „Da je moj…ne bih pristala na takve planove. Ali…tvoj je, što god odlučiš nadam se da će biti ispravno“..bla,bla,bla. Fora su mi ovakvi likovi, a i žene koje se boje samoće.

  17. Prošlo je već pet mjeseci, baš me zanima što je poslije bilo, jesu li još zajedno, je li se doselio, je li ona i bez tebe počela shvaćati?
    Ja mislim da si postupila ispravno, nikad se ne treba miješati u nečiji život nataj način. Da vidim muža svoje najbolje prijateljice s ljubavnicom, ne bih joj rekla, samo bi „moji dojmovi o njemu“ bili loši. Ne bih joj rekla jer joj ne bi pomoglo, samo odmoglo. Ako ne zna da je vara, kao da je ne vara. Ako mu vjeruje, vjerovala bi mu i nakon što joj to kažem, samo bi na meni ostala negativna fleka, zauvijek bih je podsjećala na to. Naravno, nisam ja bitna, naprotiv, tko sam ja da se miješam u tuđu sreću. Jednom sam nekom svom najbliskijem rekla: ej, ona te vara, zar se nisi pitao gdje je bila itd. itd. A on je njoj povjerovao takve nebuloze da pas s maslom ne bi polizo, inače jako pametan čovjek, i došao sav sretan i kaže: sve mi je objasnila, zaspala je, nije čula telefon… Ja zinula. A ni tada ne bih ništa rekla da se nisam bojala da će sam otkriti na neki šokantan način, pa da će se napiti, potući, stradati… Pa sam ga htjela pripremiti, početi mu otvarati oči. Ali ne ide to. Dobro si postupila, LaBILna. I jako si pametna, duhovita i seksi. Nadasve otvorena!

  18. Повратни пинг: Tu skeri ili…. Mene mi je ovo mnogo čudno… | Labilna

  19. Meni se ova kombinacija ne dopada. Necu da ponavljam tvoje „dokaze“ odozgora, nema potrebe.

    Iskrenost je nedovoljno cenjena osobina, sto jes’ – jes. Licno, vise bih volela da joj kazem sta mislim, a i meni slicno da uzvrate. Ako mi je neko prijatelj znaci da je to mesto debelo zasluzio i obratno. Od kvaziprijatelja iskrenost ne bih ocekivala niti mnogo verovala u izreceno.

    Cinjenica je da, ukoliko, kazes sta mislis (a to moze da se izvede lepo, diplomatski, bez vredjanja) mozes da joj se zagledas u ledja, zauvek, ili ce da ti se zahvaljuje za neki period jer si bila otvorena. To njeno „Hmmmm…“ nakon tvoje konstatacije kako su fin par verovatno znaci: pa…nisam bas sigurna da tako mislis ili…ma nisam ni sama dovoljno ubedjena u to.

    Ako uleti u brak, a ispostavi se da ti je procena bila dobra, moze se desiti da ce joj pasti napamet da nisi bila iskrena. Ipak si ti neko ostrog jezika, bez dlake na njemu te je mala verovatnoca da toliko pogresis u proceni. A ako sve sa njima bude super … prosto ne znam kako ce taj film da se odvija jer iz tvog pisanija taj pravac ne vidim.

    Da rezimiram: Glasam za iskrenost diplomatski izrecenu. Ali, posto nisam ja u pitanju vec ti, ucini sto ti savest nalaze i zivi sa tom odlukom i onim sto si ucinila. Ne vidim trecu varijantu…

Оставите одговор

