Pr0g0nim ljude p0 sajt0vima ….pa ŠtA!? :)

trudnica

Ja: Ćao, ne želiš da ćaskamo?! 😛

Šilja: Hmmmmm….
Ja: Šiljo!!! cccc….
Šilja:  Ovo lici na…
 Ja: MENE 
Šilja: Qrac na biciklu!!!! 
 Ja: Maršššššš  
Šilja: 100ko!!!))))
Ja: Pa gde si idiJote ?
Šilja: Pa,gde si mi,ljubavi…Curice….Lepotice!!! 
Ja: Ma pali, psihopato! Što te nema na chatu?  Biće da sam te oterala. Eeeeee… što mi krivo 😀 Sada ću i odavde! 🙂 Šta radiš? Živ li si, zdrav… ‘eben? 
Šilja: Muvam maloletnice…
Ja: Klasika znači… još te nisu u’apsili 
Šilja: I sta si se sad ti uvalila i ovde….Mora ona,jbt…. 
Ja: Ja moram sve da probam ! Šta bre ima na ovom sajtu… Je l’ svaki psihopata ili …?
Šilja: Pa,ono..Ja sam mala beba! 
 Ja: Tu sam dve nedelje, tri…. je l’ ovde samo mašu kitama ???
Šilja: Cuti,ne smem ni da gledam u te kite…
Ja: Ma ja gledam… povremeno 
Šilja: Posle ni ne pisam po dve nedelje od sramote…))
Ja: Budala ostaje budala 
Šilja: ZAUVEK!!!)))
Ja: Šta je bre ovo… Krsta II ?
Šilja: Pa,znas kako to ide….Jednom bolesnik-uvek bolesnik!
Ja: Ma neka…ko zna zašto je to dobro …
Šilja: Karacu te na toj fenserskoj,odvratnoj beloj fotelji….)))
Ja: 
Ja: AhaM  ček sec…
Šilja: Setio sam te se puno puta,zivotinjo…
Šilja: Jesam,majke mi…
Ja: Joj i ja tebe … 100ko LAŽLJIVA 
Šilja: Ali,brzo odustanem….
Ja: Ček na poslu sam … samo minut…
Šilja: Sta me boli Qrac….
Ja: Čekaj idiJote
ŠiljaReci mi,molim te…
Ja: Molim te (rekla!)
Šilja: Hoces i odavde da me oteras?? 
Ja: Da, to je moja MISIJA 
Šilja: Kakav sam ja nesrecnik…..
Ja: Ja sam ti dobročiniteljka 
Šilja: Mala je Planeta za tebe….Nema od tebe bezanja… 😀
Ja: Nema , pa vidiš da nUmeš .. smotan si  i gde da bežiš? zašto ? i na kraju krajeva – od koga? 😛
Šilja: To ja hocu da me ti nadjes….Zelim..))
Ja: Računaj da si naĐen 😉  E… sad još da me oženiš… i ti si bre na KONJU 
Šilja: Gde da odem,jbt…..Na finski chat….)))
Ja: Ne, neeee… tamo sam pod nickom… Gertruda 
Šilja
Šilja: Moram da ti priznam…
Ja: Da me voliš? … ma znam, samo NISI moja ciljna grupa 
Šilja: … Da ja na ovakvu budaletinu nikad nisam naleteo…. 
Šilja: Niti cu!!!!)))
 Ja: hahahahaahaaaaaaaa Cmok!
Šilja: Ja nisam tvoja ciljna grupa…
Šilja: JA…
Šilja: LAZLJIVICE….. 
Ja: odakle ti sada 40 godina?! 40… a meni rekao 43… i to mi bilo malo  ccc…
Šilja: Kresnula bi me u tramvaju,djubre…. 
Ja: Čekaj minut
Šilja: Ma,doovaj ga…Hocu te celu!!! 
Ja: Idi u 3 lepe, suze mi idu od smeha a ušao mi kolega..ništa mu nije jasno 
Ja: Bićeš još tu?
Ja: Živ li si ???
Šilja: Upravo secem kaBl od interneta…
Šilja: Makazama…
Ja: hahahahahaha ne l00petaj, imaš wireless 😀 
Šilja: Da ides ti u picku lepu materinu…
Ja: 
Šilja: Sreco moja…
Ja: 
Šilja: Ljubavi….
Ja: ideš… znala sam 
Šilja: Cekaj da te glednem malo…
Šilja: Cek,cek…
Šilja: Pa,gde su ti sise,idiJotkinjo?? 
Ja: U doopetu 
Ja: Zaboravio si??????
Ja: Mrš!!!!!
Šilja: Nisam…Mislio sam da lazes… 
Ja: hahahahahahha
Šilja: Ma,kresnucemo se….Da puca`u koske!! ))))
 Ja: Ajd važi… 
 Šilja: Kad sam video nick…
Šilja: Nije mi bilo dobro!!))
Šilja: Znas onaj strah….I konstatacija…
Šilja: „TO JE ONA!!!“
Ja: hahahahaahha
Ja: Koliko bre imaš godina?
Šilja: 43…
Ja: pCeto lažljivo 
Šilja: Majke mi…
Šilja: Moram,jbg….
Ja: Lažeš stalno 
Šilja: Cek,cek,,,
Ja: gori si od mene 
Šilja: Jbt,danas 44…
Ja: Ne rise !?!
Šilja: Ja danas punim 44 godine…..
Šilja: Keve mi…
Ja: Pa sam Bog me je tebi poslao 
Ja: JA sam ti prezent 
Ja: DAR od Boga 
Ja: Ti ru ri ruuuuuu… ti ru ri ruuuuuu
Ja: Zona sumraka 
Šilja: Znaci,zivecu 44 godine i jedan dan….))))
Ja: Jedan???? … ma DVA
Ja: Častim ! 
Šilja: E,onda u redu….
Ja: Šuntavi, odoh da radim
Ja: Baš mi je drago što sam te našla  
Ja: Znači…ne mogu da verujem 
Šilja: Bices blokirana…..
Ja: Ne l00paj!
Šilja: ODMA`!!! 
 
Ja: Dobro 
Ja: Ajde, lepo provedi današnji dan
Ja: Pa me povremeno odblokiraj 
Šilja: Slusaj me,sekund….
Šilja: Nikad nisam prestao da te volim…..
Ja: hahahaahahahahah
Ja: Ni ja tebe 
Ja: 
Šilja: Krmaco…)))
Šilja: Cujemo se….
Ja: Nabio si 110 kg???? I ja krmača???
Ja: Čibe 
Šilja: Radi….
Ja: Odoh, bićeš kasnije tu?
Šilja: Ma,svratio na kratko, biću veceras,ako se ne „nasminkam“ danas…
Šilja: Ipak sam ja slavljenik…
Ja: 
Šilja: Dobro si me podsetila,da javim mojima da mi je rodjendan..
Šilja: jebem ih u njusku… 
Ja: Ajde dosado… skini mi se sa grbače 
Ja: Imam posla… dok drugi slave, ja RADIM 
Ja: I… reci tvojima da kupe i meni nešto … sexy
Ja: Ili jako skupo 
Šilja: Kupice ti sise….
Ja: Meni je nebitno, volim poklone 
Ja: hahahaahahahah
Ja: Može…. jedna napeta 2-ka 
Šilja: To ce opet zavrsiti u bulji.. debelguza 
Ja: 
Šilja: Neee!
Šilja: Slusaj me….
Šilja: Marsh!!
Šilja: Gotovo!
Ja: E sad kad si rekao slušaj me… setih se onog … Znaš… 
Šilja: Kao Avram Izrael….))))
Ja: I dalje ništa ne znam, a ti si i dalje budala 
Šilja: Hvala,hvala….
Ja: Ma nnč… volim i ja vas 
Ja: Nego, zašto sediš ovako raskrečen???
Ja: Je l’ ova fotka ima neku simboliku? 
Šilja: Cek
Ja: Jao sine… al’ ću da ti pišem na zidu 
Ja: Sve prostakluke 
Šilja: Jebacu ti kevu ja…Samo probaj….
Ja: MORAM… to je jače od mene 
Ja: Piši i ti po mom… zabole me štikla 
Šilja: To je zato….
Šilja: Sto si…
Šilja: INFANTILNA!!!! )))
Ja: hahahahahaahh
Ja: A ti si i dalje budala… koju obožavam ❤
Šilja: „zabole me stikla“…Sto nisi rekla „zabole me kurac“-niko ne bi primetio…
Šilja: Ludo…
Ja: Pitah ja tebe za ovu raskrečenu pozu, a ti se praviš blesav 
Šilja: Da li si ti primetila…
Šilja: Da li si obratila paznju…
Ja: Imaš otkopčan šlic???
Šilja: Koliki je moj PONOS??))
Ja: Nisam 
Ja: Ček da vidim ponovo
Šilja: Neeee…Ja nisam covek sa tri noge,ne…
Ja: ahhahahaahhah
Ja: Ma koji bre ponos, pffff
Šilja: Moje spolovilo se prostire …
Ja: A ne vidim, pizda mi materina ćorava 
Šilja: Eto…
Ja: Imaš neku krupniju fotku? 
 Ja:  …ili lupu 
Šilja: Ne bi ni videla nista..
Šilja: Jer si matora!
Šilja: I nadje me,jeb`la majku svoju…
Ja: Jeb’la 
Ja: ZNAČI….. CARICA SAM !
Šilja: PALI!!!
Ja: Šuntavi, koliko si dugo na ovom sajtu?
Šilja: Koliko sam na sajtu….
 Ja: Koliko dugo, godinu, pet, 18?
Šilja: Ja se uclanio pa je sajt onda napravljen…
Ja: Dalje.. kako da blokiram psihopate?
Šilja: Psihopate blokiras na onaj crveni kruzic…
Šilja: Nepismena zeno…
Ja: 
Šilja: Neeeee!!
Ja: 
Šilja: `oces da umrem ja…
Ja: 
Šilja: Plakacu!
Ja: 
Ja: Plači beštijo 
Ja: hahahahahaah
Šilja: O,kako je tesko s` tobom…
Ja: Ajde odoh … srećan ti rođendančić… i da se lepo provedeš
Šilja: Hvala ti,srecice….
Ja: 
Šilja: Drago mi je da sam te cuo,krme….
Ja: Takođe 
Šilja: I drago mi je da si ok…
Ja: Jesam 
Šilja
Ja: hahahaahhaah
Šilja: Sad mars!! 
Ja: Idem a ti se javi , baš kad ti bude dosadno 
Ja: Neću da te proganjam kao na onom chatu 
Ja: hhahahaahahah
Ja: Obećavam 
Ja: 
Šilja: Ti znas da si ti moj favorit…
Šilja: Moje cvece…
Ja: hahaahahahahh
 Ja: Ne nastavljaj… !!!!
Šilja: Moja ..
Ja: Uvek grozno završiš 
Ja: Ne neeeeeeeeeeee
Šilja: Aha,dobro…
Ja: gasimmm 
Ja: hahaahhaahhahaha
Šilja: A imao sam takav spisak…))))
Šilja: Usrala bi se!! )))
Ja: Tu tuuuuu tu suuuuuu pozvani korisnik.. NIJE trenutno dostupan 
Šilja: Ti nisi korisnik….Ti si krpelj!! )))
Ja: 
Ja: hahahahahahaha
Ja: E, majke mi neću da te davim 
Ja: Mada… zašto i ne bih 
Ja: Pa nisi mi iz oka ispao , ko te pa jebe 
Šilja: Znao sam…))))
Ja: hahahahahahahaha
Šilja: Ne lazi!
Ja: hahhaahhaahha
Šilja: Znam da me obozavas…))))
Ja: Ali veruj mi da je to živa istina 
Šilja: I da se dodirujes na mene….)))
Ja: E to NE! 
Ja: hahahaahahah budalo !
Šilja: Ju,pa zamisli da neko zna da se lozis na mene…Kakav bi to blam bio za mene…)))
Ja: E sad si ga ugasio… odoh da ti žvrljam po profilu 
***************************
Napisala sam: “ Trudna sam! Oženi me! „
… Više se nije javljao ….  

tuga pregolema

7 responses to “Pr0g0nim ljude p0 sajt0vima ….pa ŠtA!? :)

Оставите одговор

