Ne paničite… I za englesko govorno područje Don’t panic…

Gledam pre neko veče onog Felixa, čovek, heroj, ludak, nemam pojma šta je… sedi na ivici svemira i čeka da skoči u nepoznato.

Eto, tako i mene nešto ovih dana spopao sličan osećaj.

Reklo bi se da je situacija krajnje ozbiljna i neizvesna što se tiče opstanka preduzeća. I, imam taj feeling da ću morati uskoro da skočim.

Samo još ne znam ĐE!

Ja se za taj skok nisam pripremala. Mene će naprosto da gurnu sa ivice, bez dodatne opreme…

I, lepo rekoh ja onomad, dok je meni mene, nema brige…

Qrac nema, lupetam ja gluposti, ni mladi danas ne mogu da nađu posao, a ne ja u svojim godinama sa sve krizom identiteta 😀

Nekako bi bilo logično da počne da me hvata panika. Hm, samo, kada je išta kod mene bilo logično? Panike nema! Možda samo malo…

Pogrešna fotka! Ček’ momenat… 

Nego, da ne paničimo…. dajmo se organizirat, ne?! 😀

Kako se najbolje organizovati u slučaju panike!?

Otići na čet, naći nekog grešnika i besomučno jahati. I kada kazem jahati, ne mislim „jahati“, nego bombardovati glupostima, baš kao što i vama radim, samo sam sa vama preblaga… pametne moje glavice…

Vidite li bre koliko vas respektujem!?

Naslušali biste se vi svakojakih budalaština, NO mi žao, fin ste svet… 

Nego razmišljam nešto, a ideju mi dala Milica moja … Šta mislite o tome da ja budem vaša ikona  kleta  sveta?

Evo ide sezona slava… Šta bi falilo da na ikoni Sv.Petke recimo ugledate moj mio lik? 😀  Može i na ikoni Sv.Nikole, Aranđela… meni nije ni bitno, i onako sam bezbožnica… 

I zamisli situaciju, dođu gosti, pop i domaćini, a ja vas veselo gledam sa zida… A vi se krstite… Hit! 😀

I zašto ja da paničim, pitam ja vas? Paničite vi! Imam ja preča posla… odoh na četić 🙂 

27 responses to “Ne paničite… I za englesko govorno područje Don’t panic…

  1. moj savet: panici koliko god hoces, ali imaj na umu izlaz iz ove situacije koji je tebi potreban, i to ne samo „sad“ nego i dugorocno….
    sto god radila, drzi na umu kako ti je potrebno da se ova situacija zavrsi ! i nemoj brinuti kako ces tamo stici…. samo zadaj dovoljno veliki cilj i drzi ga se….
    pitaj me otkud znam ?!
    🙂

  2. Što reče Wojciech, stavi ti puno kupasa da se kiseli, pa ga možeš prodavati na pijaci. Ima dobru cenu, da znaš!!! 😉
    Meni se vrlo dopada ona ideja sa ikonom. Mogu da te povežem sa mojoj prijateljicom slikarkom (tačnije grafičarkom), pa da te turi umesto nekog sveca. Ja bih ti se klanjala i smejala, svaki dan. Baš mi nešto tako fali!!! 🙂

  3. 😆 Za sebe mislim da sam neko sa idejama, al’ tebe da prevazidjem – ne mogu pa da k’o Felix iskocim sa skoro 40 km u svemir :D.

    Ako napravis ikonu sa svojim likom, daj mi repliku il’ pozajmi. Okacicu je i fortati narod kako pojma nema o veri kad takvu sveticu ne zna i ne klanja joj se :D. Osmisli kojim danom ‘oces da te slavimo i od cega nas stitis… 😀 Mislim, slavimo mi tebe redovno, posle svake tvoje virtuelne seanse, al’ ovo da bude uzivo, ako treba i mediji da prenose (live), na you tjubetu da te gledamo i lajkujemo, na fejsu da te ima… Da postanes svetski sega mega hit, veci od Gangnam Style-a 😀

    Uostalom, pominjes gore jahanje nevinih zrtava zalutalih na blogosferi, tako da sad mozes dok jases, pustiti odgovarajucu muzicku pratnju. Ako treba, mogu da ti posluzim kao igracica pozadinac, a valjda ce jos neka blogerka da se javi, mada nemamo nista protiv ni sexi blogera (mrdam obrvama :lol:) :D.

    A evo ga i spot, da jahanju dodas jos neke nove, savremene komponente :D.

Оставите одговор

