Problemi… I za englesko govorno područje…. Problems….

Pratim nešto svoje ponašanje ovih dana, od kako je frka na poslu. I, shvatim… Ja se BRE uopšte ne nerviram.  I iznerviram se!

Kakvog sam ja od sebe monstruma napravila, šta se desilo sa jednom razumnom ženom u najboljim godinama 😀 , kada je pobrkala lončiće, uvela dvostruke aršine, gde su joj nestali prioriteti, razmišlja li o egzistenciji, mozga ima li? 

I tačno vidim sebe kako hodam po ivici…

Kažu, tanka je linija između genija i ludaka. Šta ako sam počela da ludim? 😀 

Pa opet, i ludi žive… ‘rane se, spavaju, šetaju, imaju razne aktivnosti, seksaju se… Znači žive jednim normalnim i pre svega zdravim životom, tamo negde… 

Pokušavam da se setim kada sam se poslednji put nasekirala, i jedino što mi pada na pamet je onomad, kad su mi mak’li tašnu iz stana, sa sve cipelama, dokumentima, novčanikom, čekovima…. i cigaretama.

Života mi moga, ja sam se tog trenutka iznervirala, jer nisam imala cigarete, pa da ko čovek skuvam kafu i zapalim, i  da vidim šta ću dalje…

Tek kada prikupismo po kući pare za cigarete, počela sam da se ponašam „normalno“… Zvala sam drugarice i kinjila četere da me teše, sećam se da sam se ubila od smeha…. I bi mi lakše… 

Ovo moje ponašanje svakako ima neku definiciju u psihologiji. Možda se zove i „zamena teza“, nije ni bitno… Ali, ja, kad god mogu, sagledavam stvari malo drugačije.

Pomerim u stranu bitne probleme, da se „kisele“, dok se organizujem i zabavljam glupostima totalno abitnim. 

Definitivno, stvari na koje ne možeš da utičeš, i ne treba da te nerviraju. Jednostavno, nemoćan si… I to je tako.

Čekaš da neko drugi, ko je zadužen za taj problem,  to i reši.

Ako reši.

Ako ne reši, opet isti đavo. Problem ostaje.

Bitna je dalja organizacija… Čime se zabaviti dok ti neka spasonosna ideja ne padne na pamet, dok ne počne da se nazire rešenje nerešivog?

Neko to prevazilazi lekovima, neko upadne u depresiju, neko seksom, a ja šalom. Šta ću! 

Pričam danima sa jednim totalno cool tipom, moglo bi se reći i da ga otvoreno muvam 🙂 U stvari, ne bih ga ja ni muvala, nego se setih da se klin klinom izbija, pa sam ga napala sa svih strana, nemilice.  

Prvi dan sam mu izvukla i broj telefona, sada ga kinjim i na poslu:)

Video grešnik sa kim se u kolo u’vatio… pa sarađuje, pa me kulira, pa me šarmira, pa me ignoriše… Decu mi sitnu pravi u ovim godinama 🙂

I tako ti ja zaboravim i na pos’o, i na pare, i na koleZinice…. Svu muku istresem njemu preko telefona, i onda sam mirna 🙂

To bih nazvala transportom  kontaminiranih informacija na nepoznati teren,  u cilju ratosiljanja nerešivih problema, nametnutih od strane bitnih m00da, abitnih u mom životu … tako nekako…

Ovaj cool tip, ako još ove nedelje izdrži moj maltretman, zaslužio je moje zanosno seksi telo, jednokratno bar kolače.

Ako kojim slučajem ne izdrži, da li je neko od vas raspoložen da ćaskamo? 😀 Neobavezno? Ne morate ni da držite slušalicu, samo ostavite otvorenu liniju…?

Neko?

Bilo ko?

Pa što ste takvi!

Lepo sam vas zamolila… Ja plaćam! Firma časti!

Evo šta su pravi problemi…. Sve ostalo je NIŠTA! Zdravlje na prvom mestu!

23 responses to “Problemi… I za englesko govorno područje…. Problems….

    • @dudaelixir

      Ma nerviram se i ja, nego moram malo da vas zabavim 😀 U stvari, jedina mantra koja pomaže protiv neuroze je „Zdravi smo“. E, ako se ne daj Bože situacija promeni, onda je stvarno vreme za nerviranje. Pu, pu… daleko bilo…

  1. Prvo, moraš okačiti neke znake, uzvičnike, nešto, evo sad se umalo udavih. Dakle – nema jela, nema pića, nema seksa, neka ništa dok se čita ovo. Da izginu ljudi, es’ normalna? 😀 Drugo, jeb’la ga ti, s takvim optimizmom, biće ti dobro kako god da okreneš. Treće, jebeš kičmu, misli na čo’eke oko sebe. 😀

      • Taj „problemcic“ bi mozda mogla da prevazidjes oblacenjem prozirne ili mokre majicice, sa V izrezom, uz jedan nestasan osmeh i pogled, ostatak sexi garderobe, uz stiklice i umilan glasic… 😀

        Pogledaj pocetak videa pa vedzbaj stil razgovora sa muskarcima (mozda ti zatreba kad odes na teren, al’ bez gumenjaci, molim :D), a poslusaj i izvodjenje pesme, rili je sexi… (opet ide mrdanje obrva uz ovu recenicu). U dekolte tamo nemo’ da gledas, vec „skidaj“ ostalo umece… 😆

        Molim i drugi put – za savet, mozda ti bidne od koristi :D.

  2. Ja se izvinjavam shto nEsam odmaK prochitala te hitam da ti kazem da mi je lasno pozabavljati se tudjim problemima. Javiti se na shifru: Menjam svoje probleme za tvoje dileme! O’ma’ ima da iskochi broj teleVona!

  3. Ako kojim slučajem ne izdrži, da li je neko od vas raspoložen da ćaskamo? Neobavezno? Ne morate ni da držite slušalicu, samo ostavite otvorenu liniju…?

    Neko?- evo ja mogu da glumatam žrtvu. Priznajem, postoji osoba u mom životu kod koje malo toga primenjujem – kada osetim da će početi s pričom koju obavezno umetne u svoj monolog negde na 17, minuti, ja malkice udaljim slušalicu od glave, jer, kažu, mobilni tel prži mozak, a ona nikako da usliši moje molbe i predje na fiksni. Valjda ovaj imaju na poslu džabe.Ako neko pita zašto je uopšte slušam – ne znam ni sama, žao mi da maltretira nekog drugog, a i ja sam daleko pa nema razloga da se plaši kako će neko iz njene okoline saznati bilo šta.

  4. Повратни пинг: Top 10 posts made by me… ever! :D | Labilna

Оставите одговор

