A da sam onaj dan bacila kašiku….

Sedim tako i razmišljam… Zamisli umrem. I sad sa’rana….

Došla neka grupica ljudi.

Neki što su ‘teli.

Neki što nisu ‘teli ali ih bio blam zbog drugih.

Neki što ih ne bi bio blam, nego došli ‘nako, na…

Cvrc! Šlaga da bude neće! 😀

Šta li im se vrzma po glavama, pitam se… pitam se…  

Moji potomci bi sigurno mislili: Jbt, da li nam je nešto ostavila? 

Generalni direktor: Hmm.. divno! Upražnjeno mesto… „Ženo, zovi kuminu strinu, da pozove sestričinu… i 5000e našo sam joj pos’o!

Kolege: Danas znači ranije kući…. jeeeeeee… 

Drugarice: Gde li je smuvala onaj vibrator, znam da se hvalila kako je o-dli-čan!

Tetka Poleksija iz Kraljeva: Jeste mlada žena, ali i mi stari MORAMO da živimo! So what!? 

Tetka Dragica sa Senjaka: Baš je volela moje sarme… Ali  3,4 komada!? To je dokusurilo…. 

Moje komšije: Kako se zvaše ova žena? 

Moja sestra od ujaka: Ko će sada da me teši kada se posvađam sa dečkom? Znam! Kupiću mačku! Dok’le li radi pet shop!?

Moj rođeni brat: Odsutan, službeno (rekla mu žena da ljušti paprike za ajvar)

Moja rodbina sa mamine strane: E, a što je volela da jede… po slavama naročito…. 

Moja rodbina sa tatine strane: Kako joj se zvahu ova dečica?

Moje ribice: Nema kučke! Hoćemo ‘ranuuuuuu

Moj dečko: Da je nisam preforsirao? 

Moj šef: Čudo da nije zakasnila na sopstvenu sa’ranu!?

KoleZinica Ariel: Koga ću sada da zajebavam u busu? 

KoleZinica Milica: Kada će ovo da se završi, imam „akciju“ … 

Chateri: Nema one budale nešto na netu… 

Twiteraši: Ko??? Labilna??? Nikad čuli… 

Blogeri: Ha, smišlja novi post, garant…  A radni naslov „Samo vas posmatram… k’o Putin“

I tako… 

Pa stidite se! Kome je još do posta kad su mu noge ‘ladne?! Odoh da se tuširam pa na spavanje. Laku noć!

12 responses to “A da sam onaj dan bacila kašiku….

  1. Ja znam da bih se užasno rastužila da si nam pandrknula onog dana. Jedino ne znam kako bismo saznali! Ja ne čitam beobradske novine, ali se iskreno nadam da bi neko od blogera OBJAVIO da nisi više sa nama.
    E, dobro je da si načela ovu temu i da se mi na vreme razdelimo: meni ostavi, onu kutiju, znaš na koju mislim, al’ ipak da ti objasnim: onu raznobojnu sa većim i manjim, debljim i tanjim!
    Nadam se da nisi pomislila na penise, već na hranu za ribice! 😀 😀 😀

  2. Da se nisi usudila.Nego imam poslovan predlog za tebe.Moraš da bude gazdarica i otvoriš banku.Lepa si,pleniš svojim mislima i zato ti si nam jedini spas.Otvori banku, daj nam bespovratne kredite (SAMO BLOGERIMA).
    I nemoj da te „more“ crne misli …
    🙂

Оставите одговор

